Drążek stabilizatora |
Autor |
Wiadomość |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 03-05-2015, 16:56
|
|
|
Bizi78- z tyłu była tylko jedna średnica albo podobno w niektórych modelach wcale, więc nie mogły być zamienione. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 04-05-2015, 00:38
|
|
|
Uwex,
Stabilizatory są w 2 średnicach, z przodu też. To było zależne m.in. od wersji wyposarzenia. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 04-05-2015, 09:33
|
|
|
Trik- dziwne, bo zapytywałem w centrali o stabilizatory i otrzymałem takiego maila :
"W odpowiedzi na pytanie, uprzejmie informuję, że wymienione samochody różnią się tylko drążkiem stabilizatora i gumami. Mocowanie (obejmy) gum stabilizatora i łączniki stabilizatora są takie same. Wniosek jest taki, że wystarczy wymienić drążek (4056A096) i dwie gumy (4056A079). Ten drążek jeździ w najcięższych wersjach oraz Outlander’ach i ASX’ach.
W odniesieniu do tylnej części pojazdu, to drążki w tych pojazdach są takie same, a więc nie ma możliwości dobrania drążka sztywniejszego. "
Podpisał : Jacek Wichowski
Specjalista ds. Obsługi Klientów
Customer Care Specialist
Korespondencja z kwietnia 14 r.
Dodam, że pytałem o drążki montowane w cywilnych wersjach Lancera dostępnych na naszym rynku. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 04-05-2015, 19:42
|
|
|
No to dziwne.
Nie wiem czy przypominasz sobie dyskusję z przed kilku lat , tu na forum, co do zawieszenia w lancerze. Tam dochodziła jeszcze kwestia modelu z DID i wersji Instyle. Wtedy to była opisana różnica. Patrząc po katalogu http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=010
W okresie od 2007 do 2010 dokonywało zmian w numeracji części. Możliwe że obecnie funkcjonuje tylko 1 średnica. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 05-05-2015, 11:17
|
|
|
Trik napisał/a: | kwestia modelu z DID i wersji Instyle. |
no właśnie te modele w stosunku do benzyny w podstawie wyposażenia różnią się tym, że mają drążki o 1 mm grubsze - przednie, a tył taki sam. Mniejsza już o to - nie jest to aż tak istotne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 05-05-2015, 17:21
|
|
|
ok |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 22-05-2015, 16:53
|
|
|
Grubszy ( o 1 mm ) przedni drążek stabilizatora założony - w połączeniu ze sprężynami Eibacha efekt wyraźny- dużo lepiej skręca na ostrych zakrętach- nie kładzie się na boki.
Udało mi się kupić oryginalny drążek z gumami za 80 zł - reszta pasuje (obejmy i śruby ).
Na razie większych testów nie było- muszę najpierw zrobić geometrię zawieszenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marian_K
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 17-01-2017, 10:41
|
|
|
Dla potomnych napiszę, żeby rozwiać wątpliwości, że Lancer Sportback 1.8 z 2008 w wersji INTENSE ma z tyłu drążek stabilizatora o grubości 20 mm, a guma ma numer: 4156A004.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|