 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Sport zimą |
Autor |
Wiadomość |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2016, 23:35 [3.0 V6] Sport zimą
|
|
|
Pytanie dość nietypowe. Jak Sporty radzą sobie z tylnym napędem i bez kontroli trakcji zimą?
Czy przód zapinacie jak tylko zrobi się minimalnie ślisko, czy dopiero na śniegu/błocie?
Wyjaśniam, że zastanawiam się, czy z prowadzeniem takiego samochodu poradzi sobie kobieta. Gdyby było full-time 4wd, to inna rozmowa, ale tu jest albo rwd albo wachlowanie napędami...
Duże ryzyko wykręcenia bączka?
Bardzo się usztywnia kierownica przy 4H?
Z własnego doświadczenia znam tylko Pajero z super selectem.
Pytanie pomocnicze, widziałem kiedyś Sporta z wajchą napędów, która miała pozycje Auto i 4L.
To wersja na USA? W trybie Auto przód jest dopinany przy uślizgu osi? |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 09-12-2016, 18:52
|
|
|
Powiem krótko, driftowóz jest fajny, jak się obchodzisz delikatnie z gazem da się normalnie jeździć, kwestia przyzwyczajenia. Jeździ się tak jak każdym samochodem z napędem na tył. Wiadomo Pierwsza zima może być trudna, jeśli ktoś nie miał styczności. Za to jak chcesz się pobawić to jest czym. Ja cała zimę latam bokiem.. już tak mam.
A co do 4x4 tak jak napisałeś, też nie ma rewelacji na drodze. Układ mocno się usztywnia i dość trudno się prowadzi, zwłaszcza na bardzo śliskich drogach i przy większych prędkościach ma tendencje do wynoszenia na zewnątrz zakrętu.
Taki urok ES'a . Szkoda że to w ogóle montowali bo jednak SS ma tą niepodważalną zaletę, że można zasuwać 4x4 w warunkach mieszanych. U nas wajchologia i do przodu. |
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2016, 21:24
|
|
|
Coś mi się widzi, że jednak żony do Sporta nie wsadzę :/
A upolować takiego z SS... Marne szanse. |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2016, 23:19
|
|
|
Byłoby śmieszne, gdyby nie było smutne
Myślisz, że uda się stargować cenę o 70%?
Niestety, budżet jakieś 20k, nie ma lekko. |
|
|
|
 |
Grigori
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 59 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2016, 10:38
|
|
|
czasami pojawiają sie wesje na ameryke co miały stały napęd na 4 buty. |
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2016, 10:45
|
|
|
Widziałem na zdjęciach, ale nie wiem, czy on jest faktycznie *stały*, czy to raczej dołączany przód.
Nie mogę znaleźć nigdzie opisu.
Jeśli dołączany (jak obstawiam), to jakie jest tempo załączania przodu? Czysto mechaniczne rozwiązania z niektórych hamerykańśkich wozideł mają czasami sekundowe opóźnienia. |
|
|
|
 |
|
|