 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Dzień dobry :-) |
Autor |
Wiadomość |
iron_maiden78
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 1 Skąd: Kg
|
Wysłany: 22-05-2017, 23:09 [3.2 DID] Dzień dobry :-)
|
|
|
Dzień dobry Koleżankom i Kolegom .
Chciałbym się przywitać i jednocześnie zapytać Was o opinię na temat Pajero 3. Planuję zakup tegoż właśnie, najchętniej z rocznika 2004, z silnikiem 3.2 did. Sporo czytałem tu i tam. Miałem okazję sprawdzić jeden egzemplarz podczas jazdy. Jestem natomiast zupełnie zielony jeśli chodzi o 4x4.
P3 spełnia moje oczekiwania co do przestrzeni (potrzebuję auta gdzie zmieszczą się moi bliscy w zestawie 2+3 z tyłu 2 foteliki plus starsze dziecko). Planuję raczej miasto / lekki teren (70/30), drogi wiejskie z racji miejsca zamieszkania. Wcześniej myślałem o Fordzie Explorerze... Ale jakoś kiedyś mignęło mi po drodze P3 no i złapałem haczyk .
Zatem moje pytanie brzmi : na co zwrócić uwagę przy zakupie (budżet około 20 000 zł), czy szukać gdzieś za granicą czy raczej w Polsce? Jak bardzo jest awaryjny, tak realnie?
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie informacje. Wiem, czy sporo tu fachowych,znających się na rzeczy użytkowników.
Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
 |
Luke Enduro
Nowy Forumowicz
Auto: P III Long 3,2 DID Expedition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2017 Posty: 23 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-05-2017, 11:32
|
|
|
Cześć. Miałem Explorera, jak również Vitarę i Zj'ta. Pajero najlepsze i zdaje się idealnie wpisywać w potrzeby o których napisałeś. Super jeździ na szosie i nawet bez modyfikacji jest bardzo dzielne w terenie (pamiętając, że to nie przeprawówka). Największy problem P3 to korozja - w tych samych rocznikach są egzemplarze przeżarte przez rdzę jak również całkiem zdrowe. Wydaje mi się, że budżet 20k na rocznik 2004 to trochę mało... |
_________________ Slowly, but steady.
Było: P III Long 3,5 V6 GDI '02 - cywil
Jest: P III Long 3,2 DID '01 - Expedition: lift 2" OME, zderzak ARB, snorkel Safari, 32" AT, osłony podwozia etc... |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 23-05-2017, 13:07
|
|
|
Luke Enduro napisał/a: | Wydaje mi się, że budżet 20k na rocznik 2004 to trochę mało... |
Niestety uważam ze Kolega ma rację - tzn. można ale trzeba liczyć 20 tys auto+10 tys pakiet startowy = 30 tys. Otwartym pytaniem pozostaje czy szukać tańszego i robić (choć w tych za 20 tys. to w większości już nie da się wiele zrobić) czy kupić lepszy i droższy ( i tez robić ) Tak czy siak będzie to ok. 30 tys i to minimum |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 23-05-2017, 14:40
|
|
|
iron_maiden78 napisał/a: | P3 spełnia moje oczekiwania co do przestrzeni (potrzebuję auta gdzie zmieszczą się moi bliscy w zestawie 2+3 z tyłu 2 foteliki plus starsze dziecko). | Także spełni oczekiwania względem bezpieczeństwa podróżujących.
iron_maiden78 napisał/a: | Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie informacje. | Jeżeli czas nie pogania, to - mimo, że będzie drożej - szukaj auta z polskiego salonu, od pierwszego właściciela. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-05-2017, 15:17
|
|
|
jepm napisał/a: | Luke Enduro napisał/a: | Wydaje mi się, że budżet 20k na rocznik 2004 to trochę mało... |
Niestety uważam ze Kolega ma rację - tzn. można ale trzeba liczyć 20 tys auto+10 tys pakiet startowy = 30 tys. Otwartym pytaniem pozostaje czy szukać tańszego i robić (choć w tych za 20 tys. to w większości już nie da się wiele zrobić) czy kupić lepszy i droższy ( i tez robić ) Tak czy siak będzie to ok. 30 tys i to minimum |
Dokładnie |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|