Lampy przod O III usa na europa |
Autor |
Wiadomość |
cimoch
Forumowicz
Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-02-2017, 18:28
|
|
|
SZCZAW napisał/a: | skad mam wiedzieć czy to zwykłe dotykowe czy MMCS , jakieś oznaczenie???? |
jak masz navi masz MMCS, jak nie to radio tylko |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-02-2017, 07:40
|
|
|
Kuba , niestety nie mam lamp |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-02-2017, 15:32
|
|
|
Witam
sprężyny firmy MAD wersja heavy duty ( mocniejsze bo mam zamiar założyć lpg )
Cena 600-700 zł plus 15 eur przesyłka
Jak dojdą to sie podzielę wrażeniami... |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-02-2017, 16:23
|
|
|
Amstaf , bardzo dobra cena gdzie zamawiałeś jak można wiedzieć bo ja wcześniej zakupiłem mad Vertrieb Bense
Daimlerstraße 11
41564 Kaarst , tylko że przez polska firmę , wziąłem te pośrednie mając gaz, idealne, teraz patrzyłem do naszych modeli to 255 euro więc około 1000pln. |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-02-2017, 17:06
|
|
|
Kupiłem przez Inter Cars na zamówienie specjalne
Na stronie są te sprężyny z cena ale na zamówienie |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 12-02-2017, 17:35
|
|
|
A powiedzcie Panowie czy po zalozeniu nowych ( wyzszych) sprezyn nie odczuliscie ze spadla skutecznosc hamowania i auto jakby bardziej nurkowalo w trakcie hamowania ?? Ja takie odczucia mialem w O II i drązac temat doszedlem do wniosku ze przez podniesione tylne zawieszenie elektroniczny korektor sily hamowania wyczuwa ze auto jest nieobciazone i daje mniejszy nacisk na tarcze w trakcie hamowania
. |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-02-2017, 18:16
|
|
|
One chyba nie są podwyższone jedynie mają inna geometrię czy cuś.... ale lepiej chyba jeśli tył jest podniesiony niż przód z powodu obciążenia tyłu w górze....
[ Dodano: 13-02-2017, 13:29 ]
Dopisując się do poprzedniego postu ja widzę to nastepująco: jesli obciążymy tył baniakiem z lpg ( ok 60-70 kg ) to w miare wyrównujemy poziom auta. Z tego co szukałem w necie i na stronie MAD to są rysunki oraz zdjęcia a także inne opinie na zagranicznych forach O3 które wyraźnie wskazują na poprawę trakcji auta po zastosowaniu sprężyn. Sprężyny mają tuv do O3 co oznacza że dopuszczone są do montażu w aucie. Tak więc nie mogą one wpływać na pogorszenie działania podzespołów mających wpływac na bezpieczeństwo uzytkowników auta. Gdzieś też znalazłem, że po wymianie sprężyń jakaś firma dokonywała tuv samochodu poprzez zmianę masy pojazdu ( można było holować cięższy wohnwagen ) niestety to nie przechodzi w PL
Pozdr |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2017, 18:50
|
|
|
Amstaf , szukałem na stronie intercars i nigdzie nie widzę zamówień specjalnych lub coś takiego , może podasz link bo jestem zainteresowany z uwagi na cenę |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:03
|
|
|
A nie lepsze te ?? http://e-katalog.intercar...obciazenia.html Zamowilbym w ciemno tylko sie boje ze znowu bedzie slabiej hamowal.Pytanie do kolegow ktorzy juz zalozyli wyzsze i twardsze - jak odczucia z hamowaniem, nie nurkuje bardziej ??? |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:41
|
|
|
DZIĘKI panowie za pomoc, i znów dylemat mam 3GT a sprężyny do 2 litrowego , te z oryginalnej strony MAG kosztują 280 euro do montażu wraz z zamontowanym gazem i się zastanawiam czemu taka różnica w cenie, co do jazdy i hamowania miałem je zamontowane w OII robiły robotę mocną tylko ja miałem wersję z dodatkową wewnętrzna sprężyną , podniosło tył 2cm ale pod bardzo dużym obciążeniem nie siadał , hamował normalnie nie zauważyłem różnicy. Będę czekał jak Amstaf zamontujesz , jaki masz motor w Miśku |
_________________ szczaw |
Ostatnio zmieniony przez SZCZAW 14-02-2017, 05:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 13-02-2017, 19:48
|
|
|
Myslisz kolego SZCZAW ze od dwulitrowego nie bedą pasowaly ?? |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-02-2017, 05:53
|
|
|
no właśnie nie wiem czy będą pasować, zastanawia mnie cena bo jest to połowa tej na stronie MAG a wiemy że inter.... nie jest tani, trzeba się doradzić fachowców którzy już grzebali się w zawieszeniu lub poczekać aż Amstaf zamontuje i porobi fotki poglądowe z obciążeniem jak będzie miał czas i ochotę oczywiście. |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 14-02-2017, 07:34
|
|
|
Na moja wiedze bedą pasowaly , a roznia sie jedynie twardoscią i pewnie wysokoscią.Wspominając swoje sprezyny w O II jak jechalem z zoną i dziecmi i obciazonym bagaznikiem autko hamowalo wyraznie lepiej mniej nurkując. a jadąc bez obciazenia wyrazniej bardziej nurkowalo i slabiej lapal tyl.Brzmi to moze banalnie ,ale takie byly moje odczucia. Z tego co pamietam to dokupilem najtwardsze sprezyny , ale mimo wszystko mimo posiadanego haka + instalacji gazowej sprezyny zbyt wysoko unosily mi tyl .
[ Dodano: 19-02-2017, 18:46 ]
Odnosnie regulacji wysokosci lamp z USA na europe juz mi dzialają.Wraz ze znajomym elektrykiem mając starą oryginalną lampe zrobilismy probe i okazalo sie ze od glownej wtyczki trzy dolne kable sterują wysokoscią.my je odcielismy przy kostce i zlutowalismy do wtyczki ktora biegnie do silniczka regulacji.Czas pracy okolo godziny , a to tylko dlatego ze mialem starą lampe z wersji amerykanskiej w ktorej dzialala regulacja . |
|
|
|
 |
|