Moja Gablota w wersji Elegance |
Autor |
Wiadomość |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 02-03-2015, 16:21
|
|
|
Dzwon do tego Pana (nie wiem, czy jeszcze robi drobne roboty) - 662 073 805.
Kiedyś w peugeocie 205 wymieniał progi - nic nie wyszlo po jego robocie. bylo git. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-06-2016, 19:30
|
|
|
Dawno mnie tu nie było....
Nie wiem co tam wcześniej już pisałem ale odświeżę status ...
- 4 nowe amorki
- wszystkie przednie wahacz wymienione poza górnym lewym
- końcówki drążków kierowniczych i sam drążki wymienione
- zrobiony rozrząd ... wszystkie uszczelniacze zaworowe
- ostatnio (miesiąc około temu) oczyściłem wszystkie prowadnice zacisków hamulcowych oraz wymieniłem tylne klocki bo już na wyczerpaniu były ... dawno tak zarypanej prowadnicy przedniego hamulca nie miałem jak teraz ... majac jarzmo w imadle miałem problem z wyciągnięciem jednej
- teraz robię zaciski hamulcowe ... tzn. szykuje do malowania. Zdjąłem jarzmo, zacisk i osłone .. wiertara i jechana ... jutro jadę do IC po zmywacz do zacisków i przystępuję do malowania 1 zestawu. Farba czerwona do 600", zaś osłona na czarno (także 600ka)
Pierwszy zestaw po szlifie wygląda tak  |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2016, 19:54
|
|
|
Pieraś, bezsensowna robota. Zaraz znowu zardzewieje. Daj do piaskowania i lakierowania piecowego. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-06-2016, 20:25
|
|
|
No ale jarzma i zacisku tak szybko nie złapie przecież.
Myślałem, czy nie psiknac brunoxem ale nie wiem jak on się ma na wysokie temperatury.
Tarcze oslonowe to myślałem co by w ogóle nowe 4 kupić i żaroodpornym pojechać od razu.
I tak żeby się za to wziąć to unikalem jak ognia... nie mam takiej cierpliwości już jak wtedy gdy byłem dużo młodszy. Bez auta jak bez ręki :/
Jeszcze do całości chyba kupię now tarcze i klocki bo przy hamowaniu bije... dopiero przestaje jak naprawdę mocno wcisne. Ostatnio na A4 jak przyszło hamować to właśnie jak mocno depnalem to przy mega mocnym hamowaniu dopiero nie czuć. Chce jutro podjechać do wulkanizator by mi ta jedna zdjęta tarcza sprawdził ... może da się zamontować i sprawdzić, czy bije.
EDIT:
Brunox odpada ... wytrzymuje do 180' na 10 minut. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2016, 22:54
|
|
|
Pieraś napisał/a: | No ale jarzma i zacisku tak szybko nie złapie przecież. | Fakt, ale osłony będzie żarło pod farbą i szybko się posypią. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14-06-2016, 07:28
|
|
|
To oslony zrobila brunoxem I dopiero lakier.
W zasadzie oslony sie tak nie grzeje jak zacisk, a wytrzymuje 180° przez 10 minut.
Nie ukrywam, że jeśli osłony by w IC nie były drogie to kupilbym nowe.
Mam tylko nadzieję, że będzie ładnie w alu się prezentować.
Na koniec tylko jeszcze zabawa z odpowietrzaniem :/
Co prawda przewód zaciśniętymi żabka z nasadkami od kluczy ale na pewno będzie co odpowietrzyć. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-06-2016, 07:50
|
|
|
Pieraś napisał/a: | przewód zaciśniętymi żabka z nasadkami od kluczy ale na pewno będzie co odpowietrzyć | No oczywiście, że trzeba odpowietrzać. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14-06-2016, 18:46
|
|
|
Na razie po dwóch warstwach, teraz daje 3, a jutro montaż. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 15-06-2016, 18:10
|
|
|
 |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 23-06-2016, 21:52
|
|
|
I wszystkie koła ładnie zrobione.
Już teraz wiem i z całą świadomością piszę ... wystarczy jeden cały dzień i 4 koła zrobione ... tylko trzeba wtedy 4 żabki co by przewody hamulcowe pozaciskać.
p.s. nie oczyszczajcie wiertarką ... sie wyrobi tuleja co trzyma trzpień z głowicą |
_________________ Szybki Lopez. |
Ostatnio zmieniony przez Pieraś 23-06-2016, 22:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-06-2016, 22:24
|
|
|
Pieraś napisał/a: | nie wyrobi tuleja co trzyma trzpień z głowicą | |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 23-06-2016, 22:29
|
|
|
Poprawiłem, miało być "się".
Używałem zielonego Boscha i jak głowica wiertarki się obraca, to jak w praktyce się okazuje trzpien, na którym siedzi jest w zwykłej słabej tuleji, która się wyrobiła od lozyskoia wiertarka na boki. Nie sądziłem, ze tak słabe to. Wręcz wydawało mi się, że może tam lozysko jest.
Z efektu zqciskow jestem zadowolony.
Farba pol polysk, nie swieci mocno i felga sie nie gubi. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 25-06-2016, 18:26
|
|
|
Pieraś, czyli zajeździłeś wiertarkę?
Ja czyściłem 8 zacisków i nic się nie stało. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-06-2016, 18:39
|
|
|
Zajechałem tulejke, w której trzpien się obraca Mocno cisnalem co by jak najwięcej z zaciskow syfu i rdzy zjechać. Generalnie dla satysfakcji i końcowego efektu warto było.
Widać wiertarka lipa, bo zamiast tam łożysko dać to onracalo się na tuleji |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-06-2016, 18:39
|
|
|
Wiertarka śmiga dalej ale czekam na wysłanie części co by wymienić. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
|