[EA5A/W 2.5] Dymi na niebiesko przy przyspieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10746 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-06-2016, 12:13
|
|
|
Zdjęcia nie ostre troszkę... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 12:57
|
|
|
Błąd wybaczcie to powinno być bez przecinka kPa
[ Dodano: 01-06-2016, 13:00 ]
To jest najlepsze mój smartfon nie jest pierwszej świeżości. |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 20:16
|
|
|
Olej swoją drogą , bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 20:39
|
|
|
Zastanawiam się, czy wymiana oleju na gęstszy nie załatwiła by sprawy.
Jadę zaraz do pracy mam kamerę i zrobię zdjęcia czy tam film co się dzieje w środku.
deejay napisał/a: | bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece |
Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre. |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 21:50
|
|
|
muscle_car napisał/a: | Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre. |
Wydruk mnie interesuje i HC jakie było ? |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 22:02
|
|
|
HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 22:05
|
|
|
muscle_car napisał/a: | HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj |
Cały opis wydruku proszę jak już |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 22:10
|
|
|
na jałowym
br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,39 % obj
HC= 8 ppm obj
= 1,018
2500 obr/min
br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,38 % obj
HC= 6 ppm obj
= 1,017
[ Dodano: 01-06-2016, 22:10 ]
Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)
[ Dodano: 01-06-2016, 22:16 ]
tam ma być Co2 nie wiem czemu ale zjadło na wykazie literki |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-06-2016, 22:30
|
|
|
muscle_car napisał/a: | Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)
|
Nie ma co tłumaczyć , analiza prawidłowa .
Kolor wiec mówi co innego , no chyba ze "kalkulator " przekłamuje w barwach fotek |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-06-2016, 10:25
|
|
|
Mam aparat dzisiaj taki lepszy wykręcę jedną świecę i zrobię nim zdjęcie.
[ Dodano: 02-06-2016, 17:08 ]
http://www.fotosik.pl/zdj...jbQHINplI~RZprx
http://www.fotosik.pl/zdj...Osqf776wtbhQTQx
Mam nadzieję, że taka rozdzielczość wystarczy. Można powiększyć.
[ Dodano: 02-06-2016, 17:15 ]
Olej wokół to mogą być pozostałości po próbie olejowej.
[ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu. |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:07
|
|
|
muscle_car napisał/a: | [ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu. |
Dla mnie to raczej pomiar do powtórzenia na innym porządnym zegarze . |
|
|
|
 |
muscle_car
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 124 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:35
|
|
|
Sprawdzałem przyrząd jest dobry. |
_________________ "Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe
Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14384 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:44
|
|
|
Według mnie pierścienie olejowe trochę słabo zbierają. Różnica między próbą olejowa i na sucho powinna być większa. Wartości na sucho są za wysokie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10746 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-06-2016, 08:01
|
|
|
muscle_car napisał/a: | Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu. |
Pierśienie się dotarły tzn ułozyły i jest szczelniej???
Albo przepuszczając olej się doszczelnia... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2016, 10:39
|
|
|
Marcino napisał/a: | Albo przepuszczając olej się doszczelnia | dokładnie tak może być
niestety bez rozebrania się tego nie dowiemy |
|
|
|
 |
|