Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zielona literka A na wyświetlaczu centralnym
Autor Wiadomość
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 31-10-2016, 00:22   

a ja z chęcią poznałbym informacje, które mówią, że silnika wolnossącego nie można po prostu wyłączyć bez chłodzenia. I co ma rozrusznik do wyłączenia takiego silnika? Trochę już jeżdżę, trochę bawiłem się na torze i nigdy o tym nie słyszałem. Ale ok, może czegoś nie wiem. Natomiast wiem, że jedynym sensem odczekania po piłowaniu silnika, było schłodzenie turbiny.
 
 
sebowy 
Forumowicz

Auto: OIII 2.2 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2014
Posty: 130
Skąd: Wlkp
Wysłany: 31-10-2016, 10:41   

tomoman napisał/a:
I co ma rozrusznik do wyłączenia takiego silnika?

do wyłączenia to raczej nic ale później trzeba go uruchomić...
skoro jedziesz z pkt A do pkt B i normalnie raz startujesz silnik... a tu np 7-9 razy (zależy ile czerwonych świateł po drodze?) a że każdy element się zużywa ... tyle razy szybciej się zużyje - to tak na zdrowy rozum.
PS
Osobiście używam S&Go i jestem z tego zadowolony, co nie oznacza że o tym nie myślę. :?:
_________________
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 31-10-2016, 12:12   

sebowy napisał/a:
tomoman napisał/a:
I co ma rozrusznik do wyłączenia takiego silnika?

do wyłączenia to raczej nic ale później trzeba go uruchomić...
skoro jedziesz z pkt A do pkt B i normalnie raz startujesz silnik... a tu np 7-9 razy (zależy ile czerwonych świateł po drodze?) a że każdy element się zużywa ... tyle razy szybciej się zużyje - to tak na zdrowy rozum.
PS
Osobiście używam S&Go i jestem z tego zadowolony, co nie oznacza że o tym nie myślę. :?:


Niby, ale nie dajmy się zwariować. Samochody mają wady pewne wady, jak się ma DPF, to wiadomo, krótkie wycieczki po mieście mogą być zabójcze, jak się ma turbinę, trzeba pamiętać o schłodzeniu, jak nie ma jakiegoś systemu, który robi to za nas. Ale też nie przesadzajmy w drugą stronę, bo można dojść do stwierdzenia, że lepiej żeby auto stało w garażu, wtedy się nie popsuje, może jedynie zardzewieje. Jak mi napisze jedna osoba, że coś się zepsuło jej bo coś tam, to zawsze mam do tego dystans, jak napisze tak 20 osób, to można uznać, że coś jest na rzeczy. Jakoś nie czytałem nigdzie, że samochody, w tym wypadku Mitsubishi, masowo ulegają awarii przez system start stop. A jak się zdarzy tak u mnie, pierwszy o tym będę trąbił całemu światu, nie tylko na tym forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.