cOLT 1,3 PRZEBIEG 180.000 Prosba o podpwiedzi co wymienic |
Autor |
Wiadomość |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 05-09-2016, 10:09
|
|
|
Wielkie dzieki od przyszlego poniedzialku samochod idzie do mechanika po wymianach dam znac jak poszlo i co ile kosztowalo mniej wiecej.
[ Dodano: 05-09-2016, 10:58 ]
Jescze mam pytanie czy wie ktos gdzie mozna naprawic obudowe piolta centralnego ja mam strasznie popsuta gumka zdarta i pilot nie dziala myslalem zeby kupic obudowe na allegro
http://allegro.pl/mitsubi...6142137516.html
tylko teraz czy samo przelozenie pomoze a jak nie to moze gdzie w Kujawsko-Pomorskim naprawie pilota. |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 06-09-2016, 12:55
|
|
|
Śmiało przełóż. To tylko obudowa - Ci potrzebny jest stary sprawny środek i sam klucz. |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 06-09-2016, 21:21
|
|
|
Co do pilota od centralnego zamka to nie bedzie takie hop bo jest bardzo zaniedbany brakuje miedzy innymi jednego guzika na przekazniku jest wylamany.
Co do ustawienia zaworow dzis kontaktowalem sie z ASO za regulacje z robocizna zawolali 1600 zloty jedna szklanka 60 zloty.Bede probowal temat ogarnac u kumatego mechanika tylko teraz niewiem na jakim silniku reguluje sie zawory w colcie mam na mysli rozgzrany czy zimny bo naprzyklad w moim grandisie mialem je regulowane na rozgrzanym silniku. |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 06-09-2016, 22:48
|
|
|
martin778 napisał/a: | Co do ustawienia zaworow dzis kontaktowalem sie z ASO za regulacje z robocizna zawolali 1600 zloty jedna szklanka 60 zloty | też się kontaktowałem z ASO w Bydgoszczy w zeszłym tygodniu, mieli oddzwonić , ale im coś nie poszło... |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 07-09-2016, 08:33
|
|
|
Ktoś kiedyś pisał że za regulację zaworów ASO brało 640 zł, co dawało 40zł za sztukę, a 60 to coś koło 940zł jak oni to liczą? chyba że doliczają uszczelkę koszt ok 100zł - i tak nie pasuje . A czy ktoś wie jakie powinny być wymiary luzów na poszczególnym zaworze - posiadając takie dane kumaty mechanik dałby radę ogarnąć temat w cenie max 200-300zł. |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 07-09-2016, 08:47
|
|
|
Jan dzwonilem do ASO w Toruniu.Moj mechanik prawdopodobnie podejmie sie regulacji jedna szklanka w sklepie kosztuje okolo 40 zloty jak cos to nagram filmik z calej operacji.
[ Dodano: 07-09-2016, 08:49 ]
Pawlik84 napisał/a: | Ktoś kiedyś pisał że za regulację zaworów ASO brało 640 zł, co dawało 40zł za sztukę, a 60 to coś koło 940zł jak oni to liczą? chyba że doliczają uszczelkę koszt ok 100zł - i tak nie pasuje . A czy ktoś wie jakie powinny być wymiary luzów na poszczególnym zaworze - posiadając takie dane kumaty mechanik dałby radę ogarnąć temat w cenie max 200-300zł. |
No i dolicz robocizne 600 zloty gdzie ogarniety mechanik zrobi to w pol godziny zakladajac ze ma 5-6 zaworow do regulacji,bo nie wierze w to ze trzeba wszystkie zawory regulowac. |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 07-09-2016, 08:59
|
|
|
Znalazłem wątek na forum: http://forum.mitsumaniaki...t=luzy+zaworowe . Można zmierzyć się z tematem, choć u mnie dopiero za 45tys kkm. Tak czy siak cena do 600zł jest akceptowana ale 1600zł mija się z celem. Daj znać jak Ci poszło z kontrolą luzów lub ewentualną regulacją, jakie końcowe koszta. |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 07-09-2016, 09:03
|
|
|
Pawlik84 napisał/a: | Znalazłem wątek na forum: http://forum.mitsumaniaki...t=luzy+zaworowe . Można zmierzyć się z tematem, choć u mnie dopiero za 45tys kkm. Tak czy siak cena do 600zł jest akceptowana ale 1600zł mija się z celem. Daj znać jak Ci poszło z kontrolą luzów lub ewentualną regulacją, jakie końcowe koszta. |
Tak ja wlasnie wczoraj wieczorem tez przegladalem ten watek i na podstawie tego moze uda sie zrobic regulacje do ASO przedzwonie i zpytam tylko na jakim silniku robic regulacje rozgrzanym czy zimnym bo jak juz wyzej wspominalem w moim grandisie robi sie na zimnym,a kazdy wie ze standard to rozgrzany silnik. |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 07-09-2016, 09:11
|
|
|
Szczerze mówiąc nie wiem na jakim silniku.
Gdy ma być ciepły to nim zdejmą pokrywę to troszkę minut leci może stygnąć i czy będzie to wystarczające? Podejrzewam że robi się to na zimnym silniku, może ktoś się wypowie inaczej. |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 07-09-2016, 09:17
|
|
|
Pawlik84 napisał/a: | Szczerze mówiąc nie wiem na jakim silniku.
Gdy ma być ciepły to nim zdejmą pokrywę to troszkę minut leci może stygnąć i czy będzie to wystarczające? Podejrzewam że robi się to na zimnym silniku, może ktoś się wypowie inaczej. |
No to czekamy na wypowiedzi innych forumowiczow,ja napisalem na priv do uzytkownika forum moze cos wiecej bedzie wiadomo jak otrzymam odpowiedz.
[ Dodano: 08-09-2016, 17:54 ]
Panowie jeszcze jedno pytanie dotyczace kierownicy czy wasze kierownice w coltach tez pracuja bardzo delikatnie mam na mysli to iz nie czuc zadnego oporu w trakcie postoju jak i jazdy pierwszy raz sie sptykam z czyms takim i stad moje pytananie czy w coltach to normalne? |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 08-09-2016, 18:41
|
|
|
U mnie nie wiem czy jest tak jak u Ciebie, ale chyba też mam lekko. Wspomaganie działa dość mocno. W ruchu skręcać można paluszkiem, na postoju troszkę ciężej. |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 08-09-2016, 21:17
|
|
|
U mnie tez jednym paluszkiem troche to przeszakadza w jezdzie bo trzeba naprawde pilnowac kierownicy jeden glu[i ruch i samochod zaraz skreca. |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 13-09-2016, 06:49
|
|
|
Ciekawi mnie jak poradziłeś sobie z przedstawionymi problemami? Działałeś już coś, interesuje mnie walka z poprawnym działaniem skrzyni biegów - próbowałeś coś zrobić? |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
martin778
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 98 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 13-09-2016, 07:09
|
|
|
Pawlik84 napisał/a: | Ciekawi mnie jak poradziłeś sobie z przedstawionymi problemami? Działałeś już coś, interesuje mnie walka z poprawnym działaniem skrzyni biegów - próbowałeś coś zrobić? |
Witam
Samochod na podnosniku ale juz prawie wszystko mam zrobione zaczne od skrzyni biegow bo to najwazniejsze olej od skrzyni biegow byl czarny jak smola nie bylo widac opilkow,powodem ciezkiej pracy galki zmiany skrzyni biegow byly linki prowadzace znajdowala sie na nich rdza zostaly one wyczyscone i nasmarowane jak narazie bajka biegi wchodza bez problemu oczywiscie niemialem okazji jescze jechac ale bez jazdy na podnosniku chodza pieknie i plynnie.
Olej wspomagania jest niewymienialny.
Swiece zakladam NGK,przewody niewymienialne
Dzis bede mial robiona regulacje zaworow znalazlem kumatego mechanika i podjal sie regulacji nalezy ja robic na zimnym silniku potrzebny jest do tego program komputerowy na podstawie zakresow widocznych w programie dokonuje sie regulacji.
Jakby ktos chcial regulowac zawory za 400-500 zloty w Kuj-Pomorskim moge dac namiary na priv.
-Klocki tarcze ATE okolo 400 zloty
-Sondy lambda Denso nie pasuja musza byc Boscha
To by chyba bylo narazie tyle na ten temat sprobuje nagrac regulacje zaworow. |
_________________ Marcin |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 13-09-2016, 08:52
|
|
|
Możesz cyknąć fotkę w którym miejscu nasmarowali linki. U mnie biegi wchodzą płynnie, tylko na zimnym silniku źle wchodzi jedynka i raczej wątpię aby to wina linek - ale może...
A wspomaganie jest elektryczne płynu tam nie ma, a przewody do cewek fakt też nie są wymienialne.
Jak sfinalizujesz sprawę z zaworami to daj znać jak fachowo to przebiegało - może nie będzie trzeba ich regulować wystarczy kontrola? |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
|