Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż mechanizmu wycieraczek (przód)
Autor Wiadomość
Grizli 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 71
Skąd: Pilawa
Wysłany: 09-11-2016, 20:04   Montaż mechanizmu wycieraczek (przód)

Mitsubishi Carisma 2002 (Lift) 1.6 103km

Witam,
Mam problem z wymianą mechanizmu do wycieraczek, mianowicie kupilem w slepo mechanizm do Carismy i po rozkreceniu okazalo sie, ze w zakupionym mechanizmie jest zbyt długie ramie... prawdopodobnie to od jakiegos anglika, albo ze strarego modelu. Po wyczyszczeniu starego mechanizmu i po skręceniu spowrotem okazalo sie, ze wycieraczka wycierała do polowy szybe od strony kierowcy ( nie otwierała sie do konca ), a jak sie zamykała to odbijała sie od dolu i zawisala tak z ok. 2 cm wyzej niz powinna.

Dzisiaj drugi raz rozkrecilem ten mechanizm z myslą ze uda sie cos poprawic, lecz okazalo sie ze jest jeszcze gorzej. Wycieraczka wyciera teraz jeszcze mniej szybe i leci za bardzo w dół.

Jezeli ktos moglby w miare latwo to opisac , badz tez zamiescic jakies zdjecia z montazu tego mechanizmu bylbym mega wdzieczny
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-11-2016, 20:25   

Jeżeli mechanizm jest z anglika to pasował i wspólpracował nei będzie, jezeli rozkreciles nakretke na sworzniu silniczka to ponownie musisz to zlozyc w pozycji zerowej, czyli takiej gdzie ramiona idąc równolegle pokrywają sie z osia silniczka, dokrecasz kontrując aby nie poruszyc mechanizmem, pamietaj ze na samym poczatku zerujesz silnicek
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-11-2016, 20:34   

Wystarczyło zacząć wymianę od rzucenia okiem do manuala i byś się dowiedział, że odkręcając cięgno od silniczka należy zapamiętać (zaznaczyć) sobie ich wzajemne położenie :doubt: .
Co do fotek to mam ale od space stara a tam jest inaczej silniczek mocowany :? .
Jak coś to mogę wstawić ale nie wiem czy to coś pomoże.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.