 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Żywotność fabrycznych klocków |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 03-07-2016, 11:15
|
|
|
Styl jazdy 40%, sytuacja na drodze 40%, wilgotność i częstotliwość używania auta 20%.
W jednym z Coltów mam głupi alarm, który przy pierwszym naciśnięciu hamulca zamyka centralny, więc "słyszę" kiedy pierwszy raz hamuje.
Na drodze do pracy czasem udaje się dojechać na "otwartych drzwiach" praktycznie do celu, a innego dnia "zamykam się" jeszcze na osiedlu
Co do częstotliwości - gdy auto stoi pod chmurką i jeździmy np. raz na tydzień tarcze rdzewieją.
Każdorazowe "czyszczenie z nalotu" tarcz to dramat dla klocków. |
|
|
|
 |
.swat.
Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 412 Skąd: 3City
|
Wysłany: 04-07-2016, 19:55
|
|
|
RalfPi napisał/a: | Więc żywotność klocków zależy głównie od stylu jazdy. | Niekoniecznie. Jeździłem bardzo spokojnie jednakże po ok. 30.000 km do wymiany były i klocki i TARCZE !!! W ASO zaśpiewano mi za przód ponad 2000 zł ( po zniżkach), dlatego za 1500 zł ( dla przekory) zamontowałem komplet performance i po kilku miesiącach gdy hamuję mam ciągle banana na twarzy. Po ok. 5000 km są jak nowe. I ten charakterystyczny dźwięk
Dlatego polecam wszystkim swój wybór ( i kolegi tyku) |
|
|
|
 |
superges
Forumowicz

Auto: Mittsubishi Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 142 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 06-07-2016, 17:08
|
|
|
Ja w swoim tez mam oryginalne - tzn od nowosci- przebieg 112 000 km |
|
|
|
 |
|
|