Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blad sondy za katalizatorem p0420 - check engine na stale
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-08-2015, 20:17   

To zalezy z czym związany jest błąd silnika
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 03-08-2015, 20:24   

Brak katalizatorów w układzie wydechowym
 
 
Klark 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 495
Skąd: Stargard
Wysłany: 03-02-2017, 18:38   

Odświeżę termat, także błąd P0420 :) . Ma ktoś namiary na firmę, gdzie można nabyć katalizator ?:)
 
 
Stachhu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 39
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-02-2017, 10:29   

Cześć,

W ciągu ostatnich 2 dni zrobiłem jakieś 700km. Aktualnie auto ma 138kkm, raczej 90% na gazie. Dziś rano zapaliła mi się kontrolka sprawdziłem i jest P0420... samochód kupiłem 2 tyg temu, cały czas latał na gazie. Wszystko było okej a jechałem nim same długie trasy. 2 tyg temu jechałem z Gdańska do Wrześni, potem 2 tyg samochód stał, bo jeździłem autem służbowym i od niedzieli najpierw z Wrześni na Podlasie, a na drugi dzień z Podlasia do Gdańska.

Czy źródłem problemu jest uszkodzony Kat? Sonda? czy może niewyregulowana instalacja gazowa? przeczytałem cały watek i mam wrażenie, że to którys z tych trzech rzeczy.
Zastanawiam się, czy ewentualnie mogło się coś gdzieś zabrudzić? Wczoraj jak jechałem 350km do Gdańska to droga nie była najlepsza i z białej nowej blachy zrobiła się czarna całkowicie.
_________________
----
Mitsubishi Outlander I 2.4
Mitsubishi Outlander I 2.0
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 08-02-2017, 10:03   

Przerabiałem temat P0420 w Outlanderze I turbo z LPG. U mnie problemem okazała się słabo wyregulowana instalacja LPG. Gdyby problem mi nie ustąpił to kolejnym krokiem byłoby założenie emulatora 2giej sondy za katalizatorem.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
Klark 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 495
Skąd: Stargard
Wysłany: 08-02-2017, 12:04   

Haiku ja nie mam LPG. Przez rok ignorowałem Check silnika - po kasowaniu błędu (z 4 razy) był spokój. W chwili obecnej kasowanie nie pomaga, dodatkowo zauważalna zwiększona konsumpcja paliwa. Wszystko wskazuje na konieczność zlikwidowania problemu P0420.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-02-2017, 12:15   

Cytat:
dodatkowo zauważalna zwiększona konsumpcja paliwa.

Podstawa to sprawdzić sondy jak działają.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Klark 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 495
Skąd: Stargard
Wysłany: 31-03-2017, 08:18   

Bizi odświeżę temat, wg dwóch mechaników sondy działają prawidłowo. W dniu wczorajszym podjechałem na stację diagnostyczną zweryfikować emisję spalin. Diagnosta stwierdził, że mój katalizator jest bardzo wydajny, gdyż spełnia normy emisji dla EURO 6 (auto sprawdzane na luzie, na średnich obrotach i maksymalnych obrotach). Jego podejrzenia padają na czujnik temperatury, bądz kostkę elektryczną.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-03-2017, 12:04   

Klark napisał/a:
Jego podejrzenia padają na czujnik temperatury, bądz kostkę elektryczną.

Jeśli mowa o czujniku temp. płynu chłodzącego (2 pinowy) znajdujący się koło termostatu to łatwo go sprawdzić.
Rezystancja jego zmienia się pod wpływem temperatury.
Jakie powinny być wartości przy danej temp. musisz poszukać w manualu.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.