Temat do usunięcia |
Autor |
Wiadomość |
Mike87
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-02-2017, 14:28 Temat do usunięcia
|
|
|
---- |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Mike87 16-03-2017, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 23-02-2017, 15:37
|
|
|
Zależy jak chcesz to zrobić :
- porządnie - wymień uszczelkę (sam uszczelka chyba ok. 250 zeta) przy okazji sprawdzając całą ramę bo mogła pordzewieć - będziesz miał na lata choć trochę wydasz za porządny montaż oraz ewentualne naprawy ramy.
- na odwal - upchanie kitu w zależnosci od pomysłowości i dobrych rad znajomych(silikony, kleje do szyb itp.) - zwykle i tak okaże się ze puszcza - przerabiałem na różnych sztruclach.
PS. Jak dobrze widzę to uszczelka raczej nie pękła ale się "rozjechała" co może oznaczać ze gdzieś masz dziurę/coś zgniło np. w podszybiu |
|
|
|
 |
Mike87
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-02-2017, 16:35
|
|
|
--- |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Mike87 16-03-2017, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 23-02-2017, 17:13
|
|
|
W IV jest tak samo. Wszystko zależy od poprzedniego właściciela/właścicieli - jak nie zakonserwowali i nie poprawiali co roku będzie po paru latach tragedia. Sadzę ze dotyczy to tez Toyoty a nawet jak jest lepiej to ze względu na znaczek "Toyota" za te same pieniądze co za Miska możesz dostać Toykę z ubiegłego stulecia (czyli i tak z dziurami).
Wiem jak to boli bo Misiek fajny jest ale kosztuje krocie w utrzymaniu.
Sądzę że jeżeli chcesz nim parę lat pojeździć to musisz zwrócić się do kogoś kto się na tym zna i pomoże Ci stwierdzić czy warto go naprawiać blacharsko czy sprzedać i szukać innego. Bo problem pojawi się gdy będziesz musiał zainwestować w silnik/skrzynię/zawieszenie itd. co nie jest tanie ale zwykle daje kolejne lata życia ale blacha będzie słaba i wtedy dopiero będzie dylemat. |
|
|
|
 |
|