Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
Wypadanie zapłonu / zamiana kolejnosci cewek z przewodami |
Autor |
Wiadomość |
Świeży
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 16 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-06-2016, 15:56 Wypadanie zapłonu / zamiana kolejnosci cewek z przewodami
|
|
|
Witam wszystkich !!
Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd ,,wypadanie zapłonu na 3ecim cylindrze" dzieje się to podczas jazdy na gazie (świece, cewki i przewody są nowe). Dopiero rozmawiałem z gazownikiem który polecił mi ZAMIANĘ cewek i przewodów ALE jaką zamianę miał na myśli??? czy zamienić cewkę z cewką a przewod z przewodem, czy zamienic przewody na cewki i odwrotnie (cewki są dwie, na 2 i 4 cylindrze, od nich odchodzą przewody na cylinder 1 i 3)???? mowiłe też coś o ,,lewym powietrzu"
Czy mogę w ten sposób zamienić i w jakim celu???? i czy ma to sens skoro na 4tym cylindrze jest NOWA cewka od ktorej odchodzi NOWY przewód na 3 cylinde.
Jeśli to nie pomoże najprawdopodobniej uszkodzony został wtrysk. |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-06-2016, 18:17
|
|
|
Od jakiego czasu masz instalację i jak często pojawia się błąd? Czy od razu po skasowaniu wskakuje na nowo? I przede wszystkim czy wypadanie zapłonu jakoś się objawia? Np. trzęsieniem się silnika, spadkiem mocy, etc...??? |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 03-06-2016, 18:53
|
|
|
Podłączałem u siebie chyba przedwczoraj gaz kabelkiem i pod OBD bo zakładałem nowy parownik i okazało się, że po 6 miesiącach użytkowania membrany w nim trochę się uklepały i również miałem błąd: ,,wypadanie zapłonu na 3ecim cylindrze"
Okazało się, że ciśnienie na reduktorze spadło poniżej 1.0; wyregulowałem śrubą regulacyjną na reduktorze tak jak być powinno i błąd się nie pokazuje. Dodatkowo sobie ustawiłem gaz na nowo. Sprawdź ustawienie gazu u siebie, myślę, że tutaj tkwi problem skoro dzieje się to tylko na gazie.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Świeży
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 16 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-06-2016, 19:00
|
|
|
instalacja w aucie jest od nowości, ja jestem posiadaczem od niespełna 2 miesięcy i błąd pojawia się od samego początki kiedy go mam. Auto sie tak jakby dusi, gdy daje wiecej gazu zaczyna stukac lekko i szarpać przy czym że tak powiem muli... błąd dzisiaj został usunięty po raz drugi i poki co jeżdżę na benzynie, po usunieciu za pierwszym razem jezdziłem na gazie i jakiś czas nie pokazywał się, do pierwszej trasy.
Mam jednak jeszcze jedne podejżenie chociaż nie wiem czy realne..auto ma nową butlę gazową, czasami wydaje mi się że czym mniej gazu tym gozej jezdzi, pewnego razu na rezerwie zaczal nagle szarpac tracic moc az zgasł, odpaliem kilka razy ale pojechał dopiero po tym jak sam przełączyłem na benzynę. Ale słyszałem ze cisnienie nie miało by wpływu na pojedynczy cylinder, nie wiem co o tym myśleć...
Instalacja to Vialle wiec mam kawałek do najblizszego gazownika, mozliwe bedzie wstawienie go na serwis dopiero za okolo 2 tygodnie. |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-06-2016, 21:39
|
|
|
Też obstawiam reduktor. Jeśli problem jest tylko na gazie to na pewno nie cewki/kable. |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-06-2016, 14:07
|
|
|
próbowałeś zmniejszyć szczelinę między elektrodą na świecy? zmniejsz do 0,7-0,9mm u mnie się poprawiło |
|
|
|
 |
Świeży
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 16 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-06-2016, 09:12
|
|
|
Świec nie ruszalem póki co. Reduktor odpada, jest to instalacja gazu w fazie cieklej |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-06-2016, 11:29
|
|
|
Świeży napisał/a: | Reduktor odpada, jest to instalacja gazu w fazie cieklej |
Do sprawdzenia instalacja, co to jest Vialle czy cos innego,
1. pompa gazu w bultli
2. wtryskiwacze,
3, itp |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Świeży
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 16 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-07-2016, 19:40
|
|
|
No i trochę się wyjaśniło, instalacja tak VIALLE. Byłem w serwisie, postukali, pojezdzili, kilka komputerów podlaczyli-INSTALACJA SPRAWNA! Działa jak należy. jednak auto dalej się dusi i gubi zapłon. Oczywiście na benzynie jeździ świetnie. W serwisie odsylaja do Elektromechanika, a mój mechanik mówi że to wtryski jednak on tego nie zrobi. Dzwonię więc do serwisu czy wymienia mi wtryski, mówią że gdyby to były wtryski to by pokazał komputer i ze to wina zapłonu... Jakieś pomysły???? |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-07-2016, 10:54
|
|
|
Vialle.. terra incognita:) wiem bo sam mam, duzo $ kosztowalo aby doprowadzic do stanu wlasciwego.. najgorsza instalacja gazowa jaka wyprodukowano:) Co z tego, ze nowoczesna etc.. jak je...ie sie na potege. Nie bez powodu jak wpiszesz w gugle Vialle: rekordy zaczynaja sie od "problem", "nie dziala" etc etc:D
Dobra rada- nie wiem ile masz kasy etc ale sugerowalbym wywalenie tego na smietnik i zalozenie dobrej ZWYKLEJ sekwencji.
Tyle na temat. |
_________________
 |
|
|
|
 |
GrzechuB
Forumowicz
Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lis 2013 Posty: 59 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 19-07-2016, 18:35
|
|
|
Też kiedyś miałem błąd "wielokrotne wypadanie zapłonu" jedna z cewek była pęknięta.
Nie wiem czy cewki są zamienne czyli czy można przełożyć 1,2 na 3,4 .
Jeśli tak to warto to zrobić nic nie kosztuje. |
_________________ Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.
Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 19-07-2016, 18:46
|
|
|
Przerwa na świecy musi być 0,8. Sprawdź czy masz napięcie około 14,4 V.
Dopiero po tym szukaj dalej. |
|
|
|
 |
|