 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Dymi na niebiesko przy przyspieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2016, 12:20
|
|
|
muscle_car napisał/a: | Uszczelka raczej nie płyn stoi niezmieniony i nie zauważyłem w oleju wody więc raczej odpada. | Uszczelka uszczelnia kanały powietrza, płynu chłodzącego i oleju. Przepalenie może być między cylindrami (najczęściej) między cylindrem a kanałem wodnym, między cylindrem a kanałem olejowym i właściwie w dowolnej kombinacji powyższych. Nie zawsze stan płynu oddaje stan uszczelki.
muscle_car napisał/a: | firma specjalizująca się w siemmeringach i oringach jak nie mają to produkują jak chcesz to pomogę |
to na początek 17x30x7 - taki do pompy wspomagania (oryginał chyba nie ma odrzutników) - ile i jakiej firmy? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21958 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-05-2016, 12:58
|
|
|
A to luz, nie tylko ja mam świra na tym punkcie |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 12:59
|
|
|
Kamera inspekcyjna może jutro mi przyjdzie to może przed wyjazdem uda mi się jeszcze sprawdzić
To jest oring? To jest ta firma http://promasz.pl/index.php mają siedzibę we Wrocławiu i wiele rzeczy mają na miejscu wiec nie trzeba zamawiać.
[ Dodano: 31-05-2016, 13:00 ]
Hugo napisał/a: | A to luz, nie tylko ja mam świra na tym punkcie |
Wyjdzie zaraz na to, że sami psychopaci siedzą na forum:)
[ Dodano: 31-05-2016, 13:02 ]
W sumie Krzyzak napisał/a: | Przepalenie może być między cylindrami (najczęściej) między cylindrem a kanałem wodnym, między cylindrem a kanałem olejowym |
W sumie masz rację może też tamtędy przedostawać się olej do tłoków.
Uważacie, że Reinz jest dobrą firmą? (uszczelki wyglądały dobrze) |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21958 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-05-2016, 13:17
|
|
|
muscle_car napisał/a: | Wyjdzie zaraz na to, że sami psychopaci siedzą na forum:) | Niektórzy twierdzą, ze tylko świry kupują, a już w ogóle naprawiają i ładują kasę w takie stare auta, więc chyba coś w tym jest No ale tak sie składa, że ja mam to głęboko... muscle_car napisał/a: | Uważacie, że Reinz jest dobrą firmą? | Moim zdaniem mocno średnią. Uszczelki pokryw zaworów do Gala V6 z Reinza ciekną od razu po montażu jak nie dasz silikonu lub jakiejś pasty uszczelniającej... |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 14:32
|
|
|
Hugo napisał/a: | Moim zdaniem mocno średnią |
Cena za zestaw sugerowała co innego czyli doszła jeszcze jedna niewiadoma. To zapytam na przyszłość bo znając moje szczęście będę musiał wznieść czapki w górę co powinienem wybrać? |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2016, 15:24
|
|
|
Jako uszczelkę głowicy? - oryginał np. od Japaneze, ew. KP Gasket.
oring to gumowy pierścionek
ja pytałem o simmering - dlatego podane są 3 wymiary (w oringu najczęściej 2: średnica wewnętrzna i średnica gumy - to pozwoli wyliczyć resztę) |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 19:06
|
|
|
Podjadę jutro do nich z rana i zapytam.
Powiedz mi tylko bo ja zawsze wiozę do nich pozostałości jak żeś to zmierzył (wys średnica) co jest co (wiem banalne ale powiem, że nigdy nie miałem z tym do czynienia) |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21027 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2016, 22:14
|
|
|
17 mm - średnica wewnętrzna, 30 mm - średnica zewnętrzna, 7mm - wysokość
Bizi78, - bym ci kliknął "Pomógł" przyjacielu - tylko temat nie mój
faktycznie chyba cały zestaw wezmę - jeszcze 2 czy 3 oringi w zestawie z czego 1 naprawdę ważny |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 23:20
|
|
|
Czy robiłeś weryfikacje i ocenę świec zapłonowych z każdego cylindra ?, to duzo ci wyjaśni na którym cylindrze spala większe ilości oleju . |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 23:28
|
|
|
Wszystkie świece wyglądały jednakowo jednak pod 2 na gwincie widziałem olej. Jak składałem silnik to kapkę oleju dawałem i to może być to.
Zrobię jutro zdjęcie 3 z pierwszej głowicy. |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-05-2016, 23:36
|
|
|
Najlepiej zdjecie wszystkich 6 szt , w bdb rozdzielczości. |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 09:40
|
|
|
Dobra to biorę się za to zrobię próbę olejową od razu.
Krzyzak, Mają na miejscu za...6 zł |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21027 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-06-2016, 09:46
|
|
|
muscle_car napisał/a: | Mają na miejscu za...6 zł |
muscle_car, ale najważniejsze jakie firmy jest ten uszczelniacz .
Bo dobre i tanie to może być wino . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 10:05
|
|
|
Firma nazywa się Promasz tutaj link http://promasz.pl/index.php to jest producent i sprzedaje jeszcze zagraniczne.
Kupowałem już u nich jak na razie nie miałem problemu i widzę, że kupują właściciele kosiarek aż po firmy z ciężkim sprzętem jak np. koparki, wywrotki itp. Nikogo nie namawiam oczywiście do niczego. Idę robić
[ Dodano: 01-06-2016, 11:13 ]
Oto zdjęcia świec
http://iv.pl/images/25546097617501277686.jpg
http://iv.pl/images/21391468612268661978.jpg
http://iv.pl/images/49356002038216194585.jpg
http://iv.pl/images/68062854447976476751.jpg
http://iv.pl/images/95573973296000850191.jpg
http://iv.pl/images/31788626864220274523.jpg
Teraz najlepsze pomiar ciśnienia liczony od lewej strony i górnej głowicy
Przed próbą olejową
1,52 1,48 1,54
1,48 1,42 1,48
Po próbie olejowej
1,85 1,72 1,92
1,94 1,94 1,88
|
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
|
|