Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Wspomaganie kierownicy ciężko chodzi
Autor Wiadomość
paweuuu 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Bolechowice
Wysłany: 07-05-2017, 18:52   [3.2 DID] Wspomaganie kierownicy ciężko chodzi

Cześć,

W moim PIII ciężko pracuje wspomaganie kierownicy. Tzn. po uruchomieniu auta przez kilka pierwszych obrotów kierownicą czasami jest bardzo opornie. W trakcie jazdy i gdy auto jest rozgrzane nie ma problemu. Czasami jak parkuje i szybciej kręcę to pojawia chwilowy brak wspomagania.

Płyn w zbiorniczku jest czysty (taki bursztynowy/pomarańczowy).

Co może być przyczyną?

Pozdrawiam,
Pawel
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 07-05-2017, 19:35   

Luźny pasek na pompie wspomagania
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-05-2017, 08:49   

Paska tam nie ma.
Sprawdź olej, czy nie zagięte przewody,
Ew. spr. przekładnię.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
paweuuu 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Bolechowice
Wysłany: 20-11-2017, 10:20   

Przewody są okej. Płynu jest odpowiednia ilość lecz nie wiem kiedy wymieniany.

Czy w warunkach domowych wymienię płyn? Pomyślałem o 100ml strzykawce i wężyku.
Może dostała się do niego woda i pompa w pierwszej kolejności ją ciągnie?

Dextron II jest zalecany do pomp z 2001r?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 20-11-2017, 12:04   

Strzykawką i rurką ściągniesz tylko płyn ze zbiorniczka, a reszta w przekładni i pompie zostanie stara. Najlepiej kompleksowo przepompować i przepłukać układ na nowy płyn.

Nie koniecznie musi to być wina płynu, pompa może nadawać się do wymiany
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
kristo8 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2 DiD 2018r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 21
Skąd: Świdnica (Dolnośląskie)
  Wysłany: 24-11-2017, 14:14   

Witam
u mnie po tych wszystkich zabiegach z płynami i tak doszło do wymiany pompy wspomagania koszt niewielki lepiej od razu iść tą drogą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.