Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Grzejący się podczas szybkiej jazdy
Autor Wiadomość
panadam2 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: jawor
Wysłany: 30-05-2016, 08:00   Grzejący się podczas szybkiej jazdy

Witam jestem nowym użytkownikiem forum. Nabyłem Outlandera I 2.0 b z pierwszej ręki i mam przejechane dopiero 92 kkm. Dołożyłem gaz.
Problem zaczyna się podczas jazdy na wysokich obrotach choć to w tym aucie nieuniknione a mianowicie. Podczas ciągłej jazdy tak ok 10 min z prędkością od 110km/h w góre, temperatura zaczyna biec do góry, wentylatory zaczynają mocno pracować a płyn chłodniczy jest wyrzucany przez zbiorniczek wyrównawczy chłodnicy. Początkowo stwierdziłem iż są węże chłodnicy strasznie twarde, wiec zmieniłem korek przelewowy chłodnicy niestety brak reakcji. Czy ktoś coś miał z Was podobnego ? i jak wyglądało tego rozwiązanie ?

Dziś spróbuje zmienić termostat jeśli dostanę go od ręki :)

rozrząd robiony przy 74 kkm w niemieckim serwisie.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 30-05-2016, 20:55   

Dobre podejście. Wpierw termostat a jeśli się okaże że to nie jego wina to wtedy trzeba szukać w nieszczelnej uszczelce pod głowicą.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
panadam2 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: jawor
Wysłany: 05-06-2016, 09:34   

Na obecna chwilę wymieniłem termostat ale niestety nic to nie pomogło. Teraz pozostaje mi wymiana uszczelki pod głowicą. Podczas wyższej temperatury węże stają się bardzo twarde więc uszczelka do zmiany :(
 
 
GrzechuB 
Forumowicz

Auto: Outlander 04 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 05-06-2016, 22:26   

Przeleć się jeszcze kawałek bez LPG czy też tak rośnie temp.
Zbyt uboga mieszanka powoduje wyższą temp spalania.
Jeśli będzie tak samo możesz dla pewności kupić tester szczelności układu chłodzenia są na all.
Obecność CO2 = wymiana uszczelki minimum.
Pozdrawiam
_________________
Mówię, bracia, czas jest krótki. Trzeba więc, aby ci, którzy mają żony, tak żyli, jakby byli nieżonaci.

Pierwszy list św. Pawła do Koryntian 7:29
 
 
tomaszb7887 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 16
Skąd: Kalisz
Wysłany: 05-06-2016, 22:44   

mnie to wygląda na pompe wody
 
 
panadam2 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: jawor
Wysłany: 14-06-2016, 22:50   

Miałem zabrać się za wymianę uszczelki pod głowicą ale zrobiłem jeszcze jeden test.
Test CO2 ujemny. Ale auto zagrzało się na postoju otworzył się duży obieg i czekałem aż zaczną pracować wentylatory. Okazuje spod jednego wentylatora bez włączonej klimy leci gorące powietrze a z drugiego zimne powietrze - efekt zapchanej , zakamienionej chłodnicy.

Może ktoś przede mną złotym środkiem chciał załatać cieknącą chłodnice choć bez jej wyciągania nie znalazłem miejsca gdzie mogło by być kiedyś ujscie a zapchały się kanaliki..... Tak naprawdę auto pochodzi mi od znajomej osoby. I wiem że stało ok 3 lata bez praktycznie ruchu i może się coś w niej osadziło.

Dodam że przy wysokiej temperaturze węże są miekkie a po ich przyciśnieciu czuć jakby były puste ....

A zapomniałem dodać węże były twarde, ale po wymianie kolejnego korka chłodnicy zmiękły :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.