Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2-gi Maćkowy Galancior
Autor Wiadomość
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-04-2015, 07:52   

Zbir prawie naprawiony. Została kosmetyka którą zajmę się po świętach. Przed zdjęciem zderzaka wyglądało to źle, ale na szczęście okazało się, że nie ma tragedii :-)



Belka (wyprostowałem w imadle), zderzak (już po spawaniu). Nie jest zagięta na szczęście podłoga. Klapa bagażnika, która się delikatnie zagięła, ale nie złamała została naprostowana ręcznie. Niewielka część tyłu, która ucierpiała najbardziej została wyciągnięta na swoje miejsce, będzie pryśnięta podkładem, a następnie czarnym matem.
Strach miał wielkie oczy ale ... :P

fj_mike napisał/a:
Mam nadzieję, że wyjdziesz na tym dobrze


Już jestem tego pewien, ale i tak wolałbym uniknąć tego incydentu.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-04-2015, 16:44   

Naprawa Zbir'a skończona. Zbaboliłem sprawę straszliwie - zginęła mi gdzieś 1 nakrętka z kołnierzem :-) No i 2 plastikowe spinki mi pękły więc muszę dokupić.
Żeby nie było tak miło to namierzyłem odgłos stukania który lokalizowałem z prawej a okazał się łącznikiem stabilizatora z lewej :-) Wymieniłem na nowy "ulubionej" firmy Delphi. Jako że 10k już po wymianie oleju (obecny stan licznika 218812) zalałem ponownie Motula 8100 X-clean 5W30 + filtr Knecht'a Przed wymianą płukanka liqui moly.
Nareszcie znów błoga cisza :-)
PS letnie kapciochy na nuziach :-)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-06-2015, 15:34   

Jako że od jakiegoś czasu ślizgało się troszu sprzęgło Zbir pojechał do Pana doktora Rafała na wymianę. W pierwszej wersji miało być Valeo, ale okazało się być uszkodzone i ostatecznie do auta trafiło Exedy. Licznik pokazuje obecnie mniej więcej 220 tysiaków. Podzespoły wyciągnięte miały logo mitsu więc może i były tam od nowości. Autko zostało też pozbawione korektora siły hamowania. Wymieniono jeden z elastycznych przewodów, który łzawił i pasek napędu alternatora - piszczał prawie od nowości. Kiedy auto smętnie wisiało na podnośniku miałem czas na wymianę sworzni wahaczy prostych - popękały gumy. Wahacze wytrzymały po poprzedniej regeneracji od 11.2011 i 07.2012. Jako że wymiana trwało odrobinę dłużej niż zwykle załapałem się na gratisowe wyważanie kół. Więcej grzechów nie pamiętam może poza małym żarcikiem, który po odbiorze auta Rafiemu wykręciłem 8) Autko śmiga wybornie a jakiego szpunku nabrało, szczególnie że w tzw. międzyczasie śmigałem Seiem :-)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2016, 12:31   

Kolejny roczek za nami. Obecnie z powodu ujeżdżania 2-giego auta Zbir zrobił w roku około 7k. Przegląd zaliczony bez mrugnięcia okiem. Jedyny problem, jaki znalazł diagnosta to przepalona żarówka (lewa pozycyjna przednia). I tu mała zagadka: zamontowana ledowa nie świeci (tylko po lewej) zwykła żarnikowa świeci. Żarówki przekładałem lewa - prawa i po prawej stronie (zwykła i led) świeci, a po przełożeniu na lewą świeci tylko zwykła ????
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 12-04-2016, 13:48   

Wyciągnij i obróć o 180 stopni, wtedy będzie świeciła ;) w ledowych żarówkach ważna jest polaryzacja, do prawej lampy to pewnie z nią trafiłeś, a w lewej nie ;)
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-04-2016, 14:09   

to nic nie da bo tu jest zarówka T4W. Musisz zamienić kable w obudowie zarówki
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-04-2016, 14:19   

Galancior94 napisał/a:
ledowych żarówkach ważna jest polaryzacja, do prawej lampy to pewnie z nią trafiłeś, a w lewej nie

Próbowałem od razu i niestety nic to nie dało.
sampler napisał/a:
Musisz zamienić kable w obudowie zarówki

Może to być rozwiązanie tematu. Pogmeram w łiiikendzik i dam znać czy działa.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 12-04-2016, 15:58   

A to moja pomyłka, myślałem że może w5w tam siedzi ;)
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-07-2016, 11:39   

Weekend minął (a nawet kilka :-) ) i po zmianie polaryzacji 2-ga postojówka świeci :-)
Zamówiłem od razu kolejne 2 szt ledowych do oświetlenia kokpitu - górne i tu nadal kicha.
Lewa zapala się i gaśnie, a prawa pozostaje lekko podświetlona. Myślałem, że coś nie teges z tym kompletem, który mam (zmieniałem stronami i nie pomagało) Te, które obecnie zamówiłem , są zupełnie inne i też z lewej świecą i gasną a z prawej pozostaje podświetlone :-(
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-07-2016, 13:41   

Udało ci się wypiąc kabelki z wtyczek do postojówek?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-07-2016, 14:11   

Nie, nawet nie próbowałem :-) Rachu ciachu i po strachu :-) Było trochę ciasno, ale jakoś się udało.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-07-2017, 11:34   

Hej,

Maciek napisałeś pw a masz wyłączone wiadomosci i nie mogę odpisać.

Jeśli chodzi o tarcze to brałbym zimmerman gładkie lub textar i klocki ferodo premier.

Tyl nie jest tak wymagający i mogą być jakieś tańsze tarcze. Ale klocki ferodo/textar jeśli dostępne.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-07-2017, 11:47   

Coś faktycznie w profilu było przestawione - już poprawiłem.
Szukam jak pisałem całego kompletu do zwykłej (niezbyt agresywnej) jazdy.
Dzięki za info i pzdr.
Prawdopodobnie zakupię:
tarcze przód
tarcze tył
klocki przód
klocki tył
szczęki
Co myślicie?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-08-2017, 07:34   

Jak zamierzałem tak zrobiłem, z tą różnicą, że nie kupiłem szczęk.
Nie obyło się bez małej walki, ale dzięki wskazówkom Hugo, mkm, Owczar i robertdg oraz Rafała na miejscu udało się problemy opanować i autko śmiga już prawie wybornie. Dziękuję więc Wam Panowie za wskazówki.
Prawie robi jednak czasami różnicę :-) , a mianowicie przy skręcie (ostrym) z okolicy lewego tyłu wydobywa się dźwięk, jakby coś ocierało. Jest to tylko przy skręcie zdaje się w prawo z lewego tyłu??? Jeśli mam wtedy wciśnięty lekko hamulec dźwięku nie ma.
Licznik obecnie wskazuje około 231.000
PS przy wymianie zauważyłem, że niestety guma na sworzniu banana jest popękana. Człowiek z Rydla ma złamany palec i nie był mi w stanie go wymienić. Kupiłem więc tymczasowo jakąś chińszczyznę :roll: Do wymiany wkrótce jest jeszcze wahacz (lub sworzeń) z tyłu - tam też guma już pada.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-08-2017, 08:09   

Przerabiałem to samo Panie! Rozbierz ten zacisk gdzie ociera i nasmaruj prowadnice, miejsce gdzie klocek suwa się po szynie i najważniejsze (!) zakuj dobrze blaszki klocków na zacisku.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.