[II 2.0 DID] Obawy przed kupnem Outlandera |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-05-2017, 22:12
|
|
|
msokol napisał/a: | zy z zalockowanym 4x4 auto może mieć lepsze przyspieszenie? | nie, to tylko inny rozkład momentu - więcej na tył. Ja miałem chipowanego przy 68kkm na bodajże na 165KM i 330Nm i moim zdaniem warto, bo lżej się jeździ, ale ori sprzęgło i dwumasa leci wtedy szybko. Zamiennik LUK był znacznie bardziej trwały, bo wytrzymał ponad 70kkm bez żadnych oznak. Ori to właściwie już od 40kkm lekko sygnalizowało zużycie - chip tylko przyspieszył. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-05-2017, 22:42
|
|
|
Dzięki rezon - będę myślał nad tym w takim razie, jak mi padnie dwumasa.
Pytanie jeszcze co z EGRem? Warto to zaślepiać? Będzie to odczuwalne? Są jakieś wady tego zabiegu? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-05-2017, 02:26
|
|
|
ja nie miałem żadnych problemów z EGR to nie kombinowałem. Może dlatego, że czasami to jednak układ dolotowy przedmuchałem wylotowy zresztą też średnie zużycie ponad 8l nie wzięło się z powietrza |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2017, 21:04
|
|
|
Jest jeszcze coś takiego, jak wodorowanie silnika - warto? Moje auto przez 2 lata u poprzedniego właściciela zrobiło trochę ponad 3 tyś km. Po ok. 1,5 tyś rocznie. |
|
|
|
 |
enea
Forumowicz
Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 138 Skąd: Zg
|
Wysłany: 11-05-2017, 21:15
|
|
|
rezon napisał/a: | ja nie miałem żadnych problemów z EGR to nie kombinowałem. Może dlatego, że czasami to jednak układ dolotowy przedmuchałem wylotowy zresztą też średnie zużycie ponad 8l nie wzięło się z powietrza |
przepustnice el padaly |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-05-2017, 21:34
|
|
|
Nie u mnie
msokol napisał/a: | jak wodorowanie silnika - warto? | po co? wymienić filtry oleje, ew. pasek rozrządu i jeździć. Sam się wodoruje |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-05-2017, 22:13
|
|
|
Auto co roku miało robione przeglądy w nieautoryzowanym serwisie. Co prawda nie w mitsubishi, ale innych japończyków. Oleje i wszystkie filtry zawsze były wymieniane w porę. Ostatni serwis olejowy miało w listopadzie - mam na to kwity, więc nie będę wymieniał. Tylko kompletny rorząd wymienię. Pewnie w tym samym serwisie. Zobaczę, jak mi wycenią. |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 18-05-2017, 21:46
|
|
|
Ja jak narazie od Stycznia leję ropsko i śmigam. Raz na dwa tygodnie przebieżka ze 100 km poza miastem coby DPF miał się dobrze. Fakt, włożyłem kupę kasy w zawiechę ale ogólnie jest spoko. Jedyne co mnie irytuje ro jakiś rezonans przy on. 2500 obrotów ale gdzieś wyczytałem że to kolektor dolotowy wpada w rezonans a kilka trytytek załatwia sprawę. Narazie tego nie ruszam ale kiedyś przyjdzie na to czas.
[ Dodano: 18-05-2017, 21:47 ]
Co do locka to w internetach wyczytałem że można do max 80km/h i tylko po nie utwardzonym. |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2017, 22:16
|
|
|
Masz dpf? |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 19-05-2017, 08:39
|
|
|
Chyba we wszystkich DID były. Czy nie? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-05-2017, 16:19
|
|
|
NIE było |
_________________
 |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 19-05-2017, 17:01
|
|
|
A w których nie było? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-05-2017, 18:29
|
|
|
W 2.0 Did |
_________________
 |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 21-05-2017, 23:34
|
|
|
toddy napisał/a: | Ja jak narazie od Stycznia leję ropsko i śmigam. Raz na dwa tygodnie przebieżka ze 100 km poza miastem coby DPF miał się dobrze. Fakt, włożyłem kupę kasy w zawiechę ale ogólnie jest spoko. Jedyne co mnie irytuje ro jakiś rezonans przy on. 2500 obrotów ale gdzieś wyczytałem że to kolektor dolotowy wpada w rezonans a kilka trytytek załatwia sprawę. Narazie tego nie ruszam ale kiedyś przyjdzie na to czas.
[ Dodano: 18-05-2017, 21:47 ]
Co do locka to w internetach wyczytałem że można do max 80km/h i tylko po nie utwardzonym. |
lock to tryb podczas brodzenia w piachu lub głębokim śniegu i na pewno nie przy szybkości do 80 km |
_________________ 126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/ |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-05-2017, 09:00
|
|
|
Na locku do 40 później i taka automat przełączy na auto. Po co kusić los ja jeżdżę 4wd tylko jak są złe warunki drogowe albo chce pojechać ostro |
_________________
 |
|
|
|
 |
|