[EAxx] Migające/żarzące kontrolki aku i oleju(pomarańczowa) |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-01-2015, 23:52
|
|
|
WreX napisał/a: | zawsze jak hamuje biegami i UKP pokazuje spalanie 0 to mi się zapala lampka akumulatora i oleju co oznacza słabe ładowanie. |
Masz coś nie tak z tym alternatorem . |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-01-2015, 18:28
|
|
|
Jest diagnoza, padł regulator, szczotki do wymiany + łożyska.
[ Dodano: 30-01-2015, 16:14 ]
super, po naprawie mam teraz tak samo jak WreX, jak zwalniam to się pojawiają te kontrolki, dodatkowo jak stoję np. na światłach czy wolno jadę to wycieraczki działają w tak spowolnionym tempie, że masakra, dopiero jak na postoju przygazuję do 3-4tk rpm to zaczynają szybciej chodzić....
[ Dodano: 30-01-2015, 22:59 ]
Taka sytuacja miała miejsce tylko przez pierwsze 10km, teraz wszystko wróciło do normy, kontrolki się nie świecą, wycieraczki pracują prawidłowo, ładowanie idealne, zobaczymy na jak długo |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 31-01-2015, 01:51
|
|
|
Kiedyś się .... zdenerwuje i wyjmę sam ten alternator i go zregeneruje to co u mnie może być nie tak? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
19sebo20
Mitsumaniak GALANTOOO :)
Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Bielsk Podl
|
Wysłany: 03-02-2015, 14:48
|
|
|
Witam,
Dziś przegoniłem swojego drugiego Galanta który z różnych powodów stał od pół roku.
Co załważyłem to wycieraczki chodziły w nim jakby chciałby a nie mogły, a dziś do tego jak przygazowałem tak ze koła zaboksowały po chwili zapaliły mi się dwie kontrolki akumulator i pomarańczowa od oleju. Akumulator miał luźną kleme odłączyłem zresetowałem ale kontrolki pala się nadal.
Akumulator jest praktycznie nowy kupiony poł roku temu ale nie używany.
Dodam jeszcze że piszczał jeszcze pasek .
Czytając temat, zacząć od sprawdzenia alternatora? |
_________________ Zapamiętaj, że wszystkiemu winne są głupie przepisy, fatalne drogi, zbyt duża liczba samochodów i korki. Ty sam jesteś zawsze bez winy.:)
BMW e36 - pierwsze auto - sprzedane
Mitsubishi Galant 1997r 2.016V lpg - sprzedany
Mitsubishi Galant 1997r 2.5v6 - sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2002r 2.5v6 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-02-2015, 15:44
|
|
|
jak piszczy pasek to pewnie trzeba od tego zacząć |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-02-2015, 17:38
|
|
|
aku nowe......OK ale sprawdź czy masz ładowanie od alternatora, później naciągnij pasek. |
|
|
|
 |
Zabowy
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2A Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 15-09-2016, 23:41 [EA2A/W 2.0] Słabo świecąca kontrolka ładowania i poziomu ol
|
|
|
Witajcie .
Mam taki problem , po przekręceniu kluczyka kiedy zapalają się na tablicy kontrolki , kontrolki ładowania i poziomu oleju świecą słabiej niż inne. Po uruchomieniu silnika wszystkie oczywiście gasną i przez kilka chwil jest ok. Po jakichś dwóch minutach zapalają się na moment ponownie kontrolki od ładowania i poziomu oleju. Niby nic się nie dzieje bo auto chodzi jak zegarek ale trochę mnie to niepokoi ba jakaś przyczyna musi być . Ma ktoś pomysł ??? |
_________________ Jazda na ręcznym pod supermarketem TO NIE DRIFT !!! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-09-2016, 00:07
|
|
|
Słaba masa, dokręć śrubę od spodu alternatora. |
|
|
|
 |
Zabowy
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2A Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 16-09-2016, 20:26
|
|
|
Dokręciłem śrubę , poprawiłem też masę przy akumulatorze i nic. Poza tym zauważyłem , że podczas jazdy przy dodawaniu gazu przygasają światła drogowe a kiedy puszczam gaz rozjaśniają się. Poradzisz coś ?? |
_________________ Jazda na ręcznym pod supermarketem TO NIE DRIFT !!! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-09-2016, 21:01
|
|
|
Zmierz napięcie ładowania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-09-2016, 21:02
|
|
|
Warto by było zmierzyć ładowanie na akumulatorze i na alternatorze ewentualnie zrobić nowe masy przewodami rozruchowymi po między alternatorem a akumulatorem oraz po między alternatorem i karoserią i powtórzyć pomiar na akumulatorze oraz oczywiście na pracującym silniku. |
|
|
|
 |
Zabowy
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2A Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 16-09-2016, 22:28
|
|
|
Pokombinuję w poniedziałek i dam znać co z tego wyszło. Dzięki |
_________________ Jazda na ręcznym pod supermarketem TO NIE DRIFT !!! |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-09-2016, 14:40
|
|
|
Miałem to samo. Mrugały kontrolka akumulatora i pomarańczowa od poziomu oleju. Na UKP pokazwyało mi napięcie ok 10-11V. Poczyściłem masy akumulatora, dokręciłem śrubę na alternatorze ale pomogło na 2-3 dni. Później dorobiłem nowy kabel masowy od budy do minusa aku i do silnika ale nic to nie dało. Dopiero wymiana alternatora pomogła. Winą chyba był regulator napięcia. Nie polecam dawać d regeneracji bo często naprawiają na chińszczyźnie i pada po 10 miesiącach (ja tak zrobiłem i żałuję wyrzuconej w błoto kasy). Kupiłem używany altek w dobrym stanie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-09-2016, 15:12
|
|
|
tresorex napisał/a: | Kupiłem używany altek w dobrym stanie. | to chyba najlepszy sposób - do kompletu warto zmienić oba łożyska i szczotki - koszt łączny ok. 50-80 zł (samo dolne łożysko może kosztować 50 zł za oryginał) |
|
|
|
 |
Zabowy
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2A Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 19-09-2016, 19:47
|
|
|
Poczyściłem wszystkie masy i nic Co prawda nie mierzyłem jeszcze napięcia ładowania bo nie mam miernika , ale alternatora raczej bym jeszcze nie skreślał bo jeszcze przed uruchomieniem silnika , po przekręceniu zapłonu w/w kontrolki nie świecą jak inne tylko żarzą się... |
_________________ Jazda na ręcznym pod supermarketem TO NIE DRIFT !!! |
|
|
|
 |
|