Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4 tryby pracy w skrzyni S-AWC 3.0 GT
Autor Wiadomość
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-01-2017, 10:21   4 tryby pracy w skrzyni S-AWC 3.0 GT

Witam serdecznie, moje pytanie brzmi jak poprawnie używać i w jakich warunkach 4 trybów pracy w moim outku z 2014 czyli: 1. AWC-ECO, 2. NORMAL, 3. SNOW, 4. LOCK, posiadałem wcześniej 2,4 cvt ale to jest inna skrzynia i wolę się was dopytać. Auto jest z usa i najbardziej mi brakuje instrukcji obsługi, może ktoś posiada , to bym odkupił lub pożyczył.Pozdrawiam.[/b]
_________________
szczaw
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 07-01-2017, 14:41   

Widze ze nie ma tu zbyt wielu posiadaczy S-AWC wiec jako posiadacz tegoz cudownego napedu w outladerze II (tez USA) moge podpowiedziec Ci tyle ze mam trzy ostatnie z tego co TY.
-NORMAL ( u mnie TARMAC-asfalt ) - sluzy do jazdy na codzien w lecie
-SNOW-snieg - do jazdy w czasie deszczu ,sniegu i jak zjedziesz z asfaltu tez mozesz wlaczyc .
-LOCK -blokada 4X4 -szperują sie 4 kola.Nie polecam na asfalcie gdyz nawet ciezko sie po nim skreca.
Podejrzewam ze ten pierwszy to naped ekologiczny czyli dluzsze trasy itd.
Ja juz od trzech lat ujezdzam SAWC i jestem bardzo zadowolony.Jakbym zmienial kiedys auto ( puki co mi sie nie spieszy do tego ) to tez szukalbym outlandera III 3.0 V6 lub GT z SAW-C
Ostatnio zmieniony przez kubabrzesko 05-02-2017, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 07-01-2017, 15:10   

SZCZAW, kubabrzesko a wnętrze waszych OIII różni się od tych z UE?
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 07-01-2017, 16:25   

Z tego co kojarze wnetrze nie rozni sie niczym, no moze tym ze MMCS jest a USA i nie odbiera stacji parzystych , ma amerykanski system muzyczny i nawi na stany .Zewnatrz to przednie tarcze sa grubsze o 1 mm i klocki pasują od lancera ,a w tylnych kloszach lamp przeciwmgielnych wraz ze swiatlami mijania swiecą na czerwono obrysowki .Najwazniejsze to SAWC nie wystepuje w europejczyku .
A jak jest o O III USA kontra Europa??
 
 
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-01-2017, 16:40   

kubabrzesko w moim wcześniejszym outku II2,4 CVT było przełączenie na przód lub na cztery koła i zastanawiam się czy przełożenie NORMAL w moim wypadku to cztery koła a AWC- ECO to napęd tylko na przód ?????,co do różnicy w środku tak jak napisałeś wszystko się zgadza, teraz jestem na etapie zakupu całej stacji multimedialnej z aliexp, szukam tylko modelu współgrającego z rocforem. Skrzynia obecna jest zajebiozka w porównaniu z CVT i silnik 3.0v6 do 2,4 to różnica wielka. Muszę jeszcze dokładnie sprawdzić jak ie są spręzyny tylne , bo w modelu II były bardzo miękkie i dokupiłem dodatkowe wewnętrzne aby nie siadał na zad.
_________________
szczaw
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 07-01-2017, 17:24   

Racja , sprezyny ori sa za miekkie i sam zamowilem i zalozylem twardsze i chyba 2 cm wyzsze.Jesli chodzi o 2,4 i skrzynie CVT to slyszalem ze jest to nieporozumienie jesli chodzi o eksploatacje i awaryjnosc.
Z tego co widze na napedzie TARMAC auto napedzane jest na kola przednie , ale pamietam sytuacje , ze jak auto bylo na podnosniku i wlaczylem bieg do przodu to krecily sie wszystkie kola , takze podejrzewam ze wtedy dziala naped na przod dolaczając w razie utraty przyczepnosci kola tylne .Ale jak wjechalem w lekki teren ( na zalączonym TARMAC-u ) to kola przednie buksowaly i srednio chcial sie grzebac w czasie podjazdow.
Wydaje mi sie ze NORMAL to naped na jedna os (przod) a w razie utraty przyczepnosci dolaczanie automatyczne tylu ,a ECO to naped na sam przod i zalecana tylko trasa (asfalt).
A jaka jest roznica outka III wersja USA a europa ??
Ostatnio zmieniony przez kubabrzesko 05-02-2017, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-01-2017, 17:31   

W moim wymieniłem światła na przednie na europę, śmieszne ale idzie przyzwyczaić się imitacja drewna, brak tylne przeciwmgielne (dwa białe cofania) a reszta to chyba tak samo
_________________
szczaw
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 07-01-2017, 19:11   

Wrzuććie kiedyś jakieś foty jak to wygląda :wink:
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 07-01-2017, 19:49   

Grimm napisał/a:
SZCZAW, kubabrzesko a wnętrze waszych OIII różni się od tych z UE?

kubabrzesko napisał/a:
A jaka jest roznica outka III wersja USA a europa ??

Grimm napisał/a:
Wrzuććie kiedyś jakieś foty jak to wygląda :wink:

Jeśli tylko ktoś z Panów ma możliwość dokonać porównania, to zamieśćcie proszę opis a nawet może pokusicie się o dokumentacje foto? Wasze subiektywne odczucia - bo może wnętrze i takie samo, ale jakość wykonania całkiem inna. Miło byłoby dowiedzieć się o tych różnicach, a i pewno niejednemu, który gryzie paznokcie przed wyborem salon PL czy USA pomożecie. Pomożecie? ;)
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 07-01-2017, 19:58   

SK666 chcesz zobaczyć jak wygląda wersja z Polski OIII? Wnętrze Czy całość?
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 07-01-2017, 20:07   

Grimm napisał/a:
SK666 chcesz zobaczyć jak wygląda wersja z Polski OIII? Wnętrze Czy całość?


Mam wersję z polskiego salonu, chciałbym usłyszeć a może zobaczyć jak wygląda wersja amerykańska. Mam możliwość kupna samochodu zza oceanu, jednak tym razem nie zdecydowałem się na taki manewr. Zbieram opinie.
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 07-01-2017, 20:18   

Ja tez bym chciał zobaczyć wersję amerykańską :lol:
 
 
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-01-2017, 20:27   

co was koledzy interesuje, jakie i czego foty , auto z usa tylko temu że za rok 2014 zapłaciłem czapkę gruszek i zajefajna skrzynia i silnik , zastanawiałem się nad nowym 2016 z PL salonu ale cena , cena i silnik tylko 2.0 benza brak większych i skrzynia CVT miałem i raz wystarczy fajna ale damska przy 2,4 motorze , nie wiem co to będzie przy 2,0 , poczytam jak wrzucić foty , ale widząc Europę i mojego to nie znalazłem złego wykończenia lub jakiegoś defektu , fakt mam wersję 3.0 gt , mocny wybór i wszystko ma , w salonie zaskoczenie że ten rocznik i model ma wszystkie systemy . w wolnej chwili będą zdjęcia
_________________
szczaw
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 07-01-2017, 20:34   

SZCZAW napisał/a:
w wolnej chwili będą zdjęcia

no i o to nam chodzi, plus opinie co do użytkowania wersji silnikowej niedostępnej w Europie.
 
 
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-01-2017, 20:53   

CK666 widzę że masz outka III i CVT skrzynkę to pewnie motor 2,0 , czy jesteś zadowolony , chodzi mi o silnik moc jazdę wyprzedzanie bo zastanawiam się czy dokonałem dobrego wyboru ściągając z USA
_________________
szczaw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.