kupno outlandera |
Autor |
Wiadomość |
albertopul
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA2A 2.0 133KM B+G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 5 Skąd: Poniatowa
|
Wysłany: 25-11-2016, 21:59 kupno outlandera
|
|
|
Czołem!
Mam ochotę kupić outlandera II generacji i chciałbym Was zapytać na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Mam galanta i nie wiem, czy jest tak samo np. z blachą, że rdzewieje itd.
Generalnie najbardziej interesuje mnie wersja 3 litrowa w benzynie. Chciałbym to zgazować.
I tu się rodzi następne pytanie, czy ten silnik dobrze znosi gaz? Ewentualnie podpowiedzcie który silnik najlepiej brać.
Z góry dzięki za podpowiedzi |
|
|
|
 |
andreek01
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 1 Skąd: Opole
|
Wysłany: 27-11-2016, 19:46 Ogólnie polecam
|
|
|
Witaj posiadam wersje 3.0 benzyna V6 MIVEC w gazie juz 8 ro -przejechane na gazie ponad 100 tys mil.obecnie na liczniku 119 tys mil do kraju trafil z przebiegiem 11 tys mil.Posiadam raport DEKRY przy zakupie ze stanów wraz ze zdjeciami ze byl cały bez uszkodzen.Pali róznie najmniej okolo8.5 litra przy 90km/h a w miescie to i 15-17 litrów zalezy czy szalejesz czy nie.Ale miec 220 koni do dyspozycji i wozic sie ekodrivingiem to nie ten typ auta Regularnie serwisujac instalacje gazowa nie masz problemów zadnych.Kilka detali jednak potrafi pociagnac po kieszeni :
-czujniki cisnienia w kolach sa drogie za 4 wraz z kodowaniem w aso dałem 1300 zeta inaczej tego nie zrobisz tylko kompem serwisowym.
-świece-jest ich 6sztuk i wszystkie irydowe to koszt za sztuke 60 zeta w zwyz
-czasem pojawi mi sie wypadanie zapłonu pierwszego cylindra ale mam elm 327 do kasowania błedów i je kasuje sam w aso 100zeta.
Ogólnie auto bezawaryjne z automatem japonskim 6 biegowym sprawuje sie rewelacyjnie.
Przy zakupie na kazdym elemencie blacharskim jest naklejka homologacyjna z numerem vin auta.jesli nie ma -element byl wymieniany.(błotnik,maska,cwiartka,tylna klapa itp. )
Niestety nie jest to auto na długie trasy fotele sa niewygodne strasznie.Sprawdziłem na trasie polska -chorwacja ...troche sie zawiodłem.
Nie gnije,nie rdzewieje mimo iz stoi pod blokiem.
Jak bys chcial wiecej info pisz postaram sie odpowiedziec.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
TomiF19
Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 90 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 28-11-2016, 17:08
|
|
|
Witam. Też mam outlandera od 7 lat w wersji 3.0 v6, co prawda nie jest zagazowany bo nie jestem tego zwolennikiem, ale autko naprawde godne polecenia. Przy regularnym serwisowaniu podstawowych rzeczy masz bezawaryjne i mocne auto. Skrzynia też spisuje się dobrze, 6 stopniowa a nie żadna CVT. Co do wygody foteli jak dla mnie nie jest źle. Czujniki ciśnienia to według mnie kosztowny element i mi akurat niepotrzebny dlatego go dezaktywowałem EtacsDecoderem. Ogólnie polecam jak najbardziej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-11-2016, 17:52
|
|
|
Witam kolegów, z uwagi iż mojego outlandera 2,4 pan z Litwy pozwolił sobie zniszczyć (szkoda całkowita) dobrze że bez dzieci ... to teraz mam zamiar zostać przy naszej marce i powiedzmy znalazłem 3.0 w benzynie, proszę podpowiedzieć na co mam zwracać uwagę , wszystkie foty z USA mam jak był uderzony, jest już po naprawie, umówiony jestem z diagnostą poleconym przez naszego kolegę REZONA, ale kto ten silnik użytkuje na pewno coś może doradzić, cokolwiek na co mam zwrócić uwagę.i jak Wam koledzy się sprawuje.Pozdrowienia od Podlasia |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
sebaka
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 27-02-2017, 19:27
|
|
|
stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód |
|
|
|
 |
sebaka
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-02-2017, 21:45
|
|
|
radek79 napisał/a: |
stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód |
Maska wg sprzedającego rdzewieje po uszkodzeniach aitostradowych a co do rdzy pod maska... Nie wiem nie znam sie, dlatego proszę o rade. Podobno bylo kuz o tym konkretnym aucie. Może kto podrzucić? |
_________________ Sebaka |
|
|
|
 |
Bili85
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2011 2.0 benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Opole
|
Wysłany: 05-03-2017, 16:57
|
|
|
Sam temat przerabiałem czy miśka kupować czy jednak nie a jeśli tak to jakiego.
Po 3 mcach studiowania różnych gazet, forów , doradców (kolegów) i mechaników wybór padł na może troszkę słabą ale bezawaryjną jednostkę benzynową 2.0 147km oczywiście ot po lifcie II gen. Auto sprowadzone na życzenie w maju 2016 i od razu wizyta w ASO w Opolu na Krapkowickiej. Poza odpryskiem na przedniej szybie nie było do czego się przyczepić. Auto serwisowane w De do 140tys km. Bryka z grudnia 2010 zarejestrowana w 04.2011. Przebieg do maja 2016 to 152tys km a dziś jest 164tys km. Do tej pory w aucie zrobiłem:
1. Serwis na 160kk przy 154kk ( zaraz w czerwcu 2016 ) Wolałem mieć wszystko sprawdzone na tip top skoro planuję związek na dłużej
2. Montaż DRL
3. 2x dolałem płynu do spryskiwaczy a przed zimą zmiana oponek
To tyle
Jeśli szukacie auta godnego polecenia to ja innego nie obstawiam!
Jedyny minus to jak kolega andreek01 powiedział fotele mogłyby być bardziej komfortowe ale dramatu nie ma.
Powodzenia w zakupie |
_________________ Black is back
 |
|
|
|
 |
|