Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
krzywe tarcze
Autor Wiadomość
furman
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2010, 09:39   

Jakiś czas temu też doszedłem do takiego wniosku,że nie ma sensu przepłacać za wynalazki.
We wtorek Outek idzie na przegląd po 90 kkm ,mechanik zaproponował tarcze
Texar po 183 PLN sztuka i klocki Texar po 192 PLN komplet. Pojeżdżę i podzielę się wrażeniami.
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 01-11-2010, 17:18   

texar klocki ładuja oryginalnie tarcze nie wiem czy nie też.
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 01-11-2010, 23:03   

furman napisał/a:
We wtorek Outek idzie na przegląd po 90 kkm ,mechanik zaproponował tarcze
Texar po 183 PLN sztuka i klocki Texar po 192 PLN komplet. Pojeżdżę i podzielę się wrażeniami.
Ja na Texar jeżdzę już ponad rok. Nie czuć żeby się już pokrzywiły, samochód hamuje i tyle. Mam tylko wrażenie że klocki dość brudzą felgi, ale to może tylko takie złudzenie.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 17-11-2010, 13:19   

furman napisał/a:
Jakiś czas temu też doszedłem do takiego wniosku,że nie ma sensu przepłacać za wynalazki.
We wtorek Outek idzie na przegląd po 90 kkm ,mechanik zaproponował tarcze
Texar po 183 PLN sztuka i klocki Texar po 192 PLN komplet. Pojeżdżę i podzielę się wrażeniami.


czy kolega może już coś powiedzieć na temat swojego zestawu?
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-11-2010, 19:16   

chyba Textar a nie Texar. Zwykłe tarcze i klocki lepszego producenta. Rewelacji bym się nie spodziewał.
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-11-2010, 00:13   

Jakiś czas temu założone tarcze i klocki ferrodo i nie można złego słowa powiedzieć .
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2010, 20:46   

Wracając do tematu: tarcze i klocki wymienione na TEXTAR. Ustąpiło bicie na kierownicy przy
hamowaniu,skuteczność hamowania poprawna-więc chyba jest tak jak powinno być.
Co do przeglądu przy 90 000 km to koszt zamknął się w 2,2kzł razem z tarczami i klockami
ale bez wymiany hydraulicznego napinacza.W serwisie chcieli za to coś koło 3,5 kzł(bez tarcz i klocków) ,więc jestem troche do przodu.

P.S. Po odebraniu samochodu okazało się że silnik pracuje 2x głośniej i wpada w jakieś wibracje.Po reklamacji i poprawce już warczy jak dawniej,tak jak lubię.
Mechanik twierdzi,że źle poskręcali poduszki silnika i wydech był naprężony i rezonował.
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 03-12-2010, 00:21   

odwrotnie załozył jedno koło rozrządu i ścinało pasek balansowy. Miałem to samo. Silnik bardzo głośno chodził. Wymiana rozrządu w Outku wcale nie jest taka łatwa. Jeżeli to samo było w twoim aucie radziłbym wymienić pasek (ścięty/przegrzany może pęknąć)
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
radoss 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: 1234
Wysłany: 24-06-2016, 13:11   

Witam.Proszę o informacje dotyczącą demontażu tarcz hamulcowych w outlander I.Czy do zdjęcia tarczy trzeba odkręcić śrubę piasty.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-06-2016, 13:26   

radoss napisał/a:
Witam.Proszę o informacje dotyczącą demontażu tarcz hamulcowych w outlander I.Czy do zdjęcia tarczy trzeba odkręcić śrubę piasty.
Nie, tarcze są luźne, mocowane jedynie felgą do tarczy.

Z własnego ogródka wymiany tarcz, w listopadzie 2015 zamontowałem nowe tarcze i klocki TEXTAR, od tygodnia mam wrażenie że drżenie kierownicy jest wyczuwalne, po około pół roku :(
 
 
radoss 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: 1234
Wysłany: 24-06-2016, 14:21   

dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.