Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Wyginające się - Tarcze hamulcowe Outlander I - jakie kupić
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 28-04-2013, 11:04   

Rdzawego nalotu nie mam, jeżdżę autem codziennie. Ale za to zauważyłem że po ostatnich opadach ALBO wymianie opon problem ustąpił.
Obejrzałem tarcze i wygląda że ten "rant" który powstał w wyniku zużycia ma taką lekką ryskę do białego metalu, jakby jednać coś tarło o niego.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-04-2013, 17:37   

elektryk napisał/a:
Ciąg dalszy mojej opowieści. W tej chwili mam na liczniku prawie 100k, w tym czasie chyba zużyłem 2-3 komplety klocków. Przez ten czas ok 65kkm tarcze się nie zwichrowały, natomiast się trochę zużyły. Efektem tego jest taki mały garbik na zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi obszaru na którym pracują klocki. Niestety czasem jak klocki się "źle" ułożą, to szurają o tej rancik i odgłos jest taki jakby już nie było klocków i metal tarł o metal. Przygotowuje się do wymiany tarcz na oryginały które kupiłem razem z autem, jak zdejmę te to zmierzę ile się zużyły.
wg prawideł sztuki mechanicznej powinno być tak, że przy każdej zmianie klocków tarcze są przetaczane, aby nowe klocki pracowały całą. równą powierzchnią. Oczywiście też często tego nie robię. Wtedy nie ma tego rancika. Należy zmierzyć czy po przetoczeniu klocki nie zeszły wymiarem poniżej minimalnej grubości (w O2 było to chyba 22mm), jeśli tak to wymiana tarcz. Czasami wystarczy ten rancik delikatnie usunąć pilnikiem albo skrobakiem.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 13-07-2016, 10:44   

Odświeżę troszkę temat z tarczami i klockami. Ktoś używał może tarcz Ashika? Mam klocki założone do ori tarcz i jestem zadowolony, zastanawiam się nad kompletem tej firmy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.