Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 Did BSY - porada dla nowego właściciela
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 16-04-2017, 16:27   

kajos napisał/a:
ezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki .


to w takim razie co ja wycielem?

gratuluję kolejności działań - wycinamy, później patrzymy co :mrgreen:
Były wersje - chyba na Holandię z DPF, ale to rzadkość.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Awra 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 16
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 16-04-2017, 19:30   

kajos napisał/a:
rezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki ;) .


to w takim razie co ja wycielem? :shock:

na pewno ma jakis filtr
zreszta jak potrzeba to moge wkleic zdj co jest w srodku :P

zreszta moj passat z 99 roku tez mial filtr i tez jego wycielem ale byl troszke inny w srodku niz ten od miska (zreszta ten filtr jest chyba produkcji Mitsubishi bo na nim sa oznaczenia tej firmy)


A to co wyciales to taka puszka mniej wiecej w polowie auta?
Zaraz, wg vin to ja mam chyba wersję na Holandię
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 16-04-2017, 21:54   

nie
jest to (tzn.byla) duza puszka zaraz za flansza ktora sie przykreca,mniej wiecej gdzies to jest pod przelacznikiem wlaczania napedow

2 tlumik -ale to juz zwykly lekki jest mniej wiecej pod siedzeniami tylnimi
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Awra 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 16
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 17-04-2017, 02:18   

Dobra, po świętach wejdę do kanału i zobaczę bo kiedyś wlazilem pod to auto ale nie pamiętam już jak to tam wyglądało. No ale przed programem będę wycinal dziada jak to dpf, a nawet jak nie to też coś trzeba bedzie z tym zrobić bo pewnie blokuje silnik, znam z autopsji.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-04-2017, 14:47   

na 99% to jednak katalizator ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Awra 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 16
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 17-04-2017, 23:00   

Też jestem tego zdania bo jednak musiałyby być jakieś sondy które go monitorują. Zresztą coś mi świta że jak auto było kupowane to była rozmowa że nasz nie ma dpf. No nic, czekam na oleje filtry itd a auto posprzątane i pod kocykiem :D czas uruchomić punto 1.2 :evil:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-04-2017, 16:02   

Katalizator z reguły jest bez sond, w przeciwieństwie do dpf'a
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Awra 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 16
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 18-04-2017, 21:19   

No dpf miałem na myśli, pytałem w temacie o wejście aux ale nikt nie pisał to może zapytam tutaj. Macie wejscie aux w podłokietniku? Bo ja mam ale nie widzę nigdzie w radiu jak wciskam "mode" żadnego połączenia. A radio zwykle rockford ze zmieniarka, bez navi.
 
 
pawelz 
Nowy Forumowicz

Auto: Out 2.0 '09, Prius '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 20
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-06-2017, 07:16   

Ja tylko słowo o BSY.
Ostatnio zaślepiałem EGR, najpierw komputerem( przy okazji jak podnosiłem moc do 170KM), potem jeszcze mechanicznie.
Aby zaślepić mechanicznie trzeba znaleźć, zaślepkę. Miałem z tym spore kłopoty. W necie w zasadzie do 2.0 TDI w ogóle ich nie ma, znalazłem na jednej aukcji z dopiskiem, ze pasuje do 2.0 TDI 8v.
Co się okazało. Zaślepka pasuje od 1.9 TDI. Zacząłem trochę grzebać odnośnie informacji o rodzajach silników VW. Okazało się, że nasz BSY jest silnikiem ośmiozaworowym, a nie tak jak myślałem 16v.
Pogadałem z mechanikiem w mitsu i powiedział mi, że te silnik BSY są dużo bliższy konstrukcyjnie do 1.9 TDI niż do osławionego felernego 2.0 TDI z pierwszych lat produkcji (który ma 16v). Może dlatego u nas praktycznie nie ma problemów z tym silnikiem.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-06-2017, 08:58   

pytanie- czy było warto dać 170k co na to sprzęgło,jak jest po wywaleniu EGR
_________________

 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 16-06-2018, 14:00   

rezon napisał/a:
kajos napisał/a:
ezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki .


to w takim razie co ja wycielem?

gratuluję kolejności działań - wycinamy, później patrzymy co :mrgreen:
Były wersje - chyba na Holandię z DPF, ale to rzadkość.


w tygodniu troche tlumilem silnik i wykrecilem rure coidzie od filtra
moim ocza ukazala sie puszka zaraz za turbina :shock: :shock:

to pewnie dopiero tam jest ten filtr a to co wycialelem to najprawdopodobniej tlumik :badgrin: :badgrin: :badgrin:

i jeszcze jedno
wczoraj bylem kupic kilka szt drzwi i musialem jechac dosc duzy kawalek z uchylona tylna klapa
w 1 chwili yslalem ze mi wypadl waz z turbo bo bylo slychac mocny szum jak mocno deptalem na gaz :twisted:
ale moc byla taka sama wciaz i nic sie nie dzialo wiec stwierdzilem ze to slychac z rury wydechowej :p
oznacza to ze dobrze chyba dmucha :wink:
 
 
RAFGST 
Forumowicz
RAFGST

Auto: Mitusbishi Outlander II 2.0d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 80
Skąd: Świeradów Zdrój
Wysłany: 19-06-2018, 12:29   

jeśli chodzi o bsy to dodam kilka zdan:

jakiś czas temu kumpel kupił outka, auto sprawdził -nie było sie do czego przyczepić. ale nie sprawdził jak wygląda olej w silniku- i czy w ogóle jest tam jakiś poziom. Jak się okazało już w domu. wyciągając bagnet- nie było tam nawet śladu oleju. Pojechał na CPN i kupił 1 litr. Dolał a tam dalej nic, pojechał i kupił drugi litr. dopiero jak wlał 2 litry oleju to pojawił się ślad na bagnecie. z tego co wiem to wchodzi ok. 4 litry do miski i filtra- a tu dwa litry wlał- czyli było tylko 2. i powiem wam że auto jeździ do dzisiaj i nic sie nie dzieje. Chyba jest tak że póki smok jest zalany olejem to nic się nie stanie. A powodem takiego stanu było brak podkładki pod kurkiem od spustu z miski olejowej- olej pomalutku kapał, auto jak go kupował miało na tym oleju 15000 km przejechane. I nie wierze że to są badziewiarskie silniki- bo juz by sie danwo zatarł. Outki może faktycznie mistrzem wyciszenia nie są ale na pewno jest mniej awarii jak VW
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 19-06-2018, 15:15   

wspolczucie dla poprzedniego wlasciciela
jak mozna jezdzic autem i nie sprawdzac poziomu oleju co tydzien np.
zreszta kapanie oleju z korka powoduje plamy i brud
i prawdopodobnie tworzyly sie kropki oleju na tylnej klapie
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
RAFGST 
Forumowicz
RAFGST

Auto: Mitusbishi Outlander II 2.0d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 80
Skąd: Świeradów Zdrój
Wysłany: 20-06-2018, 13:05   

dokładnie, ciekawi mnie tylko czy coś tam w silniku nie uległo lub ulegnie uszkodzeniu przez jazdę z tak niskim poziomem oleju. czas pokaże
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-06-2018, 14:33   

jak pompa miala poziom oleju umozliwiajacy zassanie to nic nie stalo sie

jak by juz mialo sie cos stac to dawno by bylo slychac to
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.