Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek przy termostacie
Autor Wiadomość
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-07-2017, 20:34   Wyciek przy termostacie

Ostatnio miałem wyciąganą chłodnicę silnika (do wymiany chłodnicy klimy) i teraz zauważyłem, że mi się delikatnie cieknie na styku wąż od chłodnicy - termostat. Jest tam taka zaciskowa obejma, która wg manuala musi dokładnie wrócić na swoje miejsce. Macie jakąś radę jak to mocniej ścisnąć? A może przyczyna jest gdzie indziej? Może fabryczna nie wróciła na swoje miejsce, albo jest już słaba ze starości. Myślałem nad zastąpieniem jej obejmą na śrubą, ale nie wiem czy tak można...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-07-2017, 20:37   

Spuść płyn, zdejmuj wąż, jeżeli jest zabrudzone osadem z płynu albo tlenkiem aluminium z końcówki termostatu, to dobrze to wyczysc, jezeli obejma nie jest skorodowana mozesz ja zastosowac ponownie, mozesz ja takze zastapic obejma slimakowa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-07-2017, 08:15   

Muszę spuszczać cały płyn? Płyn jest nowy i trochę szkoda :P
I może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak odpowietrzyć układ chłodzenia? Jak dotąd nie miałem okazji robić tego sam, a opisy na forum czy w necie nie są dla mnie do końca zrozumiałe...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-07-2017, 09:38   

Hornet napisał/a:
Muszę spuszczać cały płyn? Płyn jest nowy i trochę szkoda
Nikt Ci nie każe wylewac na ziemie, tylko spuścić do wiadra.
Układ sam sie odpowietrza, poprostu zalewasz chlodnice pod korek, pózniej zbirniczek wyrównawczy na maks, robisz kilka-kilkanascie kilometrów, po ostudzeniu silnika ponownie sprawdzasz stan, uzupelniajac chlodnice i zbiorniczek wyrównawczy, w razie koniecznosci ponawiasz zabieg
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.