Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja Gablota w wersji Elegance
Autor Wiadomość
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 02-03-2015, 16:21   

Dzwon do tego Pana (nie wiem, czy jeszcze robi drobne roboty) - 662 073 805.
Kiedyś w peugeocie 205 wymieniał progi - nic nie wyszlo po jego robocie. bylo git.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-06-2016, 19:30   

Dawno mnie tu nie było....
Nie wiem co tam wcześniej już pisałem ale odświeżę status ...

- 4 nowe amorki
- wszystkie przednie wahacz wymienione poza górnym lewym
- końcówki drążków kierowniczych i sam drążki wymienione
- zrobiony rozrząd ... wszystkie uszczelniacze zaworowe
- ostatnio (miesiąc około temu) oczyściłem wszystkie prowadnice zacisków hamulcowych oraz wymieniłem tylne klocki bo już na wyczerpaniu były ... dawno tak zarypanej prowadnicy przedniego hamulca nie miałem jak teraz ... majac jarzmo w imadle miałem problem z wyciągnięciem jednej
- teraz robię zaciski hamulcowe ... tzn. szykuje do malowania. Zdjąłem jarzmo, zacisk i osłone .. wiertara i jechana ... jutro jadę do IC po zmywacz do zacisków i przystępuję do malowania 1 zestawu. Farba czerwona do 600", zaś osłona na czarno (także 600ka)

Pierwszy zestaw po szlifie wygląda tak
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-06-2016, 19:54   

Pieraś, bezsensowna robota. Zaraz znowu zardzewieje. Daj do piaskowania i lakierowania piecowego.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-06-2016, 20:25   

No ale jarzma i zacisku tak szybko nie złapie przecież.
Myślałem, czy nie psiknac brunoxem ale nie wiem jak on się ma na wysokie temperatury.
Tarcze oslonowe to myślałem co by w ogóle nowe 4 kupić i żaroodpornym pojechać od razu.

I tak żeby się za to wziąć to unikalem jak ognia... nie mam takiej cierpliwości już jak wtedy gdy byłem dużo młodszy. Bez auta jak bez ręki :/

Jeszcze do całości chyba kupię now tarcze i klocki bo przy hamowaniu bije... dopiero przestaje jak naprawdę mocno wcisne. Ostatnio na A4 jak przyszło hamować to właśnie jak mocno depnalem to przy mega mocnym hamowaniu dopiero nie czuć. Chce jutro podjechać do wulkanizator by mi ta jedna zdjęta tarcza sprawdził ... może da się zamontować i sprawdzić, czy bije.

EDIT:
Brunox odpada ... wytrzymuje do 180' na 10 minut.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-06-2016, 22:54   

Pieraś napisał/a:
No ale jarzma i zacisku tak szybko nie złapie przecież.
Fakt, ale osłony będzie żarło pod farbą i szybko się posypią.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-06-2016, 07:28   

To oslony zrobila brunoxem I dopiero lakier.
W zasadzie oslony sie tak nie grzeje jak zacisk, a wytrzymuje 180° przez 10 minut.
Nie ukrywam, że jeśli osłony by w IC nie były drogie to kupilbym nowe.
Mam tylko nadzieję, że będzie ładnie w alu się prezentować.

Na koniec tylko jeszcze zabawa z odpowietrzaniem :/
Co prawda przewód zaciśniętymi żabka z nasadkami od kluczy ale na pewno będzie co odpowietrzyć.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-06-2016, 07:50   

Pieraś napisał/a:
przewód zaciśniętymi żabka z nasadkami od kluczy ale na pewno będzie co odpowietrzyć
No oczywiście, że trzeba odpowietrzać.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-06-2016, 18:46   



Na razie po dwóch warstwach, teraz daje 3, a jutro montaż.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-06-2016, 18:10   

_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-06-2016, 21:52   

I wszystkie koła ładnie zrobione.
Już teraz wiem i z całą świadomością piszę ... wystarczy jeden cały dzień i 4 koła zrobione ... tylko trzeba wtedy 4 żabki co by przewody hamulcowe pozaciskać.

p.s. nie oczyszczajcie wiertarką ... sie wyrobi tuleja co trzyma trzpień z głowicą :P
_________________
Szybki Lopez.
Ostatnio zmieniony przez Pieraś 23-06-2016, 22:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-06-2016, 22:24   

Pieraś napisał/a:
nie wyrobi tuleja co trzyma trzpień z głowicą
:?:
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23-06-2016, 22:29   

Poprawiłem, miało być "się".
Używałem zielonego Boscha i jak głowica wiertarki się obraca, to jak w praktyce się okazuje trzpien, na którym siedzi jest w zwykłej słabej tuleji, która się wyrobiła od lozyskoia wiertarka na boki. Nie sądziłem, ze tak słabe to. Wręcz wydawało mi się, że może tam lozysko jest.

Z efektu zqciskow jestem zadowolony.
Farba pol polysk, nie swieci mocno i felga sie nie gubi.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 25-06-2016, 18:26   

Pieraś, czyli zajeździłeś wiertarkę?
Ja czyściłem 8 zacisków i nic się nie stało.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-06-2016, 18:39   

Zajechałem tulejke, w której trzpien się obraca :) Mocno cisnalem co by jak najwięcej z zaciskow syfu i rdzy zjechać. Generalnie dla satysfakcji i końcowego efektu warto było.

Widać wiertarka lipa, bo zamiast tam łożysko dać to onracalo się na tuleji :shock:
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-06-2016, 18:39   

Wiertarka śmiga dalej ale czekam na wysłanie części co by wymienić.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.