Przesunięty przez: josie 25-04-2007, 21:34 |
[C50 88-92] Cewki zapłonowe |
| Autor |
Wiadomość |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2007, 06:31 [C50 88-92] Cewki zapłonowe
|
|
|
Cześć.
Kto pyta podobno nie błądzi. Czy w colcie są cewki zapłonowe, jeżeli tak to gdzie je znajdę.
Dzięki. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21973 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-04-2007, 07:17
|
|
|
| W Twoim jest 1 zewnętrzna cewka zapłonowa. Patrząc od przodu auta jest z prawej strony u góry na ścianie grodziowej. A jaki masz silnik 8V czy 12V? |
|
|
|
 |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2007, 09:31
|
|
|
| Hugo napisał/a: | | W Twoim jest 1 zewnętrzna cewka zapłonowa. Patrząc od przodu auta jest z prawej strony u góry na ścianie grodziowej. A jaki masz silnik 8V czy 12V? |
Silnik 12V, ja tam nic niewidzę co by przypominało cewkę. Jeżeli mogę prosić to dobrze było by jakieś zdjęcie. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21973 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-04-2007, 10:01
|
|
|
Masz taki silnik?
Zakładałem, że masz 8V,ale jeśli 12V to tak jak na fotce aparat z lewej strony a cewki zapłonowe są w aparacie.
A w czym jest problem? |
|
|
|
 |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2007, 11:50
|
|
|
| Hugo napisał/a: | Masz taki silnik?
.jpg]Obrazek
Zakładałem, że masz 8V,ale jeśli 12V to tak jak na fotce aparat z lewej strony a cewki zapłonowe są w aparacie.
A w czym jest problem? |
Tak to jest ten silnik. Czyli cewki są w aparacie.
Problem jest w tym że colcik nie ciągnie jak powinien, jak mój szfagier mówi niema jadu. I szukam przyczyny, gdzieś wyczytałem że uszkodzenie cewki może być przyczyną. Albo się go czepiam.
Jak się sprawdza czas do setki.Pedał do dechy na każdym biegu?. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21973 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-04-2007, 16:50
|
|
|
| gabi napisał/a: | | Albo się go czepiam. | Może tak. Moim Coltem jeżdżę 2 miesiące i też "wydaje mi się", że się muli. I jestem pewien, że mi się wydaje . Przesiadłem się z 60KM na 113KM więc z początku różnice przyśpieszeń były ogromne. Teraz zapomniałem już jak przyśpieszało 60KM i te 113 nie robi na mnie wrażenia. Czym jeździłeś zanim kupiłeś Colta i jak długo nim jeździsz? |
|
|
|
 |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2007, 21:01
|
|
|
| Hugo napisał/a: | | gabi napisał/a: | | Albo się go czepiam. | Może tak. Moim Coltem jeżdżę 2 miesiące i też "wydaje mi się", że się muli. I jestem pewien, że mi się wydaje . Przesiadłem się z 60KM na 113KM więc z początku różnice przyśpieszeń były ogromne. Teraz zapomniałem już jak przyśpieszało 60KM i te 113 nie robi na mnie wrażenia. Czym jeździłeś zanim kupiłeś Colta i jak długo nim jeździsz? |
Maluszkiem 27-letnim, aż się rozleciał. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21973 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-04-2007, 21:04
|
|
|
| gabi napisał/a: | | Maluszkiem 27-letnim, aż się rozleciał. | Moim zdanie wszystko jasne. |
|
|
|
 |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2007, 21:09
|
|
|
Hugo,
może oswiecisz mnie jeszcze na temat urządzenia podgrzewającego mieszankę. Czy jest to istotny element przy rozruchu silnika a może chodzi tylko o kulturę pracy silnika.
Podejżewaam że ten element będzie drogi i będą problemy z jego zakupem. |
| Ostatnio zmieniony przez gabi 26-04-2007, 18:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21973 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-04-2007, 22:16
|
|
|
| Widziałem fotkę tego urządzenia w innym temacie i nie mam pojęcia jak to działa i czy jest istotne przy rozruchu i w ogóle. W moim Colcie tego nie było. |
|
|
|
 |
|
|