[Cari 1.8 GDI] Obroty na jałowym 1500 |
Autor |
Wiadomość |
Karismaniak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Steszew
|
Wysłany: 23-10-2016, 21:46 [Cari 1.8 GDI] Obroty na jałowym 1500
|
|
|
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu winnego
Na jałowym obroty trzymają 1500 a podczas jazdy odcina przy 4 tys.
Wymieniłem czujnik położenia przepustnicy
Czujnik wałka korbowego
Świece z nkg na denso
Cewki 2 szt
Sterownik Silnika ( z kabiny pod radiem)
Przepływomierz powietrza
Filtry/ olej
Mechanik twierdzi że siłownik elektromagnetyczny od przepustnicy jeszcze trzeba wymienić
Ja obstawiam że czujnik walka rozrządu ma może zimne luty i szwankuje.
W każdym bądź razie proszę o pomoc mitsumaniakow |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-10-2016, 22:20
|
|
|
Z którego roku jest ta Carisma i czy była robiona diagnostyka silnika czy tylko wymieniano części według instrukcji wróżki? |
|
|
|
 |
Karismaniak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Steszew
|
Wysłany: 24-10-2016, 04:32
|
|
|
Pierwszym dwóm mechanikom komputer nie pokazywał bledow. W serwisie i obecnemu specowi pokazuje na przepustnice i dlatego chcę on jeszcze ten siłownik wymienić bo niby nie domyka klapki i dlatego sa podwyższone obroty.
Kupiłem u480 scanner i też nie znajduje bledow.
Sprawdź jeszcze ten czujnik wałka rozrzadu czego ten spec nie zrobił a go o to prosiłem. Carisma 2001r Da 122 km |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-10-2016, 06:52
|
|
|
Czujnik wałka nie dawał by takich objawów oraz przy niesprawności generował by odpowiedni błąd jeśli oczywiście obrotomierz pokazuje realne obroty. Jeśli był błąd przepustnicy to możliwe, że ona stanowi problem, specem od przepustnic jest Bartek http://forum.mitsumaniaki...viewprofile&u=6 i radził bym się z nim skontaktować przed jakimikolwiek decyzjami o wymianie czy naprawie przepustnicy.
Najlepszy sprzęt do nieprofesjonalnej diagnostyki tego silnika interfejs VAG KKL i program Evoscan http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
|
|
|
 |
Karismaniak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Steszew
|
Wysłany: 24-10-2016, 09:53
|
|
|
Ok spróbuję w takim razie u Bartka i jak będę na etapie naprawy lub po naprawie że skutkiem pozytywnym to opiszę to aby pomóc innym .;)
[ Dodano: 16-11-2016, 22:41 ]
no to mozecie zobaczyc i powiedziec o co chodzi ?
https://zapodaj.net/f5e841b5588d2.jpg.html
dobrze rozumiem i widze ze jeden wtrysk w ogole nie trybi ?
Jakie prawidłowe wartyosci powinny byc dla Carisma 2001r 122km 1.8gdi ? |
|
|
|
 |
|