Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gorące bębny
Autor Wiadomość
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-04-2007, 17:46   Gorące bębny

Mam problem polegający na tym ze po wymianie lożysk na dokladnie takie same jak byly czyli nsk :lol: , szczek oraz cylinderkow beben sie strasznie grzeje po przejechaniu kilku kilometrow :cry: . Łozyska dokrecone sa z sila ok 170Nm (zgodnie z instrukcja powinno byc 150-200Nm). Gdy kolo jest w powietrzu mozna zauwazyc iz kolo obraca sie z niewielkimi oporami. Co moze byc przyczyna? Reczny slaby poniewaz szczeki nie hamuja cala powierzchnia bo musza sie dotrzec - tak powiedzial mechanik.

Pytanie moje brzmi nastepujaco. Po ilu kilometrach szczeki dotra sie aby dopasowac sie do bebna? Co moze sie stać jezeli beben sie bedzie tak mocno grzal? Szykuje mi sie dlugi wyjazd i bardzo mnie to martwi.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2007, 20:48   

rozpierak recznego zostal skrecony do minimum (odchylasz bokade samoregulatora i krecisz, zeby skrecic do minimum) - inaczej ciagle bedzie tarlo i bedzie sie grzal
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-04-2007, 21:20   

Mogłbys tak po chlopsku napisac bo nie bardzo rozumie co to jest np rozpierak recznego?

w ponizszym linku masz zdjecie bardzo podobne do mojego

http://www.mitsubishi-gra...or%B1ce+b%EAbny

Ten samoregulator (fioletowa strzalka skrecony jest do minimum) nie wiem cczy o tym mówisz i czy ona ma być skrecony do minimum?
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2007, 21:23   

no tak - dokladnie o to z fioletowej strzalki chodzi
jak skrecony do min, to nie mam pomyslow...
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-04-2007, 21:31   

Mi sie wydaje ze moze ocierać mi ta czesc z żółtej strzalki. Co zrobic aby ona poszla do tylu?
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-04-2007, 21:48   

Artii napisał/a:
Mi sie wydaje ze moze ocierać mi ta czesc z żółtej strzalki. Co zrobic aby ona poszla do tylu?
Pewnie masz rację, że to jest przyczyną. Jakiej firmy kupiłeś szczęki? Jak tanie to jest problem właśnie w tym dziadostwie. Wymieniałem niedawno z kolegą szczęki w Polo matki (zasada działania i mechanizm ten sam co w Colcie/Lancerze) i zakładałem tanie szczęki. To coś z żółtej strzałki w nowych szczękach ruszało się z takim oporem, że prawie nie szło ruszyć ręką. Trzeba było to podpiłować w jednym miejscu. Jak to chodziło zanim założyłeś szczęki? Sprawdzałeś? Zdejmij szczęki i jeśli się zacina to musisz poprawić fabrykę. Będziesz wiedział co i jak jak to zdemontujesz.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 19-04-2007, 21:49   gorące bębny

Aby ta części jaką pokazuje strzałka cofnąci do tyłu trzeba wyluzować linki na tunelu koło dzwigni hamulca ręcznego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.