Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lancer 2.0 164
Autor Wiadomość
cywa13 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 27-02-2017, 15:30   lancer 2.0 164

Witam, mocno rozważam zakup Lancera.
znalazłem coś takiego :
http://allegro.pl/show_it...1943678#thumb/7

fajny bo zagazowany.
Silnik 164 od właściciela wiem że to produkcja na rynek amerykański. (czy to plus czy minus)?
ktoś może użytkowałaś albo użytkuje taki silniczek i może coś o nim powiedzieć więcej? bo w internecie nie mogę nic znaleźć.:(
jak jest naprawdę z kosztami eksploatacji? naprawdę klocki i tarcze kosztują 1500?

bardzo proszę o pomoc bo to jak narazie najładniejsza sztuka którą znalazłem z dosyć bliskiej odległości od siebie.:)

pozdrawiam
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 19:03   

Nie słyszałem o 2,0l i 164KM, ale może mam zły słuch. :cry:
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 27-02-2017, 19:48   

Silnik na rynek amerykański i chyba na rosyjski, Zawieszenie, nadwozie i części eksploatacyjne są takie same jak w europejski, nie wiem jak konkretnie silnikowe, ale przecież mamy 21 wiek i wszytko można kupić w necie. Kwestia poczekania dłużej na sprowadzenie.
_________________

 
 
Nath_147 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 6
Skąd: Łochów
Wysłany: 27-02-2017, 19:59   

sla napisał/a:
Nie słyszałem o 2,0l i 164KM, ale może mam zły słuch. :cry:
może to wzrost mocy od podtlenku lgp :)
 
 
cywa13 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 27-02-2017, 20:00   

powiedzcie mi czy ceny są w porównaniu do rynkowych "często spotykanych" konkurentów segmentowych dużo droższe?
na co zwrócić uwagę przy oglądaniu lancerów?
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 27-02-2017, 20:19   

No fakt że 4B11 ma 150KM,
Na rynku amerykańskim mają inne normy bezpieczeństwa, w związku z czym można spotkać samochody bez kontroli trakcji, Lampy są symetryczne, nie wiem jak w tym przypadku gdzie jest ksenony. W tym przypadku nie ma spryskiwaczy na lampy, nie wiem czy to kwestia rynku, ale to potencjalny kłopot na przeglądzie. Sprawdź również czy jest auto poziomowanie lamp.
_________________

 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 21:19   

Ten samochód ma polskie blachy, teoretycznie musi spełniać wszystkie wymagania. Nie rozumiem tylko po co się pchać w takie auto, które może być rozbitkiem, jest nietypowe i sprzedaje je bajkopisarz, jeżeli jest duży wybór aut krajowych
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 27-02-2017, 21:56   

sla napisał/a:
teoretycznie musi spełniać wszystkie wymagania.

Teoretycznie tak, ale znając nasze realia różnie bywa. Mój tata kiedyś miał Focusa w wersji USA, nic nie przekladane i badania przechodził, postojowek nawet nie miał tylko świecące sie kierunkowskazy. Kierownica jak w EVO, nie wiem czy przekładka, czy jakaś wersja wyposażenia na stany, tak samo listwa deski, w europejskich chyba powinna być ala aluminium, według europejskich wersji to albo deska nieorginalana, albo listwa. Może wypowie sie tu ktoś kto ma wersje USA. Ogólnie to za dużo znaków zapytania. Silnika bym się aż tak bardzo nie obawiał.
_________________

 
 
cywa13 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 03-03-2017, 11:06   

nie ma nikt może tam po drodze i nie zobaczyłby go? bo ja mam 150 km, a dopatrzyłem się dwóch różnych lamp i rejestracji pogiętej.... :shock:
 
 
maciej_edi 
Mitsumaniak


Auto: LANCER CS "06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 82
Skąd: siedlce
Wysłany: 13-03-2017, 08:29   

Prawa strona uderzona witać różnice w reflektorach i ramka dzwi- mogą być niedomknięte ale to itak kicha bo dół dzwi jest spasowany a góra nie
_________________
Lancer Invite+ CS3W 2006 1,6 z Grafix-u
Carisma 2000 1,9TD - klekocik sprzedany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.