-vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp |
Autor |
Wiadomość |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-12-2016, 20:56
|
|
|
AISIN TF 81 to oznaczenie fordowskie tej samej skrzyni. Czyli masz cały zespół napędowy od PSA tyle że troche osłabony. Ten motor w PSA ma 204 KM i 450 Nm
Citroeniarze leją klasy JWS 3309 (taki zaleca producent) czyli:
Mobil 3309
RAVENOL ATF T-IV Fluid
Esso JWS3309
STATOIL TRANSWAY S DXIII J JWS 3309
MANNOL ATF Multivehicle JWS 3309
Co ciekawe w PSA w tej skrzyni resetuje sie softem diagnostycznym komputer skrzyni w której jest licznik przepływu oleju. Po wyzerowaniu skrzynia na nowo się adaptuje i ustawia luzy.
Te skrzynie nie są super szybkie ale są dobre jak na klasyczne hydrokinetyki. Producent podaje max 450 Nm ale widziałem C5 3.0 HDI po chipie i miała ponad 500 Nm. Zresztą ceny na allegro tych skrzyń oscyluja około 1500 zł co świadczy o niskim popycie.
Najczęstsze usterki to awaria bloków zaworoów w wyniku syfu w oleju (PSA nie zaleca wymiany oleju )
Będziesz modził coś przy FAP ie? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-12-2016, 20:38
|
|
|
dziś kopciuch był na kuracji - pod tlenem
pomimo ostatniego przeglądu wykonanego w ASO przy przebiegu 81000
- wymieniłem olej w silniku mobil 3000 x1 5w30 5,5 l
- filtr oleju
- filtr powietrza
- wymieniłem olej w skrzyni automatycznej RAVENOL ATF T-IV Fluid - skrzynia zaczęła pracować płynniej - organizuje update w aso
- sprawdziłem samochód na skp - siłą hamowania szarpaki kontrola amortyzatorów.
- poprawiłem mocowanie tylnego prawego tłumik - był niżej o około 1,5 cm
- przyszło podświetlenie tablicy rejestracyjnej led
generalnie samochód w bardzo fajnym stanie bez przygód
- kompletuje maty i przymierzam się wstępnie do audio
stay tuned |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-12-2016, 23:02
|
|
|
Ile toto pozera Oleju Napedowego? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-12-2016, 09:34
|
|
|
Gratulacje zakupu! Super auto |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 23-12-2016, 08:18
|
|
|
Gdzie wymieniałeś olej? Dynamicznie czy statycznie? Skasowano kalkulator skrzyni po wymianie? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-12-2016, 19:51
|
|
|
sampler napisał/a: | Gdzie wymieniałeś olej? Dynamicznie czy statycznie? Skasowano kalkulator skrzyni po wymianie? |
wymieniałem sam w swoim serwisie wymiana statyczna - i nie był kasowany licznik przepływu maxi das nie posiadało tej funkcji
umawiam się na aktualizację softu w skrzyni w aso ford |
_________________
 |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-12-2016, 16:03
|
|
|
up
wpadły nowe tablice rej i podświetlenie tablicy rejestracyjnej na led
zamówione za namową kolegi z Forda zestaw śruba 2 podkładki i filtr siateczkowy przewodu olejowego do Turbo a przy okazji rozmów przy piwie silniki 2.2 w poliftach dochodzą do 400tyś kilometrów i dalej dzielnie jeżdżą co poprawiło mi humor przy moich 85000
jutro przychodzą kolejne frukty do audio - tym razem będzie zestaw audio system M165 165mm.
Tweeter wyląduje w miejsca fabrycznych głośników wysokotonowych zresztą tam gdzie miałem w poprzednim s-maxie.
Przy okazji ktoś coś walczył z środkowym głośnikiem w desce ? ktoś wymieniał / modyfikował etc.
pozostaje domówić kilka kilo mat i montaż na początku roku.
wizyta u nadwornego tunera Heko jest nieubłagana nawet żona zauważyła różnice.:diabelek: |
_________________
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 29-12-2016, 20:40
|
|
|
te wersje 2.2 HDI na jednej turbinie są bardzo udane. Też biorę ten silnik pod uwagę w przyszlości w C5 X7. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
sieegurd
Mitsumaniak Szczęśliwy tatko :)

Auto: Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 3225 Skąd: okolice Bochni
|
Wysłany: 30-12-2016, 20:50
|
|
|
Gratuluję autka Tylko ten diesel
Sam zmieniłem na C-Maxa i jestem mega zadowolony |
_________________ **********************************************
"Tatusiu, a może Ty mi zaśpiewasz?" - Ola
**********************************************
Mistrz TYPERA MŚ 2010 w RPA
**********************************************
MJS MISTRZ Drużynowego Pucharu MM Typer Sezon'14/'15
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'11/'12
**********************************************
Małopolska Great Stars V-ce MISTRZ MitsuTyper Team Sezon'10/'11
**********************************************
02146/KMM --- staram się pisać poprawnie po polsku:)
**********************************************
 |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-01-2017, 22:08
|
|
|
pierwszy setup car audio wleciał:
Tweetry z zestawu audiosystem m165 wraz z zwrotnicami ( 25 mm kopułka jedwab)
po wszystkich przymiarkach wpadły w oryginale osłony tweeterów i została zapozyczona kostka połączeniowa z innych głośników.
głośniki się zaczynają rozgrzewać jest kulturalniej ( nie krzyczą piskliwie )
wrażenia opiszę za jakiś tydzień
ps kable można skrócić:razz:
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-01-2017, 22:55
|
|
|
Ikarus lata żona cicho siedzi choć czasem co dziwne wspomni że w superbie było to fajne i tamto i przyciski jakoś ciszej pracowały etc
grzebiemy dalej
Przyszedł czas na audio
midwoofer z zestawu audiosystem m165 został zamontowany na podwójnym panelu mdf. Stosuje się panel do s-maxa + drugi na uniwersalny rozmiar 165 i przecina się go na grubość około 2 cm. - drugi panel dodaje się ze względu na głębokość montażowa gdzie powyżej 50 mm na pojedynczym panelu głośnik dotyka prowadnicy szyby.
Wysokość fabrycznej wysokości panelu ze stelażem głośnika ma podobna wysokość
W poprzednim s-maxie ze względu jak wyżej był adaptowany głośnik z którego wykonałem dystans.
To tak jakby ktoś kiedyś chciał takiego ikarusa kupić
Teraz głośnik siadł jak złoto
do wygłuszenia poszycia zew poszła mata gms 05 xl oraz pianka gms 12mm do zamknięcia komory drzwi poszła kombinacja mat gms 05 / 07 new i trochę pianek 3mm.
drzwi prawie zabetonowane zdjęcie jeszcze w trakcie prac.
Na tapicerkę drzwi pianki o grubośći 12mm oraz 3mm maty do usztywnienia.
zdjęcie w trakcie
sprzęt się wygrzewa zaczyna to sensownie grac
teraz szukamy kól na lato zdecydowanie 19" - przy oponach 235/40/19 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-01-2017, 11:21
|
|
|
jak z ciężarem drzwi? - pamiętam że ja w Colcie wrzuciłem maty to zamek zaczął obcierać... |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-01-2017, 12:35
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | jak z ciężarem drzwi? - pamiętam że ja w Colcie wrzuciłem maty to zamek zaczął obcierać... |
jak dzieliłem maty i pianki na stroną mniej więcej poszło około 3-4 kg na drzwi.
Zmienia się technologia maty lżejsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
custom
Forumowicz

Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 272 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-02-2017, 01:07
|
|
|
Przymiarka do lata
felgi są lekko wklęsłe i koła chyba dobrze leżą
będzie więcej opony bo na kołach założony jest mniejszy niższy rozmiar
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 24-02-2017, 03:17
|
|
|
No, no... Siadła felga |
|
|
|
 |
|