Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] napęd
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-02-2014, 16:10   

mitsu00 napisał/a:
Rozumiem ze odnosisz sie do trybu 2WD? Jesli tak to nie jest tak do konca w praktyce, a napewno nie bylo jak chcialem wyjechac z lekko zasniezonego parkingu na wylacznie 2WD (chodzi o Outlandera). Specjalnie chcialem to przetestowac. Auto mielilo w miejscu przednimi kolami i nie chcialo ruszyc. Dziwne bo jesli szczatkowe ilosci napedu czy momentu obr mimo wszystko ida na tyl to powinno wyjechac? Dopiero po zalaczeniu 4WD Auto bez zajakniecia ruszyl.


Nie. Odnosiłem się do tego, że na 4WD zawsze dołącza (nawet bez utraty przyczepności) i to dość sporo na początku ruszania (niskie prędkości). Powstają w ten sposób naprężenie = opór = większe spalanie (ale bez przesady).

A 2WD przenosi szczątkowe ilości momentu i przez to nie można holować na jednej osi ani hamować na hamowniach podwoziowych jednoosiowych. Na pewno dużo za mało żeby cokolwiek ruszyć auto z jakiejś opresji.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-02-2014, 16:13   

Na pewno pali trochę więcej tak jak i na klimie min.0,5l sprawdzone organoleptycznie
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-02-2014, 16:18   

lexus napisał/a:
Na pewno pali trochę więcej tak jak i na klimie min.0,5l sprawdzone organoleptycznie
Z ta klima w Outlanderze to troche ciekawie jest. Jazda bez niej skutkowala u mnie notorycznym parowaniem szyb, wiec sila rzeczy zawsze mialem ja wlaczona. Mam nadzieje ze wydajnosc wentylacji poprawiono jednak w OIII? Badz co badz nareszcie 2 strefy sa juz :D

[ Dodano: 03-02-2014, 16:20 ]
krzychu napisał/a:
A 2WD przenosi szczątkowe ilości momentu i przez to nie można holować na jednej osi ani hamować na hamowniach podwoziowych jednoosiowych. Na pewno dużo za mało żeby cokolwiek ruszyć auto z jakiejś opresji.
:thumbup:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
gruuuu 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 11
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-02-2017, 02:16   

odgrzebując wątek...
jak wygląda zmiana trybu napędu. Czy można zmieniać 2WD na 4WD / 4WD Lock w trakcie jazdy ?

tego w sumie nigdzie nie znalazłem w instrukcji ...
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 17-02-2017, 08:15   

gruuuu napisał/a:
odgrzebując wątek...
jak wygląda zmiana trybu napędu. Czy można zmieniać 2WD na 4WD / 4WD Lock w trakcie jazdy ?

tego w sumie nigdzie nie znalazłem w instrukcji ...

Producent podaje by zmiany dokonywać bez obciążenia napędu,czyli można podczas jazdy ale na luzie na biegu jaowym .Musi byc czas by elektronika zadziałała i włączyła odpowiedni napęd.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.