Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:33 |
TURBINA [spadajacy waz] |
Autor |
Wiadomość |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 29-07-2015, 20:04
|
|
|
próbowaliście tego? |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 30-08-2015, 07:38
|
|
|
Witam, od tygodnia jestem właścicielem Outka 2.0 did i waśnie dopadł mnie ten problem w najmniej oczekiwanym momencie: A1 kierunek morze, byłem na wysokości Torunia także doczłapałem sie do Arpol Toruń niestety nie wiem czy naprawa przyniesie pożądany efekt ( odtluszczono rurki, sklejono klejem do szyb!!!??? i zaplątano spowrotem tą samą opaską ) miły pan powiedział że to wytrzyma i zainkasował 270 zł - chyba trochę dużo. Ale zastanawiam się czy patent z tym zdjeciem nie bylby głupi gdyby go zmodyfikowac o jeszcze jedną opaskę. Skoro ten waż puchnie to tą opaskę skrencaną dałbym w miejsce orginalnej a orginalną za kołnieżem przed zakonczeniem metalowego króćca tak żeby nie pozwalała puchnąć wężowi. Jeśli przejade 600 km spowrotem na patencie Arpolu to sprobuje zastosować takie rozwiązanie. |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 30-08-2015, 07:53
|
|
|
ja mam taka jak na zdjęciu założoną w miejsce oryginalnej i nie spada(odpukać) tylko też przy wyjeździe na wczasy nie wytrzymał przewód i pękł. ale generalne taka sie nadaje moja jest trochę za szeroka bo minimalnie nachodzi na kołnierz ale to nic. |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 30-08-2015, 08:11
|
|
|
Ooo to spoko, jorzyk1976 ale ciśniesz Outka normalnie? Nie oszczedzasz gazu? Bo ja wy tym momencie staram sie nie przekraczać 2.5 tys obrotow żeby turbo za dużo nie tłoczyło życiodajnego powietrza |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 30-08-2015, 12:34
|
|
|
trochę poszalałem po naszych autostradach, oczywiście do momentu gdy zanim padło turbo. a tak na marginesie ile dałeś za swojego outka i który to rok. bo nie wiem ile cenić swojego bo sie już znudził |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 30-08-2015, 18:41
|
|
|
Wrzesien 2010, 50 z malym haczykiem intense+ |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 30-08-2015, 21:11
|
|
|
dzięki anr7. mój jest trochę starszy 2008 ale życzę bezpiecznej i bezawaryjnej jazdy pozdrawiam. |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 31-08-2015, 18:34
|
|
|
jorzyk wstaw fotki i jakiś opis. |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 01-09-2015, 10:26
|
|
|
a jeszcze pytanko jakiej średnicy i szerokości powinna być ta opaska skręcanajak na zdjęciu powyżej??
wczoraj pitolnąłem bez szarżowania 700 km na patencie z Arpolu (klej do szyb + opaska ślimakowa) i tak myślę żeby zamienić tą opaskę na taką jak na zdjęciu, będzie solidniej??
[ Dodano: 28-05-2016, 12:06 ]
Witam ponownie w najsłynniejszym temacie dot. OII 2.0 DiD otóż chciałem poinformować wszem i obec że patent z Arpolu (czyt. Wyżej) wytrzymał w moim miśku 11kkm nie minął jeszcze rok od naprawy ale nie kalkuluje mi się grzać do Torunia z reklamacją, zresztą nie ważne.
Dla potomnych: na turbinie jest przejściówka wyglądająca jak tłumik która jest razem z króćcem do założenia węża zapinana na zawleczkę w rodzaju sagera, bez większego problemu daje się to wyjąć, oznaczyłem jak to leżało razem z rurą podjechaliśmy z kolegą mechaniorem do tokarza który dorobił pierścień stalowy dalej podjechałem do dobrego zakładu gdzie zakuwają przewody hydrauliczne, zacisneli mi to i zobaczymy co bedzie dalej. Na razie tak dostaje w.palnik koło domu pod wszystkie góry żeby sprawdzić czy to nie spada i poki co jest dobrze:D
Aha, koszty...
Made in ja:
20 zł pierścień
20 zł zaciśnięcie
10 zł czteropak z kolegą
W sumie 50 zł
Made in Arpol:
jak dobrze pamiętam 250 zł
i strata kilku godzin w serwisie
Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie, czy ten problem z weżem dotyka tylko 170 konne ralliart'y czy zwykłe 140stki też? |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
Artipb
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II FL 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-06-2016, 08:45
|
|
|
Jako nowy użytkownik Outka z 2010 r z nalotem 135kkm, który takich problemów jeszcze nie miał,a wąż i opaska ori, chciałem zadziałać profilaktycznie.Opinia RMF Kraków-jeśli działa,to nie dotykać nawet tego przewodu. Tak więc może jest coś prawdy w tych wywodach o japońskich rączkach, żeby nie poprawiać tego co składały i póki nie ma realnej potrzeby,nie zdejmować węża.
Swoją drogą maksymalny użyteczny moment tego silnika jest w okolicy 3,3 tys obrotów,przy wyprzedzaniu można się chwilowo załapać na 4 tysiące. A powyżej nie bardzo jest czego szukać,w sensie wyje i pali,a wcale nie przyspiesza jakoś zjawiskowo.Przy jakich zatem obrotach trafia się przypadłość?Bo post kolegi pokazuje,że pomimo roku modelowego 2010 w pełni bezpiecznie czuć się nie mogę. |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 04-06-2016, 08:52
|
|
|
Pierwszy raz rok temu na A1 przy około 150km/h na tempomacie a teraz rekraacyjna jazda okolo 100 km/h. Dopóki nie spada to nie ruszaj pytanie masz 140 koni czy ralliarta? |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-06-2016, 09:03
|
|
|
Artipb napisał/a: | Tak więc może jest coś prawdy w tych wywodach o japońskich rączkach, żeby nie poprawiać tego co składały i póki nie ma realnej potrzeby,nie zdejmować węża. | Właśnie spadały po składaniu przez delikatne japońskie rączki i dopiero zamontowanie innych opasek pomagało. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 04-06-2016, 09:41
|
|
|
Ja to mam wrażenie że małe japońskie móżdżki nie potrzbnie zmieniały to co zaprojektował VW |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
Artipb
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II FL 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 23 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-06-2016, 23:31
|
|
|
Ja mam zwykle 140 koni.Z tego co wnioskuję, tak wąż jak i opaska oryginalne.Auto ma 133 kkm i nie jest ujęte jako podlegające jakiejkolwiek akcji serwisowej.Do tej pory problemów z wężem nie było.Dwa ASO niezależenie od siebie zabraniają dotykać.
Z drugiej strony nie chciałbym zdziwić się 300 km od domu w środku nocy awarią. |
|
|
|
 |
adr7
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 45 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 05-06-2016, 06:54
|
|
|
Naukowo tego nie udowadniałem, ale mam wrażenie że problem ten dotyczy przede wszystkim ralliartów - zmiana sterownika powowoduje zwiększenie ciśnienia doładowania... - jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
[ Dodano: 05-06-2016, 06:55 ]
Mój ma 126kkm przejechane, przebieg autentyczny |
_________________ Fiat Seicento 1.1S ; Nissan Almera 2.2 dCi ; VW Golf V Variant 1.9TDi ; Mitsubishi Outlander 2.0 Di-D i Seat Alhambra II 2.0TDI |
|
|
|
 |
|