[MSS 1.6] Paski wieloklinowe |
Autor |
Wiadomość |
honor
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 122 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 31-05-2016, 10:29 [MSS 1.6] Wymiana pasków wielorowkowych
|
|
|
Będę wymieniać niedługo oba paski PK. W manualu widziałem, że naciąg reguluje się 3 sposobami. Według częstotliwość rezonowania paska, naciągu i ugięcia po przyłożeniu określonej siły.
Jest jakiś sposób regulacji paska bez dostępu do specjalistycznych narzędzi? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-05-2016, 21:58
|
|
|
honor napisał/a: | Jest jakiś sposób regulacji paska bez dostępu do specjalistycznych narzędzi? | Takie właśnie są 2 i 3 sposób podany przez Ciebie. |
|
|
|
 |
honor
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 122 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-06-2016, 08:57
|
|
|
Rozumiem, że tensometr każdy ma w swojej kolekcji narzędzi oraz potrafi przyłożyć na oko 98N siły. Dzięki. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-06-2016, 22:45
|
|
|
honor, a jak przyłożysz ręką 95,5 Nm to paski będą piszczeć? No proszę Cię...
Prawidłowo napięty pasek da się obrócić/wygiąć na najdłuższym odcinku o max. 90 stopni, a drugi sposób to max. ugięcie paska 1 cm. Zawsze tak sprawdzam i paski nigdy nie piszczą. |
|
|
|
 |
|