Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o ocenę Lancera 2008 2.0 Did
Autor Wiadomość
macko555 
Forumowicz

Auto: Seat Toledo II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 17-01-2017, 17:52   Proszę o ocenę Lancera 2008 2.0 Did

Witam serdecznie :)
Szukam już od dłuższego czasu lancerka dla siebie i dziś znalazłem taką oto ofertę:
LINK
Troszkę że tak powiem się "podjarałem" jego wyposażeniem i ogólnym wyglądem (idealny dla mnie kolor i te progi.. ).. Jednak martwi mnie ten silnik, od dłuzszego czasu nie rozglądam się za dieslami bo coś w pamięci mi utkwiło że są z nimi problemy.. Czy jest faktycznie z nimi tak źle?

Co myślicie o ofercie? Warto się zainteresować? Dzwoniłem do sprzedawcy i dowiedziałem się tylko że oferta prywatnma bo ma jakieś ważne spotkanie biznesowwe i później do mnie oddzwoni. Co myślicie o aucie?

Z góry dzięki i pozdrawiam :)

PS. Jest jeszcze drugi w kielcach:
LINK
Z dorobionym Lpg 1.8 z polskiego salonu z niskim przebiegiem, choć już nie ma takiego efektu wow to wydaje się całkiem niezły :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-01-2017, 18:06   

Ja tam bym się w diesla nie pchał, tylko temperatury spadły po niże -15 stopni i znów kilka tematów o problemach z odpalaniem się uaktywniło. Szukaj lepiej benzynke pod LPG najlepiej jakąś turbo benzynkę i będziesz zadowolony zarówno z mocy jak i ze spalania.
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-01-2017, 18:20   

Nie wiem w jakich bo mój przy -25 palił i jeździł normalnie. Stare diesle miały problem. W nowym jak tylko masz dobre paliwo nic się nie dzieje.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2017, 18:35   

Nie mieszaj piechu :wink: Diesel nie odpala w zimie w dwóch przypadkach: słaby akumulator i uszkodzone świece żarowe. W każdym innym przypadku jak benzyna. :P :P :P
Ten dieselek to rzeczywiscie ładnie doposażony, oprócz tego stwierdzenia pakiet EVO wszystko jak w opisie. Oczywiście jeżeli samochód ma to wszystko co jest na tych pierwszych trzech zdjęciach, które dla mnie przedstawiają inny samochód (zobacz 3 zdjecie - tylne szyby przyciemniane a w oryginale nie) :twisted: :twisted: :twisted:
Jakaś ściema aktualnego właściciela, brak spryskiwacza przedniego reflektora i uszkodzony tył przy mocowaniu haka, jakby sie przyjrzeć na żywo to pewnie więcej by sie znalazło. Nic nie ma o stanie technicznym, licznik 182 tyś więc możesz się liczyć z przyszłą naprawą sprzęgła.

Co do drugiego to jakos wygląda ale więcej się nie wypowiadam bo to LPG - a to mój wróg :wink: Jest o podstawowa wersja, taki golas. Ale za to dwa lata młodszy.

Jak będziesz kupował to nie sugeruj się wyglądem ale stanem technicznym, nie podniecaj się ilością zamocowanych dodatków tylko obejrzyj ich stan bo jak będą zepsute to musisz dołożyć na ich naprawę.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-01-2017, 19:28   

Nie interesują mnie diesle a szczególnie obecne bo miałem już trochę do czynienia z mechaniką i dodatkowo troszkę czytam te i nie tylko te forum i swoje wiem jaki to obecnie delikatny i drogi w serwisie szajs. Tylko zaczyna się mróz i pojawiają się tematy a to wina paliwa a to nie ma podgrzewacza paliwa i parafina się wytrąca a to problemy z płynem w filtrze cząstek stałych a to świece żarowe a to wtryski leją a to układ paliwowy się zapowietrza czy akumulator pada. Wiadomo, wszystko to zaniedbania właścicieli ale jakoś nie odczuwam takich problemów w benzynce, może być i -25 i nie ma by nie odpalił. Diesel, aby był bezproblemowy to albo musi być nowy albo ciągle serwisowany zgodnie z książką a wiadomo jak niektórzy oszczędzają bo po prostu nie maja pieniędzy a zima wszystko zweryfikuje.
Szukaj benzynę a jak chcesz moc to z turbo bo w obecnych to niestety przeważnie tylko kosiarki siedzą.
 
 
macko555 
Forumowicz

Auto: Seat Toledo II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2017, 19:53   

Fakt ten diesel ma parę uszczerbków, sam bym nie zwrócił na to uwagi (pewnie dlatego że jeszcze nie mam Lancera i nie zauważam takich szczegółów).. Chociaż w sumie mi wystarczyłaby skóra i lepsze audio + ładne felgi.. Reszta bajerów raczej zbędna.. Nomm, ta benzynka faktycznie niestety jest goła :/ Niby wszystko fajnie ale czegoś by mi w niej brakowało. No i też nie wiem czy kupno z już wstawionym LPG to taki dobry pomysł.

"turbo" benzyna to która to? 143km?
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2017, 20:17   

242KM Ralliart tylko ceny zaczynają się za dobry egzemplarz od 40tyś. Ewentualnie kosiarka w postaci Colta CZ 1.5 turbo. W podobnej cenie kupis też Outka I z 2.0 turbo. Lub ewentualnie powrót do przeszłości, np RVR, Legnum i podobne wynalazki.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-01-2017, 21:10   

Czy z instalacją czy bez to zależy kto kupuje i jaka to instalacja i ile na niej przejechało auto. Na kiepskiej po przejechaniu dużej ilości kilometrów można spodziewać się problemów więc jeśli nie ma się wiedzy to najbezpieczniej kupić bez i montować u jakiegoś sprawdzonego gazownika.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2017, 21:38   

Tamten ma staga ale pomimo tego, że nie za bardzo znam się na gazie to słyszałem, że to coś dobrego. Ale tak jak mówisz wszystko zależy od tego jak ktoś dba a to czasami widać na pierwszy rzut oka.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
macko555 
Forumowicz

Auto: Seat Toledo II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2017, 21:38   

Ten diesel nie ma filtra.. Właściciel miał z nim problemy, wymieniał, czyścił i nic nie pomagało.. W końcu wywalił w jakiejś dobrej firmie i ma na to gwarancje. Przebiegu raczej nie miał potwierdzonego. Miał robiony w 2016 rozrząd, wymieniane klocki, akumulator, filtry oleje.. 2 właściciel w kraju (mówi, że kupił od dobrego przyjaciela).. Z przodu była stłuczka i miał za 1300zł wymienianą lampę i robiony zderzak (1300 bo lampa z doświetlaniem i xenon).. Spryskiwacza nie mógł kupić i dał sobie spokój. Z tyłujakaś babka lekko walnęła w zaślepkę i stąd ta dziura (bo jej niema).. Mówi że jest delikatny znak ale gdyby kupić nową zaślepkę to sądzi że praktycznie nic by nie było widać.

Pytałem o sprzęgło czy było robione.. Mówi że nie bo nie ma z nim żadnych problemów.

Co myślicie? Utrzymanie tego diesla jest bardzo drogie? Ile taka wymiana sprzęgła może kosztować?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-01-2017, 22:05   

Poczytaj o dwumasie to się przekonasz, co do filtra a w sumie jego braku to jest nie legalne aby go nie mieć w aucie w którym był zamontowany fabrycznie. Nie dość, że takie auto może nie przejść przeglądu to dodatkowo trujesz innych uczestników ruchy różnymi związkami toksycznymi. A troszkę bity tu i troszkę tam to może być kit a może i nie jest...
Co do gazu w tym drugim to Stag to tylko sterownik a w zasadzie nazwa producenta a rodzajów sterowników może być kilka. Ważne jeszcze jakie są tam wtryskiwacze i reduktor.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2017, 22:13   

macko555 napisał/a:
Ten diesel nie ma filtra..
Mowa o DPFie.
macko555 napisał/a:
Z przodu była stłuczka i miał za 1300zł wymienianą lampę i robiony zderzak (1300 bo lampa z doświetlaniem i xenon).. Spryskiwacza nie mógł kupić i dał sobie spokój.
tak myślałem, bo nawet troche to widać na przejściu zderzaka na maskę. Miałem to samo to wiem po prostu mało grożna kolizja, blacha miękka więc dużo nie trzeba aby coś wykrzywić. Co do tyłu to uderzenie delikatne i akurat centralnie w mocowanie haka do holowania więc szkody znikome ale widać, że trzeba malować. Zaślepkę tylną mozesz dokupić w kolor lub do lakierowania (około 50 zł) ale i tak zderzak do przyprószenia lakierem w tym miejscu, ewentualnie dokupisz w kolor co powinno mniej kosztować niż malowanie i zaślepka. Spryskiwacz na allegro jest tylko gości nie chciał inwestować bo to około 500 zł. Tak samo z malowaniem zderzaka - szkoda kasy. :wink: Sama oryginalna zaślepka spryskiwacza nowa w kolor około 200 zł. Podsumuj i zobacz czy ci się opłaca, powód do negocjacji ceny. Poczytaj ile wytrzymuje sprzęgło w dieslu, ja wiem , że to około 180 - 220 tyś. km. Jeżeli nie robiony był dwumas (o ile pamiętam to tam jest) przy około 120 tyś (tyle w tym silniku średnio wytrzymuje) to licz się z wymianą - LUK kosztuje około 1600zł. Jeżeli ma oryginalną książkę serwisową i wszystko wpisywane to można brać po dokładnych oględzinach.

[ Dodano: 17-01-2017, 22:15 ]
plecho1 napisał/a:
Co do gazu
to gaz tylko w zapalniczkach - ale to moje zdanie :roll:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
macko555 
Forumowicz

Auto: Seat Toledo II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2017, 22:37   

Jeszcze taka delikatna wgniotka jest na drzwiach (sprzedawca chciał wszystko pokazać)



Duży byłby koszt naprostowania tego? Bardzo będzie to widać?
Ta wymiana sprzęgła ile może ewentualnie kosztować? Ten wycięty filtr to faktycznie może być jakiś problem w późniejszym użytkowaniu auta? mogą się przyczepić do tego? Jak by auto nie przeszło jakiegoś przeglądu czy coś.. hmm.. O dwumas się zapytam i książeczkę.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2017, 22:39   

plecho1 napisał/a:
A troszkę bity tu i troszkę tam to może być kit a może i nie jest...
a nie myslisz, że z drugiej strony lepiej wiedzieć że trochę bity tu trochę tam niż żyć w nieświadomości, że samochód był spawany z 4 części.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
macko555 
Forumowicz

Auto: Seat Toledo II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-01-2017, 22:41   

Właśnie myślę podobnie. Dodatkowo takich kilka drobnostek to nie będzie jakiś wielki kłopot a przynajmniej będzie można o nich wspomnieć przy temacie ceny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.