Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:33
TURBINA [spadajacy waz]
Autor Wiadomość
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 29-07-2015, 20:04   


próbowaliście tego?
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 30-08-2015, 07:38   

Witam, od tygodnia jestem właścicielem Outka 2.0 did i waśnie dopadł mnie ten problem w najmniej oczekiwanym momencie: A1 kierunek morze, byłem na wysokości Torunia także doczłapałem sie do Arpol Toruń niestety nie wiem czy naprawa przyniesie pożądany efekt ( odtluszczono rurki, sklejono klejem do szyb!!!??? i zaplątano spowrotem tą samą opaską ) miły pan powiedział że to wytrzyma i zainkasował 270 zł - chyba trochę dużo. Ale zastanawiam się czy patent z tym zdjeciem nie bylby głupi gdyby go zmodyfikowac o jeszcze jedną opaskę. Skoro ten waż puchnie to tą opaskę skrencaną dałbym w miejsce orginalnej a orginalną za kołnieżem przed zakonczeniem metalowego króćca tak żeby nie pozwalała puchnąć wężowi. Jeśli przejade 600 km spowrotem na patencie Arpolu to sprobuje zastosować takie rozwiązanie.
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 30-08-2015, 07:53   

ja mam taka jak na zdjęciu założoną w miejsce oryginalnej i nie spada(odpukać) tylko też przy wyjeździe na wczasy nie wytrzymał przewód i pękł. ale generalne taka sie nadaje moja jest trochę za szeroka bo minimalnie nachodzi na kołnierz ale to nic.
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 30-08-2015, 08:11   

Ooo to spoko, jorzyk1976 ale ciśniesz Outka normalnie? Nie oszczedzasz gazu? Bo ja wy tym momencie staram sie nie przekraczać 2.5 tys obrotow żeby turbo za dużo nie tłoczyło życiodajnego powietrza :D
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 30-08-2015, 12:34   

trochę poszalałem po naszych autostradach, oczywiście do momentu gdy zanim padło turbo. a tak na marginesie ile dałeś za swojego outka i który to rok. bo nie wiem ile cenić swojego bo sie już znudził
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 30-08-2015, 18:41   

Wrzesien 2010, 50 z malym haczykiem intense+
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 30-08-2015, 21:11   

dzięki anr7. mój jest trochę starszy 2008 ale życzę bezpiecznej i bezawaryjnej jazdy pozdrawiam.
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 31-08-2015, 18:34   

jorzyk wstaw fotki i jakiś opis. :)
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 01-09-2015, 10:26   

a jeszcze pytanko jakiej średnicy i szerokości powinna być ta opaska skręcanajak na zdjęciu powyżej??
wczoraj pitolnąłem bez szarżowania 700 km na patencie z Arpolu (klej do szyb + opaska ślimakowa) i tak myślę żeby zamienić tą opaskę na taką jak na zdjęciu, będzie solidniej??

[ Dodano: 28-05-2016, 12:06 ]
Witam ponownie w najsłynniejszym temacie dot. OII 2.0 DiD :) otóż chciałem poinformować wszem i obec że patent z Arpolu (czyt. Wyżej) wytrzymał w moim miśku 11kkm :) nie minął jeszcze rok od naprawy ale nie kalkuluje mi się grzać do Torunia z reklamacją, zresztą nie ważne.

Dla potomnych: na turbinie jest przejściówka wyglądająca jak tłumik która jest razem z króćcem do założenia węża zapinana na zawleczkę w rodzaju sagera, bez większego problemu daje się to wyjąć, oznaczyłem jak to leżało razem z rurą podjechaliśmy z kolegą mechaniorem do tokarza który dorobił pierścień stalowy dalej podjechałem do dobrego zakładu gdzie zakuwają przewody hydrauliczne, zacisneli mi to i zobaczymy co bedzie dalej. Na razie tak dostaje w.palnik koło domu pod wszystkie góry żeby sprawdzić czy to nie spada i poki co jest dobrze:D
Aha, koszty...
Made in ja:
20 zł pierścień
20 zł zaciśnięcie
10 zł czteropak z kolegą
W sumie 50 zł :mrgreen:
Made in Arpol:
jak dobrze pamiętam 250 zł
i strata kilku godzin w serwisie

Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie, czy ten problem z weżem dotyka tylko 170 konne ralliart'y czy zwykłe 140stki też?
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
Artipb 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II FL 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-06-2016, 08:45   

Jako nowy użytkownik Outka z 2010 r z nalotem 135kkm, który takich problemów jeszcze nie miał,a wąż i opaska ori, chciałem zadziałać profilaktycznie.Opinia RMF Kraków-jeśli działa,to nie dotykać nawet tego przewodu. Tak więc może jest coś prawdy w tych wywodach o japońskich rączkach, żeby nie poprawiać tego co składały i póki nie ma realnej potrzeby,nie zdejmować węża.
Swoją drogą maksymalny użyteczny moment tego silnika jest w okolicy 3,3 tys obrotów,przy wyprzedzaniu można się chwilowo załapać na 4 tysiące. A powyżej nie bardzo jest czego szukać,w sensie wyje i pali,a wcale nie przyspiesza jakoś zjawiskowo.Przy jakich zatem obrotach trafia się przypadłość?Bo post kolegi pokazuje,że pomimo roku modelowego 2010 w pełni bezpiecznie czuć się nie mogę.
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 04-06-2016, 08:52   

Pierwszy raz rok temu na A1 przy około 150km/h na tempomacie a teraz rekraacyjna jazda okolo 100 km/h. Dopóki nie spada to nie ruszaj pytanie masz 140 koni czy ralliarta?
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-06-2016, 09:03   

Artipb napisał/a:
Tak więc może jest coś prawdy w tych wywodach o japońskich rączkach, żeby nie poprawiać tego co składały i póki nie ma realnej potrzeby,nie zdejmować węża.
Właśnie spadały po składaniu przez delikatne japońskie rączki i dopiero zamontowanie innych opasek pomagało.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 04-06-2016, 09:41   

Ja to mam wrażenie że małe japońskie móżdżki nie potrzbnie zmieniały to co zaprojektował VW
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
Artipb 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II FL 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 23
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-06-2016, 23:31   

Ja mam zwykle 140 koni.Z tego co wnioskuję, tak wąż jak i opaska oryginalne.Auto ma 133 kkm i nie jest ujęte jako podlegające jakiejkolwiek akcji serwisowej.Do tej pory problemów z wężem nie było.Dwa ASO niezależenie od siebie zabraniają dotykać.
Z drugiej strony nie chciałbym zdziwić się 300 km od domu w środku nocy awarią.
 
 
adr7 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 45
Skąd: Grójec
Wysłany: 05-06-2016, 06:54   

Naukowo tego nie udowadniałem, ale mam wrażenie że problem ten dotyczy przede wszystkim ralliartów - zmiana sterownika powowoduje zwiększenie ciśnienia doładowania... - jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

[ Dodano: 05-06-2016, 06:55 ]
Mój ma 126kkm przejechane, przebieg autentyczny
_________________
Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.