Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czy v6 bierze olej ?
Autor Wiadomość
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 12-03-2017, 12:57   

kubaeso napisał/a:
pojecie gestości I lepkosci troche wiadomości z podstawówki z fizyki na temat tarcia a pozniej teorie że silnik nie bierze oleju;)

Nikt takich teorii nie głosi. Nawet po podstawówce można zauważyć różnicę pomiędzy "nie bierze" a - jak napisał PiotrKw - "nie bierze praktycznie", co zresztą potwierdzam - w moim 3.2 DID, od wymiany do wymiany ubytek jest praktycznie niezauważalny. Natomiast żony VW Polo pije 1 litr na tysiąc km... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 12-03-2017, 13:10   

Georg napisał/a:
Nikt takich teorii nie głosi.


Dokładnie , tu nie laboratorium , silnik który po wymianie jest zalany poniżej max , a przy następnej wymianie ma poziom oleju w połowie min-max , jest dla użytkownika silnikiem nie biorącym oleju . Ilośc 100-200 ml , jest przy eksploatacji pomijalna.
Jeżeli kolega chce byc tak dokładny to na objętość oleju wpływa wiele czynników , obecność paliwa , produktów spalania , usuwanych dzięki dodatkom myjącym itd. W trakcie eksploatacji oleju ubywa ale również jego objętość uzupełniana jest przez inne produkty powstające w silniku podczas jego eksploatacji.
Ale jak pisałem , nie rozmawiamy o laboratorium , tylko o codziennym użytkowaniu pojazdu.
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 12-03-2017, 14:11   

dobra szkoda tematu nie ma co sie szarpac kazdy ma swoje zdanie;)
wracajac do tematu moj sport ma dwa czujniki,jeden poziomu drugi cisnienia.ten poziomu jest w misce olejowej wiec jak jezdzilem po terenie to latwo uszkodzic przewod lub zalac i wtedy pokazuje niski poziom a faktycznie jest oki.trzeba go na nowo zarobic i dobrze zabezpieczyc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.