 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zielona literka A na wyświetlaczu centralnym |
Autor |
Wiadomość |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 31-10-2016, 00:22
|
|
|
a ja z chęcią poznałbym informacje, które mówią, że silnika wolnossącego nie można po prostu wyłączyć bez chłodzenia. I co ma rozrusznik do wyłączenia takiego silnika? Trochę już jeżdżę, trochę bawiłem się na torze i nigdy o tym nie słyszałem. Ale ok, może czegoś nie wiem. Natomiast wiem, że jedynym sensem odczekania po piłowaniu silnika, było schłodzenie turbiny. |
|
|
|
 |
sebowy
Forumowicz
Auto: OIII 2.2 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2014 Posty: 130 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 31-10-2016, 10:41
|
|
|
tomoman napisał/a: | I co ma rozrusznik do wyłączenia takiego silnika? |
do wyłączenia to raczej nic ale później trzeba go uruchomić...
skoro jedziesz z pkt A do pkt B i normalnie raz startujesz silnik... a tu np 7-9 razy (zależy ile czerwonych świateł po drodze?) a że każdy element się zużywa ... tyle razy szybciej się zużyje - to tak na zdrowy rozum.
PS
Osobiście używam S&Go i jestem z tego zadowolony, co nie oznacza że o tym nie myślę. |
_________________  |
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 31-10-2016, 12:12
|
|
|
sebowy napisał/a: | tomoman napisał/a: | I co ma rozrusznik do wyłączenia takiego silnika? |
do wyłączenia to raczej nic ale później trzeba go uruchomić...
skoro jedziesz z pkt A do pkt B i normalnie raz startujesz silnik... a tu np 7-9 razy (zależy ile czerwonych świateł po drodze?) a że każdy element się zużywa ... tyle razy szybciej się zużyje - to tak na zdrowy rozum.
PS
Osobiście używam S&Go i jestem z tego zadowolony, co nie oznacza że o tym nie myślę. |
Niby, ale nie dajmy się zwariować. Samochody mają wady pewne wady, jak się ma DPF, to wiadomo, krótkie wycieczki po mieście mogą być zabójcze, jak się ma turbinę, trzeba pamiętać o schłodzeniu, jak nie ma jakiegoś systemu, który robi to za nas. Ale też nie przesadzajmy w drugą stronę, bo można dojść do stwierdzenia, że lepiej żeby auto stało w garażu, wtedy się nie popsuje, może jedynie zardzewieje. Jak mi napisze jedna osoba, że coś się zepsuło jej bo coś tam, to zawsze mam do tego dystans, jak napisze tak 20 osób, to można uznać, że coś jest na rzeczy. Jakoś nie czytałem nigdzie, że samochody, w tym wypadku Mitsubishi, masowo ulegają awarii przez system start stop. A jak się zdarzy tak u mnie, pierwszy o tym będę trąbił całemu światu, nie tylko na tym forum |
|
|
|
 |
|
|