Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer RallArt sedan i sportback w sprzedaży
Autor Wiadomość
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2009, 23:35   

mi chodziło o różnice między Ralli a Evo :) A Evo teraz najtańsze 168 990 PLN :) te za 143 990 to 2008 rocznik których własciwie już nie ma. Swoją drogą gdyby Evo występowało w wersji SB nie wiem czy sam bym się nie skusił... gdyby zagwaranowali mi rozkład masy jak w sedanie
 
 
Michal1
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2009, 23:40   

To sam widzisz, że różnica w cenie jest bardzo duża.
Nie jeździłem ani jednym, ani drugim, więc nie mogę wydać rzeczowej opinii, ale wątpię, żeby różnica między Evo i Ralliart była aż tak duża, żeby była warta ok. 50 000zł... W każdym razie nie w naszych realiach...

A prywatnie gratuluję samochodu :wink:
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2009, 23:45   

Michal1 napisał/a:
Skupiłem się tylko na kwestii wyglądu. Mając do wyboru SB i sedana w wersjach Ralliart wybieram SB.

Jak juz napisałeś to jest Toje zdanie. Dla mnie Sb jest jakimś dziwnym niewypałem... Zaczynając od wyglądu, najkrócej mówiąc dyskusyjnego poprzez to że w każdej wersji jeździ gorzej od sedana. Dlaczego tak im nie wyszedł?
 
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2009, 23:53   

Nie znam pełnej specyfikacj RalliArt oficjalnej,ale masz rację że 50k różnicy wart nie jest zapewne. Mnie bardziej martwi to,że wciskają SST na siłę - dobrze że chociaż w Evo zostawili wolny wybór.

jaca71 - nie wychodzą im bo mają mało doświadczenia... myślę że w następnej wersji albo w trakcie FL będzie już dużo lepiej...
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2009, 00:14   

banzajek napisał/a:
jaca71 - nie wychodzą im bo mają mało doświadczenia... myślę że w następnej wersji albo w trakcie FL będzie już dużo lepiej...

Ale jedno trzeba przyznać target na SB jest ogromny - po Kraku jeździ ich więcej niż sedanów. Ba, mam wrażenie że SB jeździ nawet więcej niż sedanów wersji CS ;P

Co skrzyni to bym się nie zgodził - obecny trynd jest taki że skrzynie dwusprzęgłowe zaczynają pretendować do standardu... I dobrze.
 
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2009, 00:16   

z takim lagiem przy starcie jaki jest w Evo MR nie wróże tej skrzyni przyszłości. Poza tym słyszałem że paskudnie się sypie. Już lepszy dobry pancerny manual.
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2009, 00:32   

Jest nawet dyskusja na ten temat SST vs Manual ;) Przynajmniej z tego co czytałem poza startem nie ma tragedii. Ale o sypaniu jeszcze nie było. Ciekawe, poszperam w sieci tak z ciekawości. Nie należę do przeciwników automatów. A poza tym RalliArt ma byc dawka adrenaliny dla plebsu a nie tylko dla wybrańców.
 
 
 
mobista 
Forumowicz
BlackMobile.pl

Auto: Kia Cee'd
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 141
Skąd: Bytom
Wysłany: 06-05-2009, 00:35   

@jaca71 jeżeli Sportback aż tak źle się prowadzi, to sedan jest chyba idealnym autem :D
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2009, 00:47   

mobista napisał/a:
@jaca71 jeżeli Sportback aż tak źle się prowadzi, to sedan jest chyba idealnym autem :D

Nie chodzi mi o prowadzenie - nie mam porównania ;) Ale o same dane na papierze. W kazdej wersji silnikowej SB wypada gorzej :) oczywiście na papierze ;) Jedynie wizualnie mnie się nie widzi tak samo jak na zdjęciach tak i w rzeczywistości. Nie ma tego błysku co sedan... A może dlatego że same czarne widuję? W czarnym wygląda ok, ale traci zadziorność rysów gdzieś się rozmywają. Dzisiaj widziałem jednego niebieskiego (THUNDER BLUE) SB i wyglądał klasa.

I tak jak kolega wyżej napiszę że są to jak najbardziej moje subiektywne odczucia co do wyglądu.
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-05-2009, 07:25   

banzajek napisał/a:
mi chodziło o różnice między Ralli a Evo :) A Evo teraz najtańsze 168 990 PLN :) te za 143 990 to 2008 rocznik których własciwie już nie ma.


Mówisz o EVO z menualem a RalliArt ma od razu SST (może Tobie to nie pasuje ale jest droższa). EVO z SST jest droższe więc różnica jest większa a będzie jeszcze większa jak to RalliArta bedą sprzedawać rocznikowo starszego.

Mnie osobiście nie pasi serwisowanie EVO wszyscy piszą że co 7500 przeglądu sprzęgło łatwo spalić, skrzynie tą menualną przy ostrym traktowaniu też można położyć. Klocki co chwila, tarcze to samo itd itp... Z RalliArtem powinno być pod tym względem dużo lepiej.

jaca71 - bo CS-y były skrajnie mało popularne w PL. W sumie nie wiem czemu skoro teraz wszyscy je wychwalają pod niebiosa :finga:

Krzychu
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2009, 07:48   

Bez przesady - co 7500 jest tylko wymiana oleju :) Hamulce i klocki jesli Ralli będzie traktowany jak Evo to pójdą jeszcze szybciej .
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2009, 17:17   

Jak będzie jazda rajdowo-artystyczna to paliwo wiadrami, pieniądze wiadrami. :D
Radość też odmierzana wiadrami. :D
 
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 12-02-2015, 23:06   

banzajek napisał/a:
mi chodziło o różnice między Ralli a Evo :)
Trochę odświeżę teamat. Czy maska przednia od EvoX pasuje do Ralliarta?
 
 
yogurt 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sportback RalliArt 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-06-2016, 08:05   

.swat. pasuje
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 30-06-2016, 12:39   

Dziękuję za info
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.