Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Uszczelka pod głowicą Warszawa
Autor Wiadomość
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 11:14   [3.2 DID] Uszczelka pod głowicą Warszawa

Witam
Niestety w moim Pajero wrócił temat przegrzewania się silnika(?)
Zaczęło się od wariującego nawiewu, teraz wyrzuca płyn. Wrócił od mechanika, który stwierdził uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Wymieniony był termostat razem z całą obudową, sprawdzona pompa wody, wymieniony korek, przepłukany cały układ razem z chłodnicą. Pomogło na tyle, ze temperatura po przejechaniu 50 km nie jest poza skalą a poniżej górnej kreski, a za chwilę spada do połowy. Szukam jakiegoś warsztatu w Wawie, który by ogarnął czy to na pewno uszczelka, czy coś innego. Samochód nie dymi, odpala normalnie. Niestety serwis na Oliwskiej ma terminy dopiero po 3 lipca. Jaki koszt orientacyjny jak ktoś robił?
Help :shock:
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 12:06   

Sprawdzał ktoś na komputerze jaka jest rzeczywista temperatura silnika? Czy dalej wyrzuca płyn? jest jedna głupia kwestia że może zegar od temperatury wariuje, co się zdarza że pokazuje tak temperaturę. A silnik wcale nie musi mieć takiej temperatury i nie musi być to uszczelka.
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 12:18   

Wczoraj wróciłem z działki ok. 50km. Jak ruszałem spod świateł, to temperatura szła do góry, potem w czasie jazdy spadała, po dojechaniu pod dom widziałem, ze płyn się gotuje...
Nie był podpinany pod kompa.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 12:40   

Jak chcesz się dowiedzieć więcej kup nawet coś takiego
http://allegro.pl/tester-...iant=6442316335

prosty zwykły tester który zrobisz sobie sam. Tylko sprawdzaj na korku chłodnicy nie w zbiorniczku. Da Ci zarys sytuacji czy w płynie pojawiają się spaliny. Najprostsza metoda sprawdzenie. A co do ceny policz sobie sam. Demontaż i montaż, uszczelka głowicy, pewnie uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, uszczelka pokrywy zaworów, śruby głowicy, planowanie głowicy, jak nie będzie widać po uszczelce że "puściła" to i sprawdzenie ciśnieniowe głowicy, do tego płyn uzupełnienie płynu chłodniczego, olej silnikowy, być może wymiana uszczelniaczy zaworowych.
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 12:45   

W 3000 się zmieszczę? :?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 12:59   

zależy w jakim warsztacie będziesz robił :doubt:
cena będzie uzależniona od robocizny ale jak nie wyjdzie że pęknięta głowica lub blok to tak
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 13:34   

Dzięki za info :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-06-2017, 16:42   

odkręć korek chłodnicy, włóż lejek, zalej do połowy wodą. Odpal i zobacz czy lecą bąble.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2017, 21:31   

https://www.youtube.com/e..._id=x40mfTq3NNE

plus ubytek plynu i bialy dym z rury na rozgrzanym.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-06-2017, 08:09   

bluecd napisał/a:
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=x40mfTq3NNE

plus ubytek plynu i bialy dym z rury na rozgrzanym.

Pęknięta głowica.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 21-06-2017, 19:08   

Sprawdzałem testerem 2 razy. Raz rano na zimnym na chłodnicy-kolor bez zmian, po południu na ciepłym- po ok. 20km kolor bez zmian. Wcześniej dolałem płynu do chłodnicy, bo już w zbiorniczku było sucho, jak przyjechałem zbiorniczek pełny i płyn się gotuje...
Wskazówka temp na 3/4. Syczy spod korka-korek kupiony w e-pajero i wymieniony parę tyg temu. Wymiana nic nie dała. Mam umówiony warsztat na poniedziałek, ale wolałbym wiedzieć wcześniej co się dzieje, żeby mnie nie ściemnili.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2017, 12:42   

zbyszekm2 napisał/a:
bluecd napisał/a:
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=x40mfTq3NNE

plus ubytek plynu i bialy dym z rury na rozgrzanym.

Pęknięta głowica.


Tak jest.
Juz zrobiona i jest cacy.

Swoja droga jestem ciekaw czy to taka mala wada 3.2 i/lub co trzeba zrobic zeby az tak go zagrzac...??
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-06-2017, 16:37   

bluecd napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
bluecd napisał/a:
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=x40mfTq3NNE

plus ubytek plynu i bialy dym z rury na rozgrzanym.

Pęknięta głowica.


Tak jest.
Juz zrobiona i jest cacy.

Swoja droga jestem ciekaw czy to taka mala wada 3.2 i/lub co trzeba zrobic zeby az tak go zagrzac...??

Nie wada tylko zaniedbanie, przypadek, zmęczenie materiału, zabawy właściciela. itd.
Wystarczy że zabrudzona chłodnica będzie i będzie się grzał.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2017, 11:42   

U mnie też głowica pęknięta na 3 i 4 cylindrze. Niezłe wakacje poszły w ... :P

[ Dodano: 11-07-2017, 20:11 ]
Po wymianie bąki puszcza i spadek mocy na niskich biegach...
Miałem tak wcześniej na słabym paliwie, chyba że coś źle zrobili.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.