Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bizi78
07-01-2018, 23:30
Granat z beżem w wydaniu V6
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-01-2017, 09:17   

Dolne na 99,9% oryginalne, górny 100% ori.
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2017, 23:33   

Dzięki Hubert, zamówione, zobaczymy co z tego będzie :twisted:
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2017, 01:47   

Znowu się zapuściłem z relacjami :P A od ponad miesiąca Misiek jest już poskładany do kupy. Na naprawioną podłogę poszła antykorozyjna farba elastyczna - Elastometal - 2 warstwy pędzlem także uzyskana powłoka ma około 350um i dodatkowo działa jako uszczelnienie spawów i zgrzewów:



Następnie zabrałem się za wyciszenie. Na przednią część podłogi poszła mata alu-butylowa

Wykleiłem nią również nadkola od wnętrza pojazdu przód i tył:



Natomiast na tylną część zastosowałem masę wygłuszającą Noxudol 3100(zdecydowałem się na takie połączenie, ponieważ maty dobrze izolują uderzenia machaniczne kamieni i piasku, a tych jest najwięcej w przedniej części, natomiast masa jest lżejsza, więc poszła na tył:


I po wyschnięciu:


Następnie pierwsza warstwa wygłuszenia została przykryta pianką kauczukową na całości podłogi:


Pianką tą wygłuszyłem też plastikowe osłony nadkoli z przodu:


Jakiś czas później odbierając części do auta mojej mamy z ASO Hyundaia odkryłem, że stosują podobny patent w oryginale:


Całość przykryła uprzednio wyprana podłoga przed:


po:




Trzeba przyznać, że bardzo odżyłą po tym praniu 8)

Po tym całym bałaganieniu wyczyściłem i zabezpieczyłem skórki zestawem od Colourlocka oraz wszelkie plastiki.



W między czasie wymieniłem też filtr kabinowy oraz powietrza wraz z obudową, bo moja miała jeden zaczep urwany:
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-02-2017, 10:04   

I jak? Jest ciszej podczas jazdy, co? Na maty na tylnych nadkolach też dałeś piankę kauczukową? Bo bez niej sama mata butylowa nic nie daje.
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2017, 21:49   

Hugo, efekty przerosły moje oczekiwania :D Spodziewałem się usunięcia denerwujących kamyczków i wody spod kół obijających się o podłogę, ewentualnie jakiegoś tam wyciszenia na bardzo głośnej nawierzchni. Natomiast w aucie zrobiło się na tyle cicho, że stwierdziłem, że silnik głośno chodzi, a zazwyczaj go nie słyszałem - trzeba będzie zamontować w końcu wyciszenie maski :P Dodam jeszcze, że na drodze szybkiego ruchu nie słychać różnicy czy się jedzie po asfalcie czy betonie, także jest super 8) A no i odkryłem, że te cholerne kamyczki obijają się też o tylne drzwi nie tylko przednie, także zmodyfikowałem projekt wyciszenia drzwi. Będę działał jak się zrobi cieplej :P
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-02-2017, 22:21   

Powiem Ci, że ja mam drzwi porządnie wygłuszone, ale kamyczki jak waliły tak walą po nadwoziu/podwoziu. Jeśli twierdzisz, że uderzają po drzwiach to może po montażu dokładek błotników od VR-4 sytuacja się zmieni :D Poza tym jeśli pozwolisz zgapię Twój pomysł na wygłuszenie nadkoli przednich :wink: Jaką grubą piankę dałeś, bo za gruba być nie może, gdyż nadkola dość szczelnie przylegają do nadwozia?

P.S. Mi też po wygłuszeniu wydaje się, że silnik mógłby być mniej słyszalny, chociaż akurat V6 źle nie brzmi :mrgreen:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-02-2017, 23:11   

Widze ze nie tylko ja poszedłem w Elastometal... super!!
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-02-2017, 00:43   

Hugo, 100% się z Tobą zgadzam. Dałem 9mm, do Paulinowego Saaba wcisnąłem 12mm, ale podcinałem w miejscach mocowań. Dobrze by było jeszcze w nadokola noxudola 3100 psiknąć(tak w Saabie robiłem), ale masz pewnie już konserwę to szkoda zrywać.

Marcino, wyczaiłem to z 2 lata temu już. Przekonała mnie lista referenecji. Robili tym stadion Yankesów, jakieś fabryki w Japonii. No i to, że jak zamówisz firmę to masz 15 lat gwarancji :)
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-02-2017, 07:55   

Bartekkita napisał/a:
Dobrze by było jeszcze w nadokola noxudola 3100 psiknąć(tak w Saabie robiłem), ale masz pewnie już konserwę to szkoda zrywać.

Mam Noxudol 900, czarny bitumiczny, ciągle lepki... ciekawe czy na to by sidło?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-02-2017, 11:43   

Teoretycznie powinno się robić na odwrót :P Mogę dzisiaj rzucić okiem na puszkę co jest napisane o podłożu.
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-02-2017, 22:25   

Za droga zabawa z tym 3100:). Przeczytałem wszytkie karty techniczne i dalej nic nie wiem.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Nacz 
Forumowicz
Nacz


Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-02-2017, 16:41   

Marcino, 900 jest do podwozia, 1600 w nadkola od zewnątrz, do środka w profile i drzwi chciałem dać 750, ale chyba też się skuszę na to 3100, które zastosował Bartek. Z tego co piszą idealnie nadaje się do środka jako połączenie konserwacji i wygłuszenia. Bartek ile Ci tego 3100 zeszło i czym tak ładnie doprałeś wykładzinę?
_________________
Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon

Mitsu3Miasto

"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2017, 21:58   

Nacz, do profili 3100 sie nie nadaje. Na podłogę to i może, chociaż ja i tak dałem farbę pod. Na to co widać, czyli od wspólników foteli po wykładzinę bagażnika poszła mi jedna puszka, ale pod kanapa musiałem juz rozcieńczać wodą(zresztą widać trochę prześwity) dużo zależy od pistoletu i średnicy dyszy. Teoretycznie 1m2 z 0,7 czy 0,8l. W Saabie 93 zrobiłem wszystkie nadkola z zewnątrz i ciut zostało.

Podłogę wyprałem odkurzaczem do tapicerki karchera + ori proszek. No i na największe plamy zastosowałem APC 1:4, plus agresywnie szczotką, ale to trzeba uważać, bo takie stężenie jak kilka minut poleży to moze odbarwić.
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-02-2017, 22:34   

To w sumie do środka dwie puszki tego 3100 by starczyło??? hmm
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-02-2017, 21:06   

Dwie puszki na spokojnie, kupisz 3 i zrobisz jeszcze drzwi :twisted:
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.