Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bizi78
03-02-2017, 21:55
[Cari 1.6] Syczenie powietrza przy wciskaniu hamulca
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-11-2016, 20:36   

Hyzz napisał/a:
Zanim włączę silnik to wciskam parę razy hamulec aż robi się twardy i przy wciśniętym uruchamiam silnik

Ale dlaczego i po co tak robisz :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2016, 21:30   

milo napisał/a:
Hyzz napisał/a:
Zanim włączę silnik to wciskam parę razy hamulec aż robi się twardy i przy wciśniętym uruchamiam silnik

Ale dlaczego i po co tak robisz :?:

Nie robiem tego tylko z ciekawości sprawdzałem czy mi opadnie.
Ostatecznie serwo jest uszkodzone bo tak - słychać syczenie podczas wciskania , dostaje lewego powietrza przez co głupieją obroty silnika tak jak pisaliście co zresztą potwierdzam.
Możecie mi dać jakieś wskazówki przy wymianie serwa na co zwrócić uwagę ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-11-2016, 21:49   

Hyzz napisał/a:
Możecie mi dać jakieś wskazówki przy wymianie serwa na co zwrócić uwagę ?

Uzywkę pewnie bedziesz szukal to lepiej na aucie sprawdzić działanie , kazdy zachwala że dobre potem rozczarowanie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2016, 21:53   

milo napisał/a:
Hyzz napisał/a:
Możecie mi dać jakieś wskazówki przy wymianie serwa na co zwrócić uwagę ?

Uzywkę pewnie bedziesz szukal to lepiej na aucie sprawdzić działanie , kazdy zachwala że dobre potem rozczarowanie

Jeśli tego nie wymienię szybko to w pewnym momencie może wystąpić awaria systemu hamowania ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-11-2016, 21:56   

Tu masz podobny problem https://www.youtube.com/watch?v=vCejeEUkIMc

Zasada działania https://www.youtube.com/watch?v=0sj5d48mcss
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2016, 22:11   

milo napisał/a:
Tu masz podobny problem https://www.youtube.com/watch?v=vCejeEUkIMc

Zasada działania https://www.youtube.com/watch?v=0sj5d48mcss

Dokładnie jak u mnie.
Wystarczy jak się rozbierze daną część to można wyobrazić sobie jak to działa.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-11-2016, 22:15   

Jak padnie całkiem serwo to stracisz wspomaganie i będzie tak jak na zgaszonym silniku i dodatkowo jak będzie nieszczelność w podciśnieniu to rozjadą się adaptacje w sterowniku benzynowym przez co wzrośnie spalanie i pewnie zmniejszy się moc silnika.
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2016, 22:41   

plecho1 napisał/a:
Jak padnie całkiem serwo to stracisz wspomaganie i będzie tak jak na zgaszonym silniku i dodatkowo jak będzie nieszczelność w podciśnieniu to rozjadą się adaptacje w sterowniku benzynowym przez co wzrośnie spalanie i pewnie zmniejszy się moc silnika.

Poniekąd to już występuje ,a czy to może mieć coś wspólnego z tym , że kierownica kręci się bardzo lekko ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-11-2016, 22:47   

Wspomaganie kierownicy to całkiem inny układ niemający z serwem nic wspólnego.
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2016, 23:14   

plecho1 napisał/a:
Wspomaganie kierownicy to całkiem inny układ niemający z serwem nic wspólnego.

Też mi się tak wydaje że, serwo hamulcowe nie ma nic wspólnego z serwem kierowniczym.
Serwo to skrót od serwomechanizmu - mechanizm wspomagający działanie danego układu i stosowany jest nie tylko w motoryzacji.

[ Dodano: 24-11-2016, 16:13 ]
milo napisał/a:
Hyzz napisał/a:
Zanim włączę silnik to wciskam parę razy hamulec aż robi się twardy i przy wciśniętym uruchamiam silnik

Ale dlaczego i po co tak robisz :?:

To był prosty test serwa który polecił autor z linka którego mi podrzuciłeś , jeśli po takiej czynności pedał by nie opadł to znaczy ,że serwo całkiem jest zepsute.
Te syczenie było spowodowane uszkodzonym filtrem powietrza a raczej jego brakiem który znajduję się w gumowej osłonie na trzpieniu sterującym.Przez ten filtr przechodzi ciśnienie atmosferyczne i brak tego filtra skutkuje tym ,że słychać tą różnicę wytwarzania ciśnienia.
 
 
damo1901 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 64
Skąd: Pajęczno/Częstochowa
Wysłany: 28-11-2016, 09:00   

jeśli chcesz zrobić to szybko i bezboleśnie bez odpowietrzania całego układu to powinieneś wymienić samo serwo bez pompy. Trochę gimnastyki ale jest to możliwe.
_________________
03254/KMM
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2016, 10:34   

damo1901 napisał/a:
jeśli chcesz zrobić to szybko i bezboleśnie bez odpowietrzania całego układu to powinieneś wymienić samo serwo bez pompy. Trochę gimnastyki ale jest to możliwe.

Domo, ale to już zrobiłem i fakt było gimnastyki a pompę trzeba było wyciągnąć bo inaczej nie dało rady no i jeszcze przepustnica blokowała to musiałem ją wyjąć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.