Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna? |
Autor |
Wiadomość |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 10-12-2016, 11:35
|
|
|
Deksiu napisał/a: | Mam taki sam problem jak kolega Adi-son. Czy wiadomo już może co faktycznie może być przyczyną? |
Jeżeli rozrusznik kręci w takim tempie, jak na filmikach wyżej - to powodem ciężkiego palenia jest bateria lub starter.
Gdyby kolega Adi-son zgodnie z zasadami forum napisał o wyniku udzielonych porad - wiedzielibyśmy więcej. |
|
|
|
 |
robek295
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 100 Skąd: Iceland, Reykjavik
|
Wysłany: 10-12-2016, 12:18
|
|
|
u mnie na poczadku jak kupilem tez tak krecil ale wymienilem aku i jest ok aku wczesniej mial 680A a ten co mi sprzedali mial 860A i problem zninol |
|
|
|
 |
Deksiu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2016, 14:57
|
|
|
Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc |
|
|
|
 |
robek295
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 100 Skąd: Iceland, Reykjavik
|
Wysłany: 10-12-2016, 21:23
|
|
|
Deksiu napisał/a: | Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc |
Ja mam o ile pamietam 95Ah 860A 2 sztuki |
|
|
|
 |
Deksiu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-12-2016, 08:38
|
|
|
robek295 napisał/a: | Deksiu napisał/a: | Dziękuję za podpowiedzi.
Właśnie się zastanawiam nad dwoma :
120Ah 890A albo 110Ah 1000A, mój sąsiad mechanik mi podpowiedział, że lepiej mniej Ah a lepiej więcej A na rozruch. Czy taki 110AH 1000A będzie odpowiedni dla pajero? Mam taki sam silnik jak w filmiku 3.2 did.
Dziękuję za pomoc |
Ja mam o ile pamietam 95Ah 860A 2 sztuki |
No ja mam jeden, a od strony pasażera dziurę |
|
|
|
 |
MAGDA83
Nowy Forumowicz
Auto: pajero III 3,2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2014 Posty: 26 Skąd: LUBIN
|
Wysłany: 12-12-2016, 09:23
|
|
|
kolego 110ah styknie , to na samym aku trochę pojeździsz pozdr |
|
|
|
 |
Deksiu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2016, 14:35
|
|
|
Wymieniłem akumulator na nowy i dalej jest taki sam problem. Dodatkowo, zawiesza mi się rozrusznik. Jest tak, że czasami długo kręci, po wyłączeniu auta rozrusznik robi pyk i nie odpala nic i tak kilka razy. Po tym wszystkim auto zapala na dotyk. Po wyłączeniu auta znowu wraca problem długo kręci. Czy to faktycznie może rozrusznik powodować te wszystkie problemy?
Dodam jeszcze tak:
* Nie słychać stuków przy odpaleniu
* Delikatnie zakopci na czarno lekką mgiełką i tyle
* Brak białego dymu
* Brak falujących obrotów
* Normalnie przyspiesza
* Brak na komputerze błędów
* Nie trzesie silnikiem
* Po odpaleniu ma normalne obroty nic się kompletnie nie dzieje innego
Panie Zbyszku może Pan coś podpowie? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-12-2016, 19:10
|
|
|
Kręci długo na ciepłym czy na zimnym silniku? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Deksiu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2016, 19:21
|
|
|
Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-12-2016, 09:37
|
|
|
Deksiu napisał/a: | Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo |
Trzeba sprawdzić rozrusznik. Jeśli nie pomoże to pompa wtryskowa.Można zaślepić EGR też. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Deksiu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-12-2016, 09:59
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Deksiu napisał/a: | Witam Panie Zbyszku.
Na ciepłym i zimnym tak samo |
Trzeba sprawdzić rozrusznik. Jeśli nie pomoże to pompa wtryskowa.Można zaślepić EGR też. |
No dzisiaj pojechał na wymianę rozrusznika. Mam nadzieję, że to nie pompa bo się załamię.
Auto wróciło z naprawy. Rozrusznik się rozleciał, był w stanie tragicznym. Dodatkowo zalany ropą, bo jak mi wymieniali filtr paliwa to nie podłożyli nic pod filtr i wszystko poleciało na dół. Auto pali na dotyk.
Dziękuję Panie Zbyszku oraz wszystkim Mitsumaniakom za pomoc i dobre rady. |
|
|
|
 |
|