Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kupno outlandera
Autor Wiadomość
albertopul 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A 2.0 133KM B+G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Poniatowa
Wysłany: 25-11-2016, 21:59   kupno outlandera

Czołem!
Mam ochotę kupić outlandera II generacji i chciałbym Was zapytać na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Mam galanta i nie wiem, czy jest tak samo np. z blachą, że rdzewieje itd.
Generalnie najbardziej interesuje mnie wersja 3 litrowa w benzynie. Chciałbym to zgazować.
I tu się rodzi następne pytanie, czy ten silnik dobrze znosi gaz? Ewentualnie podpowiedzcie który silnik najlepiej brać.
Z góry dzięki za podpowiedzi ;)
 
 
andreek01 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI OUTLANDER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: Opole
Wysłany: 27-11-2016, 19:46   Ogólnie polecam

Witaj posiadam wersje 3.0 benzyna V6 MIVEC w gazie juz 8 ro -przejechane na gazie ponad 100 tys mil.obecnie na liczniku 119 tys mil do kraju trafil z przebiegiem 11 tys mil.Posiadam raport DEKRY przy zakupie ze stanów wraz ze zdjeciami ze byl cały bez uszkodzen.Pali róznie najmniej okolo8.5 litra przy 90km/h a w miescie to i 15-17 litrów zalezy czy szalejesz czy nie.Ale miec 220 koni do dyspozycji i wozic sie ekodrivingiem to nie ten typ auta :D Regularnie serwisujac instalacje gazowa nie masz problemów zadnych.Kilka detali jednak potrafi pociagnac po kieszeni :
-czujniki cisnienia w kolach sa drogie za 4 wraz z kodowaniem w aso dałem 1300 zeta inaczej tego nie zrobisz tylko kompem serwisowym.
-świece-jest ich 6sztuk i wszystkie irydowe to koszt za sztuke 60 zeta w zwyz
-czasem pojawi mi sie wypadanie zapłonu pierwszego cylindra ale mam elm 327 do kasowania błedów i je kasuje sam w aso 100zeta.
Ogólnie auto bezawaryjne z automatem japonskim 6 biegowym sprawuje sie rewelacyjnie.
Przy zakupie na kazdym elemencie blacharskim jest naklejka homologacyjna z numerem vin auta.jesli nie ma -element byl wymieniany.(błotnik,maska,cwiartka,tylna klapa itp. )
Niestety nie jest to auto na długie trasy fotele sa niewygodne strasznie.Sprawdziłem na trasie polska -chorwacja ...troche sie zawiodłem.
Nie gnije,nie rdzewieje mimo iz stoi pod blokiem.
Jak bys chcial wiecej info pisz postaram sie odpowiedziec.Pozdrawiam
 
 
TomiF19 
Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-11-2016, 17:08   

Witam. Też mam outlandera od 7 lat w wersji 3.0 v6, co prawda nie jest zagazowany bo nie jestem tego zwolennikiem, ale autko naprawde godne polecenia. Przy regularnym serwisowaniu podstawowych rzeczy masz bezawaryjne i mocne auto. Skrzynia też spisuje się dobrze, 6 stopniowa a nie żadna CVT. Co do wygody foteli jak dla mnie nie jest źle. Czujniki ciśnienia to według mnie kosztowny element i mi akurat niepotrzebny dlatego go dezaktywowałem EtacsDecoderem. Ogólnie polecam jak najbardziej.
_________________

 
 
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
  Wysłany: 29-11-2016, 17:52   

Witam kolegów, z uwagi iż mojego outlandera 2,4 :cry: pan z Litwy pozwolił sobie zniszczyć :evil: (szkoda całkowita) dobrze że bez dzieci ... to teraz mam zamiar zostać przy naszej marce i powiedzmy znalazłem 3.0 w benzynie, proszę podpowiedzieć na co mam zwracać uwagę , wszystkie foty z USA mam jak był uderzony, jest już po naprawie, umówiony jestem z diagnostą poleconym przez naszego kolegę REZONA, ale kto ten silnik użytkuje na pewno coś może doradzić, cokolwiek na co mam zwrócić uwagę.i jak Wam koledzy się sprawuje.Pozdrowienia od Podlasia
_________________
szczaw
 
 
sebaka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 14:46   

to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.

Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?

http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#
_________________
Sebaka
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 27-02-2017, 19:27   

sebaka napisał/a:
to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.

Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?

http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#

stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód
 
 
 
sebaka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 21:45   

radek79 napisał/a:
sebaka napisał/a:
to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.

Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?

http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#

stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód


Maska wg sprzedającego rdzewieje po uszkodzeniach aitostradowych a co do rdzy pod maska... Nie wiem nie znam sie, dlatego proszę o rade. Podobno bylo kuz o tym konkretnym aucie. Może kto podrzucić?
_________________
Sebaka
 
 
Bili85 
Nowy Forumowicz


Auto: outlander 2011 2.0 benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Opole
Wysłany: 05-03-2017, 16:57   

Sam temat przerabiałem czy miśka kupować czy jednak nie a jeśli tak to jakiego.
Po 3 mcach studiowania różnych gazet, forów , doradców (kolegów) i mechaników wybór padł na może troszkę słabą ale bezawaryjną jednostkę benzynową 2.0 147km oczywiście ot po lifcie II gen. Auto sprowadzone na życzenie w maju 2016 i od razu wizyta w ASO w Opolu na Krapkowickiej. Poza odpryskiem na przedniej szybie nie było do czego się przyczepić. Auto serwisowane w De do 140tys km. Bryka z grudnia 2010 zarejestrowana w 04.2011. Przebieg do maja 2016 to 152tys km a dziś jest 164tys km. Do tej pory w aucie zrobiłem:

1. Serwis na 160kk przy 154kk ( zaraz w czerwcu 2016 ) Wolałem mieć wszystko sprawdzone na tip top skoro planuję związek na dłużej ;)

2. Montaż DRL

3. 2x dolałem płynu do spryskiwaczy a przed zimą zmiana oponek

To tyle :D

Jeśli szukacie auta godnego polecenia to ja innego nie obstawiam!
Jedyny minus to jak kolega andreek01 powiedział fotele mogłyby być bardziej komfortowe ale dramatu nie ma.

Powodzenia w zakupie
_________________
Black is back
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.