Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
Outlander 2.0T miga check engine i nierowno pracuje |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 23-11-2016, 14:47
|
|
|
KUBAS007 napisał/a: | Problemem rzeczywiście było ECU a konkretniej jego zimne luty. Elektronik poprawił to i auto auto zaczęło normalnie pracować. | Chodzi o to ECU w okolicach przedniego słupka i nóg pasażera? |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-06-2017, 23:59
|
|
|
Dopadło mnie to samo dzisiaj. Jaro1974, gdzie można dostać ten przekaźnik? Szukałem i nie znalazłem póki co.
Błędy :
Przekaźnik wg tego co się doszukałem w necie to MR538851, czy to ten B17X (nigdzie nie znalazłem tego oznaczenia)?
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-06-2017, 16:27
|
|
|
Wszystkie przekaźniki z tej skrzyneczki mają to samo oznaczenie. Ja bym podmienił je miejscami co (zakładam) spowoduje zmianę kodu błędu np z P2127 na P2125 lub inny. Jak czytałeś temat to w zasadzie całą skrzynkę trzeba wywalić i sprawdzić jak tam przewodzenie prądu. Chodzi o to żeby nie uwaliło kolejnego przekaźnika.
Sam B17X pokazany jest w manualu:
 |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 25-06-2017, 21:30
|
|
|
B17X to jest ten który Krzysztof wskazał w screenie manuala. Wykasuj błędy i zamień przekaźnik z tym co jest obok. Żaden błąd nie powinien się pokazać. Jeżeli wszystko wróci do normy to wiesz czego szukać. A szukaj w sklepie internetowym e-subaru. Kontaktuj się z panem Maćkiem. Nie mam do niego numeru telefonu ale na stronie jest. Jeżeli przekładka nie pomoże to ECU do sprawdzenia. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-06-2017, 21:40
|
|
|
Czyli podmienić na ten odpowiedzialny za kompresor A/C? Po prostu klima przestanie działać, nic więcej?
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2017, 23:24
|
|
|
No niestety u mnie podmiana przekaźnika nic nie dała Po zresetowaniu kompa, check zaczął świecić dalej światłem jednostajnym (P2122), reakcja na gaz minimalna, obroty wchodzą na max 2500-3000 . Wyjąłem wtyczkę od czujnika pedału żeby sprawdzić, znowu reset i teraz check zaczął migać tym samym błędem, a reakcji na gaz nie ma żadnej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-2017, 00:18
|
|
|
W wiązce od czujnika? Jeszcze nie, nie wiem jak to zrobić |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-2017, 00:26
|
|
|
Tak zrobię. Zastanawia mnie jeszcze czy ten "accesory socket relay" to jest zapasowy?
Mają ten sam nr oe.
Edit: Da się jakoś sprawdzić bez podmianki czy czujnik jest w porządku? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 27-06-2017, 00:34
|
|
|
Dzwonienie przewodów w wiązce polega na tym czy dany przewód elektryczny jest drożny i w tym celu bierze się miernik i wpina we wtyczkę w kostce od pedału gazu lub we wtyczke od przepstnicy a drugi przewód miernika wpina się w kostkę przy ECU. Jak będzie przewodzi prąd to miernik będzie sygnalizował przepływ.
[ Dodano: 27-06-2017, 09:06 ]
Mówisz o czujniku pedału gazu? W manualu jest napisane w jaki sposób należy sprawdzić poszczególne elementy odpowiedzialne za powstanie danego błędu. Link do manuala podawał Bizi w tym temacie |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-2017, 12:14
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: |
[ Dodano: 27-06-2017, 09:06 ]
Mówisz o czujniku pedału gazu? W manualu jest napisane w jaki sposób należy sprawdzić poszczególne elementy odpowiedzialne za powstanie danego błędu. Link do manuala podawał Bizi w tym temacie |
Tak, sprawdzę tak jak mówisz. Później do sprawdzenia pójdzie ecu pod kątem zimnych lutów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
|