2.0 Did BSY - porada dla nowego właściciela |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 16-04-2017, 16:27
|
|
|
kajos napisał/a: | ezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki .
to w takim razie co ja wycielem?
|
gratuluję kolejności działań - wycinamy, później patrzymy co
Były wersje - chyba na Holandię z DPF, ale to rzadkość. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Awra
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017 Posty: 16 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-04-2017, 19:30
|
|
|
kajos napisał/a: | rezon napisał/a: | Awra napisał/a: | 2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa... | nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki . |
to w takim razie co ja wycielem?
na pewno ma jakis filtr
zreszta jak potrzeba to moge wkleic zdj co jest w srodku
zreszta moj passat z 99 roku tez mial filtr i tez jego wycielem ale byl troszke inny w srodku niz ten od miska (zreszta ten filtr jest chyba produkcji Mitsubishi bo na nim sa oznaczenia tej firmy) |
A to co wyciales to taka puszka mniej wiecej w polowie auta?
Zaraz, wg vin to ja mam chyba wersję na Holandię |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 16-04-2017, 21:54
|
|
|
nie
jest to (tzn.byla) duza puszka zaraz za flansza ktora sie przykreca,mniej wiecej gdzies to jest pod przelacznikiem wlaczania napedow
2 tlumik -ale to juz zwykly lekki jest mniej wiecej pod siedzeniami tylnimi |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Awra
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017 Posty: 16 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-04-2017, 02:18
|
|
|
Dobra, po świętach wejdę do kanału i zobaczę bo kiedyś wlazilem pod to auto ale nie pamiętam już jak to tam wyglądało. No ale przed programem będę wycinal dziada jak to dpf, a nawet jak nie to też coś trzeba bedzie z tym zrobić bo pewnie blokuje silnik, znam z autopsji. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-04-2017, 14:47
|
|
|
na 99% to jednak katalizator |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Awra
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017 Posty: 16 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-04-2017, 23:00
|
|
|
Też jestem tego zdania bo jednak musiałyby być jakieś sondy które go monitorują. Zresztą coś mi świta że jak auto było kupowane to była rozmowa że nasz nie ma dpf. No nic, czekam na oleje filtry itd a auto posprzątane i pod kocykiem czas uruchomić punto 1.2 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-04-2017, 16:02
|
|
|
Katalizator z reguły jest bez sond, w przeciwieństwie do dpf'a |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Awra
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Did BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2017 Posty: 16 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-04-2017, 21:19
|
|
|
No dpf miałem na myśli, pytałem w temacie o wejście aux ale nikt nie pisał to może zapytam tutaj. Macie wejscie aux w podłokietniku? Bo ja mam ale nie widzę nigdzie w radiu jak wciskam "mode" żadnego połączenia. A radio zwykle rockford ze zmieniarka, bez navi. |
|
|
|
 |
pawelz
Nowy Forumowicz
Auto: Out 2.0 '09, Prius '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 20 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-06-2017, 07:16
|
|
|
Ja tylko słowo o BSY.
Ostatnio zaślepiałem EGR, najpierw komputerem( przy okazji jak podnosiłem moc do 170KM), potem jeszcze mechanicznie.
Aby zaślepić mechanicznie trzeba znaleźć, zaślepkę. Miałem z tym spore kłopoty. W necie w zasadzie do 2.0 TDI w ogóle ich nie ma, znalazłem na jednej aukcji z dopiskiem, ze pasuje do 2.0 TDI 8v.
Co się okazało. Zaślepka pasuje od 1.9 TDI. Zacząłem trochę grzebać odnośnie informacji o rodzajach silników VW. Okazało się, że nasz BSY jest silnikiem ośmiozaworowym, a nie tak jak myślałem 16v.
Pogadałem z mechanikiem w mitsu i powiedział mi, że te silnik BSY są dużo bliższy konstrukcyjnie do 1.9 TDI niż do osławionego felernego 2.0 TDI z pierwszych lat produkcji (który ma 16v). Może dlatego u nas praktycznie nie ma problemów z tym silnikiem. |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-06-2017, 08:58
|
|
|
pytanie- czy było warto dać 170k co na to sprzęgło,jak jest po wywaleniu EGR |
_________________
 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 16-06-2018, 14:00
|
|
|
rezon napisał/a: | kajos napisał/a: | ezon napisał/a:
Awra napisał/a:
2. I napęd pompy oleju, jest tam to koło zębate na którym wycierają się zęby?
3. Jaki tam jest filtr w wydechu? Bo miało nie być DPFa...
nie wycierają się zęby i nie ma dpf. Bo inaczej jak czarne bąki .
to w takim razie co ja wycielem?
|
gratuluję kolejności działań - wycinamy, później patrzymy co
Były wersje - chyba na Holandię z DPF, ale to rzadkość. |
w tygodniu troche tlumilem silnik i wykrecilem rure coidzie od filtra
moim ocza ukazala sie puszka zaraz za turbina
to pewnie dopiero tam jest ten filtr a to co wycialelem to najprawdopodobniej tlumik
i jeszcze jedno
wczoraj bylem kupic kilka szt drzwi i musialem jechac dosc duzy kawalek z uchylona tylna klapa
w 1 chwili yslalem ze mi wypadl waz z turbo bo bylo slychac mocny szum jak mocno deptalem na gaz
ale moc byla taka sama wciaz i nic sie nie dzialo wiec stwierdzilem ze to slychac z rury wydechowej
oznacza to ze dobrze chyba dmucha |
|
|
|
 |
RAFGST
Forumowicz RAFGST
Auto: Mitusbishi Outlander II 2.0d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 80 Skąd: Świeradów Zdrój
|
Wysłany: 19-06-2018, 12:29
|
|
|
jeśli chodzi o bsy to dodam kilka zdan:
jakiś czas temu kumpel kupił outka, auto sprawdził -nie było sie do czego przyczepić. ale nie sprawdził jak wygląda olej w silniku- i czy w ogóle jest tam jakiś poziom. Jak się okazało już w domu. wyciągając bagnet- nie było tam nawet śladu oleju. Pojechał na CPN i kupił 1 litr. Dolał a tam dalej nic, pojechał i kupił drugi litr. dopiero jak wlał 2 litry oleju to pojawił się ślad na bagnecie. z tego co wiem to wchodzi ok. 4 litry do miski i filtra- a tu dwa litry wlał- czyli było tylko 2. i powiem wam że auto jeździ do dzisiaj i nic sie nie dzieje. Chyba jest tak że póki smok jest zalany olejem to nic się nie stanie. A powodem takiego stanu było brak podkładki pod kurkiem od spustu z miski olejowej- olej pomalutku kapał, auto jak go kupował miało na tym oleju 15000 km przejechane. I nie wierze że to są badziewiarskie silniki- bo juz by sie danwo zatarł. Outki może faktycznie mistrzem wyciszenia nie są ale na pewno jest mniej awarii jak VW |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 19-06-2018, 15:15
|
|
|
wspolczucie dla poprzedniego wlasciciela
jak mozna jezdzic autem i nie sprawdzac poziomu oleju co tydzien np.
zreszta kapanie oleju z korka powoduje plamy i brud
i prawdopodobnie tworzyly sie kropki oleju na tylnej klapie |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
RAFGST
Forumowicz RAFGST
Auto: Mitusbishi Outlander II 2.0d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 80 Skąd: Świeradów Zdrój
|
Wysłany: 20-06-2018, 13:05
|
|
|
dokładnie, ciekawi mnie tylko czy coś tam w silniku nie uległo lub ulegnie uszkodzeniu przez jazdę z tak niskim poziomem oleju. czas pokaże |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 20-06-2018, 14:33
|
|
|
jak pompa miala poziom oleju umozliwiajacy zassanie to nic nie stalo sie
jak by juz mialo sie cos stac to dawno by bylo slychac to |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
|