Blad sondy za katalizatorem p0420 - check engine na stale |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-08-2015, 20:17
|
|
|
To zalezy z czym związany jest błąd silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamel1015
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 39 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 03-08-2015, 20:24
|
|
|
Brak katalizatorów w układzie wydechowym |
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 03-02-2017, 18:38
|
|
|
Odświeżę termat, także błąd P0420 . Ma ktoś namiary na firmę, gdzie można nabyć katalizator ?:) |
|
|
|
 |
Stachhu
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2017 Posty: 39 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-02-2017, 10:29
|
|
|
Cześć,
W ciągu ostatnich 2 dni zrobiłem jakieś 700km. Aktualnie auto ma 138kkm, raczej 90% na gazie. Dziś rano zapaliła mi się kontrolka sprawdziłem i jest P0420... samochód kupiłem 2 tyg temu, cały czas latał na gazie. Wszystko było okej a jechałem nim same długie trasy. 2 tyg temu jechałem z Gdańska do Wrześni, potem 2 tyg samochód stał, bo jeździłem autem służbowym i od niedzieli najpierw z Wrześni na Podlasie, a na drugi dzień z Podlasia do Gdańska.
Czy źródłem problemu jest uszkodzony Kat? Sonda? czy może niewyregulowana instalacja gazowa? przeczytałem cały watek i mam wrażenie, że to którys z tych trzech rzeczy.
Zastanawiam się, czy ewentualnie mogło się coś gdzieś zabrudzić? Wczoraj jak jechałem 350km do Gdańska to droga nie była najlepsza i z białej nowej blachy zrobiła się czarna całkowicie. |
_________________ ----
Mitsubishi Outlander I 2.4
Mitsubishi Outlander I 2.0 |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 08-02-2017, 10:03
|
|
|
Przerabiałem temat P0420 w Outlanderze I turbo z LPG. U mnie problemem okazała się słabo wyregulowana instalacja LPG. Gdyby problem mi nie ustąpił to kolejnym krokiem byłoby założenie emulatora 2giej sondy za katalizatorem. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 08-02-2017, 12:04
|
|
|
Haiku ja nie mam LPG. Przez rok ignorowałem Check silnika - po kasowaniu błędu (z 4 razy) był spokój. W chwili obecnej kasowanie nie pomaga, dodatkowo zauważalna zwiększona konsumpcja paliwa. Wszystko wskazuje na konieczność zlikwidowania problemu P0420. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2017, 12:15
|
|
|
Cytat: | dodatkowo zauważalna zwiększona konsumpcja paliwa. |
Podstawa to sprawdzić sondy jak działają. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 31-03-2017, 08:18
|
|
|
Bizi odświeżę temat, wg dwóch mechaników sondy działają prawidłowo. W dniu wczorajszym podjechałem na stację diagnostyczną zweryfikować emisję spalin. Diagnosta stwierdził, że mój katalizator jest bardzo wydajny, gdyż spełnia normy emisji dla EURO 6 (auto sprawdzane na luzie, na średnich obrotach i maksymalnych obrotach). Jego podejrzenia padają na czujnik temperatury, bądz kostkę elektryczną. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-03-2017, 12:04
|
|
|
Klark napisał/a: | Jego podejrzenia padają na czujnik temperatury, bądz kostkę elektryczną. |
Jeśli mowa o czujniku temp. płynu chłodzącego (2 pinowy) znajdujący się koło termostatu to łatwo go sprawdzić.
Rezystancja jego zmienia się pod wpływem temperatury.
Jakie powinny być wartości przy danej temp. musisz poszukać w manualu. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|