 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wyciek przy termostacie |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-07-2017, 20:34 Wyciek przy termostacie
|
|
|
Ostatnio miałem wyciąganą chłodnicę silnika (do wymiany chłodnicy klimy) i teraz zauważyłem, że mi się delikatnie cieknie na styku wąż od chłodnicy - termostat. Jest tam taka zaciskowa obejma, która wg manuala musi dokładnie wrócić na swoje miejsce. Macie jakąś radę jak to mocniej ścisnąć? A może przyczyna jest gdzie indziej? Może fabryczna nie wróciła na swoje miejsce, albo jest już słaba ze starości. Myślałem nad zastąpieniem jej obejmą na śrubą, ale nie wiem czy tak można... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-07-2017, 20:37
|
|
|
Spuść płyn, zdejmuj wąż, jeżeli jest zabrudzone osadem z płynu albo tlenkiem aluminium z końcówki termostatu, to dobrze to wyczysc, jezeli obejma nie jest skorodowana mozesz ja zastosowac ponownie, mozesz ja takze zastapic obejma slimakowa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-07-2017, 08:15
|
|
|
Muszę spuszczać cały płyn? Płyn jest nowy i trochę szkoda
I może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak odpowietrzyć układ chłodzenia? Jak dotąd nie miałem okazji robić tego sam, a opisy na forum czy w necie nie są dla mnie do końca zrozumiałe... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-07-2017, 09:38
|
|
|
Hornet napisał/a: | Muszę spuszczać cały płyn? Płyn jest nowy i trochę szkoda | Nikt Ci nie każe wylewac na ziemie, tylko spuścić do wiadra.
Układ sam sie odpowietrza, poprostu zalewasz chlodnice pod korek, pózniej zbirniczek wyrównawczy na maks, robisz kilka-kilkanascie kilometrów, po ostudzeniu silnika ponownie sprawdzasz stan, uzupelniajac chlodnice i zbiorniczek wyrównawczy, w razie koniecznosci ponawiasz zabieg |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|