Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty w GDI (w granicach 1500)
Autor Wiadomość
zukur
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 21:08   Wolne obroty w GDI (w granicach 1500)

MSS 1.8 GDI 2000r

po odłączeniu akumulatora do ładowania skakały wolne obroty, więc w/g wskazówek z forum:
1. wyczyściłem przepustnice
2.nauczyłem ECU wolnych obrotów i tu zong
po odpaleniu silnika obroty idą na 2000 rpm zaraz spadają na 1500rpm i tak zostaje.po włączeniu odbiorników nieznacznie spadają na 1200
trochę za wysoko ,przedtem było około 800 rpm
czy jest możliwe że podczas czyszczenia przepustnicy przestawiłem ją i teraz wymaga regulacji?
szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi
proszę o pomoc
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-04-2007, 21:59   

Opisz jak czyściłeś prepustnicę
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
zukur
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 08:35   

wymontowałem ją z autka,spryskałem środkiem do mycia silników,szorowałem szczoteczką do zębów,w czasie tych czynności odchylałem przepustnice palcem do całkowitego otwarcia boje się teraz że ta czynność spowodowała przestawienie się silniczka
po przekręceniu stacyjki coś tyka właśnie w okolicach przepustnicy i po chwili przestaje
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 22-04-2007, 16:52   

To że tyka to normalne(silniczek krokowy o ile się nie mylę wydaje te dźwięki).Może wystraczy wyregulować poprostu bo jak wszytskie nagary zostały wyczyszczone to obroty podskoczyły pewnie.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
zukur
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 19:06   

w poniedziałek jade do elektryka. nie moge wrzaden sposób znależć :złącza do ustawiania zapłonu żeby go zmasować jak u Krzyzaka.Znalazłem jedno wyjście z pęku kabli jest ono wolne do niczego podłączone ale ma uniwersalną wsówke typu żeńskiego
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-04-2007, 21:46   

no nie mów żeś chciał w GDI zapłon ustawiać :D
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.