Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogrzewanie postojowe L 200
Autor Wiadomość
lappiotr 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29-12-2016, 14:27   Ogrzewanie postojowe L 200

Witam wszystkim mam pytanko mam L 200 z Skandynawii i jest w zderzaku otwór do podgrzewania grzałka silnika jak jest mróz i tu mam pytanie Samochód z grzałka podłączoną pod 230 zostawiam na noc czy tylko podgrzewam silnik grzałką kilka min przed jazdą .

Proszę o pomoc w/w temacie
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 29-12-2016, 15:22   

Z porad producenta DEFA ,

Wybrana konfiguracja wymaga dodatkowego sterowania czasem działania*. Zalecane jest użycie w tym celu dostępnych na rynku sterowników czasowych wkładanych do gniazdka 230V.

*) zalecany czas pracy grzałki silnika określony przez producenta to max. 3h dwa razy dziennie (w przypadku dłuższego użycia należy liczyć się z szybszym zużyciem grzałki silnika a w następstwie jej szybszą wymianą).
 
 
lappiotr 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29-12-2016, 16:48   

Witam te gniazdo jest oryginalne i grzałka oryginalna w zderzaku jest opcja męska a w kabinie żeńska Jak przeglądałem filmiki na YouTube nie widziałem dodatkowych sterowników tylko na żywca włączone.
Wtyczkę mam mieć jutro od producenta DEFA. Wiec i może do mich także zadzwonię Moze ktos ma podobną wersie z wbudowana grzałką
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 29-12-2016, 17:23   

Nie musisz mieć dodatkowo czasówki , tylko pilnować aby nie przekraczać czasów podanych przez producenta . Inaczej będzie wymieniał grzałkę , nie jest to astronomiczna kwota ( ok 200 zł ) ale robota upierdliwa za spuszczanie płynu chłodzącego.
 
 
lappiotr 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 54
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29-12-2016, 18:57   

A nie orientujesz się może w wersji skandynawskiej jest jaki czujnik który nie dopuści do przegrzania czyli jest jaki termostat który wyłączy grzałkę jak osiągnie odpowiednią temp. Wydawało mi się ze podgrzewany jest olej a nie płyn chłodzący ?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 30-12-2016, 07:36   

Płyn , grzałkę masz wstawioną w bloku silnika , nie spotkałem montowania grzałki w misce olejowej a tam musiała by być zainstalowana aby na postoju grzać olej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.