Gorące bębny |
Autor |
Wiadomość |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-04-2007, 17:46 Gorące bębny
|
|
|
Mam problem polegający na tym ze po wymianie lożysk na dokladnie takie same jak byly czyli nsk , szczek oraz cylinderkow beben sie strasznie grzeje po przejechaniu kilku kilometrow . Łozyska dokrecone sa z sila ok 170Nm (zgodnie z instrukcja powinno byc 150-200Nm). Gdy kolo jest w powietrzu mozna zauwazyc iz kolo obraca sie z niewielkimi oporami. Co moze byc przyczyna? Reczny slaby poniewaz szczeki nie hamuja cala powierzchnia bo musza sie dotrzec - tak powiedzial mechanik.
Pytanie moje brzmi nastepujaco. Po ilu kilometrach szczeki dotra sie aby dopasowac sie do bebna? Co moze sie stać jezeli beben sie bedzie tak mocno grzal? Szykuje mi sie dlugi wyjazd i bardzo mnie to martwi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2007, 20:48
|
|
|
rozpierak recznego zostal skrecony do minimum (odchylasz bokade samoregulatora i krecisz, zeby skrecic do minimum) - inaczej ciagle bedzie tarlo i bedzie sie grzal |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-04-2007, 21:20
|
|
|
Mogłbys tak po chlopsku napisac bo nie bardzo rozumie co to jest np rozpierak recznego?
w ponizszym linku masz zdjecie bardzo podobne do mojego
http://www.mitsubishi-gra...or%B1ce+b%EAbny
Ten samoregulator (fioletowa strzalka skrecony jest do minimum) nie wiem cczy o tym mówisz i czy ona ma być skrecony do minimum? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2007, 21:23
|
|
|
no tak - dokladnie o to z fioletowej strzalki chodzi
jak skrecony do min, to nie mam pomyslow... |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-04-2007, 21:31
|
|
|
Mi sie wydaje ze moze ocierać mi ta czesc z żółtej strzalki. Co zrobic aby ona poszla do tylu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-04-2007, 21:48
|
|
|
Artii napisał/a: | Mi sie wydaje ze moze ocierać mi ta czesc z żółtej strzalki. Co zrobic aby ona poszla do tylu? | Pewnie masz rację, że to jest przyczyną. Jakiej firmy kupiłeś szczęki? Jak tanie to jest problem właśnie w tym dziadostwie. Wymieniałem niedawno z kolegą szczęki w Polo matki (zasada działania i mechanizm ten sam co w Colcie/Lancerze) i zakładałem tanie szczęki. To coś z żółtej strzałki w nowych szczękach ruszało się z takim oporem, że prawie nie szło ruszyć ręką. Trzeba było to podpiłować w jednym miejscu. Jak to chodziło zanim założyłeś szczęki? Sprawdzałeś? Zdejmij szczęki i jeśli się zacina to musisz poprawić fabrykę. Będziesz wiedział co i jak jak to zdemontujesz. |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 19-04-2007, 21:49 gorące bębny
|
|
|
Aby ta części jaką pokazuje strzałka cofnąci do tyłu trzeba wyluzować linki na tunelu koło dzwigni hamulca ręcznego. |
|
|
|
 |
|