Awaryjność OIII |
Autor |
Wiadomość |
masacre
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:58
|
|
|
Jazda z mechanikiem dziś nic nie wykazała - uślizg się nie pojawił. Teraz będę czujnie obserwował zachowanie sprzęgła..... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-10-2016, 16:20
|
|
|
masacre napisał/a: | Przebieg 27t i uślizguje mi się sprzęgło na wyższych biegach i dynamicznym dodawaniu gazu. | u mnie takie objawy pojawiały się bardzo sporadycznie przy ok. 40kkm, przy 82 trzeba było wymienić sprzęgło i dwumasę. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
masacre
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-10-2016, 16:29
|
|
|
Dzięki za odpowiedź REZON. W Out II czy III ? Na gwarancji wymiana czy płaciłeś bo "zużyte przez prawidłową eksploatację" ?
Już wyłapałem , że na zimnym silniku jest tendencja większa na ślizganie. Serwis jechał na ciepłym i nie wykazało. |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2016, 10:30
|
|
|
Po 82kkm chciałeś żeby uznali to za wadę? Niestety przy takich przebiegach zaczynają padać sprzęgła w różnych samochodach. Wszystko zależy oczywiście od sposobu użytkowania (miasto/trasa) oraz umiejętności kierowcy. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-10-2016, 19:32
|
|
|
masacre napisał/a: | W Out II czy III ? Na gwarancji wymiana czy płaciłeś bo "zużyte przez prawidłową eksploatację" ? | w O2. Nawet nie starałbym się o naprawę gwarancyjną, bo było już po 3 latach, a dodatkowo 20kkm wcześniej był tuningowany. Chodziło mi o pokazanie ile jeszcze możesz przejechać od pierwszych objawów. Ja nie kojarzyłem ich ze sprzęgłem, myślałem, że to jakoś napęd się dołącza albo coś. Dopiero jak zaczął częściej i wyraźniej ślizgać to wyraźnie było widać na obrotomierzu, a odgłosy już znałem. Przy ok. 80kkm byłem w Austrii na nartach i tam się tak zaczęło ślizgać pod górki, że miałem lekkie obawy o powrót Zaraz po powrocie było wymienione. Jak nie będziesz miał zamienników to tanio nie będzie
rajan napisał/a: | Wszystko zależy oczywiście od sposobu użytkowania (miasto/trasa) oraz umiejętności kierowcy. | nie mniej zależy od trwałości elementów - np. Mitsu też zaliczyło wpadkę z O2 2.2HDI, podobnie zresztą jak Subaru. A czy będzie na gwarancji to w PL bardzo różnie bywało. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Jaad
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 130 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-10-2016, 19:49
|
|
|
Po co pisać o czymś, co zdarzyło się w poprzednim modelu, skoro nie ma się wiedzy o tym, czy dana wada (o ile można coś takiego uznać za wadę w ogóle) jest obecna w modelu następnym (czyt. zwykle udoskonalonym w porównaniu do poprzedniej wersji) ?
Jest forum przeznaczone dla OII i tam powinni się użytkownicy tego modelu wypowiadać. A jeśli juz koniecznie pragną się wypowiadać na tym forum, to powinni sami podkreślać, że ich doświadczenia dotyczą starszego modelu. |
_________________ Pozdrowionka ! |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 26-10-2016, 19:54
|
|
|
Jaad zachowujesz się jakbyś pierwszy raz czytał opinię rezon-a |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-10-2016, 22:44
|
|
|
Jaad napisał/a: | Po co pisać o czymś, co zdarzyło się w poprzednim modelu, skoro nie ma się wiedzy o tym, czy dana wada (o ile można coś takiego uznać za wadę w ogóle) jest obecna w modelu następnym (czyt. zwykle udoskonalonym w porównaniu do poprzedniej wersji) ? | Uślizg sprzęgła - objawy i tempo zmian jest dość podobne nie tylko w różnych modelach, ale i w markach.
gdybyś miał problemy ze zrozumieniem to przytoczę ponownie Chodziło mi o pokazanie ile jeszcze możesz przejechać od pierwszych objawów. . Jeśli nie masz problemów ze sprzęgłem, to mój post nie był adresowany do Ciebie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Jaad
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 130 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-10-2016, 23:29
|
|
|
rezon napisał/a: | Jaad napisał/a: | Po co pisać o czymś, co zdarzyło się w poprzednim modelu, skoro nie ma się wiedzy o tym, czy dana wada (o ile można coś takiego uznać za wadę w ogóle) jest obecna w modelu następnym (czyt. zwykle udoskonalonym w porównaniu do poprzedniej wersji) ? | Uślizg sprzęgła - objawy i tempo zmian jest dość podobne nie tylko w różnych modelach, ale i w markach.
gdybyś miał problemy ze zrozumieniem to przytoczę ponownie Chodziło mi o pokazanie ile jeszcze możesz przejechać od pierwszych objawów. . Jeśli nie masz problemów ze sprzęgłem, to mój post nie był adresowany do Ciebie. |
Nie chodzi o uślizg sprzęgła sam w sobie, bo w tym temacie może i masz jakąś tam rację. Chodzi o to, że dla Ciebie jest nagminnym deprecjonowanie nowego modelu bazując na negatywnych subiektywnych wrażeniach z jazdy starociem.
A uślizgu sprzęgła nie ma w moim do tej pory, ad rem po prawie 50 kkm. |
_________________ Pozdrowionka ! |
|
|
|
 |
masacre
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-10-2016, 07:43
|
|
|
27 k km w moim przypadku i nie może być mowy o naturalnym zużyciu. Nie ciągnę przyczep,80% przebiegu w trasie, żadnej jazdy w obciążeniami , 90% jazdy bez ładunku i pasażerów. Za chwilę zrzucamy skrzynię i spodziewam się jakiejś wady.....
Dam znać. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 27-10-2016, 10:35
|
|
|
Jaad napisał/a: | Chodzi o to, że dla Ciebie jest nagminnym deprecjonowanie nowego modelu bazując na negatywnych subiektywnych wrażeniach z jazdy starociem. | ten staroć był sukcesem rynkowym Mitsubishi. A nowy jest "niszowy" - tak się pisze o samochodach, które mają bardzo niską sprzedaż. No "prawie" Ferrari
Ani słowem nie zająknąłem się nt. że jak padło sprzęgło to Mitsu jest badziewne czy coś w tym rodzaju. Pojedynczy przypadek - zdarza się każdej firmie. Wystarczy, że puści simering na wale czyli gumowa uszczeleczka w produkcji za kilka zł i nie ma zmiłuj, aby nie poleciało sprzęgło. Smarowane olejem suche sprzęgło słabo działa |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 27-10-2016, 11:08
|
|
|
rezon napisał/a: | (...) No "prawie" Ferrari |
Black PR - never ending? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 27-10-2016, 12:15
|
|
|
żaden czarny czy biały PR - tylko stwierdzenie faktu. Na tle innych marek tego samego profilu po prostu Mitsu ma małą sprzedaż. "marka niszowa" - to jest PR i bynajmniej nie przeze mnie wymyślony tylko pracowników sieci Mitsu. Tak samo jak wg mnie to VW wypuściło mit o koniecznościach częstych wymian oleju jako panaceum na wadliwe pierścienie (TSI) i napęd pompy (TDI). Przecież taki wielki i szanowany koncern nie napisze, że jego konstruktorzy popełnili błąd obliczeniowy, za który płacą klienci. Oleje znacznie lepsze niż 20lat temu, materiały silników lepsze, technologia znacznie dokładniejsza - a zalecany nieoficjalnie interwał wymian oleju w niektórych silnikach 10kkm. Częściej niż w Polonezach - te miały o ile pamiętam 15kkm Zresztą o 2,2DiD też ktoś pisał to samo. To jest PR, a nie niska sprzedaż - to tylko fakt. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 28-10-2016, 00:43
|
|
|
Georg napisał/a: | rezon napisał/a: | (...) No "prawie" Ferrari |
Black PR - never ending? |
No facet jest niezmordowany. Chyba, że toczy się jakaś sprawa i liczy na polubowne odszkodowanie w zamian za odpuszczenie. Osobiście tego nie rozumiem. Kiedyś zepsuł mi się telewizor Samsung, trudno, kupiłem Sony. Nigdy mi nie przyszło, żeby rok później na siedzieć na forum Samsunga i pisać co drugi dzień, że Samsungi to się psują po 2 latach i 3 miesiącach, a Sony chodzi już 3 lata i ma lepsze kolory. |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 28-10-2016, 07:41
|
|
|
tomoman ale najlepsze, że rezon ma dużą wiedzę na temat Outlandera którą ZAWSZE miesza z niechęcią do Mitsubishi Parę lat już to trwa ale jedno przyznam - zawsze można na niego liczyć - pomógł mi nie raz i za to rezon dzięki |
|
|
|
 |
|