Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
-vol 2/3 - Titanum S 2.2 200 był jest Titanum S 240hp
Autor Wiadomość
dorianps2 
Forumowicz


Auto: CLS 550 oraz Nissan Maxima 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2013
Posty: 112
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 04-04-2017, 16:08   

Mimo, że nie podobają mi się tego typu auta... to tego chętnie bym pożyczył na wypad na wakacje :D i wcale bym się nie chował za drzwiami :D
_________________
Amatorski pokaz mojej srebrnej strzały: https://www.youtube.com/watch?v=s8-LaHM_PT8 388 koni i 530Nm
oraz amatorski pokaz czarnego czołgu: https://www.youtube.com/watch?v=6v1dK8dmkXo 265 koni i 346Nm
 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-04-2017, 14:25   

dzięki chłopaki :D

wczoraj miałem długi wieczór a właściwie to nockę.

zachciało mi się wymieniać świece żarowe - profilaktycznie
świece odkręciły się bez najmniejszych problemów ale o tym później.

do wymiany świec musimy zdjąć kolektor ssący i kilka godzin pracy.
Odkręcamy
- filtr paliwa
- pod filtrem 2 wsporniki ( zanim do tego doszłem chwilę to trwało bo jeden ze wsporników będzie klinował kolektor przy wyciąganiu )
- odpinamy wiązki
- odpinamy wtryski
- rozpinamy układ paliwowy
- odłączamy rurę od egr
- ściągamy rurę od intercollera
- odkręcamy kolektor ssacy i ukazuje się nam to -

przebieg 88000 - syf kiła i mogiła znany użytkownikom dieseli i silników fsi
zaznaczam nie spodziewałem się aż takiego syfu - samochód dobrze latał



kolektor był najbardziej zasyfiony



więc poszło do czyszczenia
piana tunap do egr
1,5 lita płynu do mycia egr
1 litr nitro
woda do płukania kolektora
5 kg szmat
metalowa wyciory
i inne

w trakcie


powoli widać zawory




wpadają nowe uszcelki kpl 8 sztuk


nowe świece oem ford - higra




dzisiaj dokończyłem z rana
silnik złozony odpalony

co dużo mówić
uruchomienie egr nie zmienia pracy silnika, mam wrażenie że ładniej pracuje
a co najważniejsze
mam czysto i mogę o hamowni mysleć :diabel2:


co dużo mówić
uruchomienie egr nie zmienia pracy silnika, mam wrażenie że ładniej pracuje
a co najważniejsze
mam czysto i mogę o hamowni mysleć :diabel2:
_________________

 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-04-2017, 23:15   

custom napisał/a:
więc poszło do czyszczenia
piana tunap do egr
1,5 lita płynu do mycia egr
1 litr nitro
woda do płukania kolektora
5 kg szmat
metalowa wyciory


Brudna robota :wink: Ale podziwiam chęci , bo znam to z praktyki :)
 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-05-2017, 07:09   

S-max pojechał na wycieczkę pooddychać świeżym powietrzem.



_________________

 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-07-2017, 19:16   

żeby nie tworzyć kolejnego wątku :P
długo tematu nie odświeżałem ale czas przyszedł na update ;)

Poprzedniego s-maxa sprzedałem - paliwo mi nie leżało :evil:

na chwilę obecną jest s-max 2.0 ecoboost z powershiftem ( żona nie dała się przekonać na manuala)
przebieg w pełni udokumentowany 63000 i przyzwoite wyposażenie

W zasadzie zaraz po zakupie przeszedł podniesienie mocy z 203 na 240 u kolegi z klubu, przy okazji ps dotał aktualizację ( kilka) i kalibrację z nastawami.

wpadły nowe koła 19 "




plany
- zrobić jak zawsze audio a jest to mój 3 s-max więc mam koncepcję
- zmienić układ wydechowy - w zasadzie leży i czeka
- zoptymalizować moc do możliwości powershifta mam już jakieś info ale szczegóły w trakcie.
- coś tam jeszcze wymyślę
_________________

 
 
custom 
Forumowicz


Auto: superb 3.6 285 km 408 Nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2017, 11:42   

tymczasem oto zołza :diabelek:

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.