Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
[I 2.0T] outlander I Turbo 2007 pomoc świerzakowi ;)
Autor Wiadomość
Buszu 
Forumowicz
1234

Auto: Outlander TURBO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 53
Skąd: internet
Wysłany: 17-03-2017, 20:29   Maska

Ja nowa założyłem prawie 2k I 3 miesiące czekania...
 
 
wojtik17 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI Outlander 2.0-16 Tu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 11
Skąd: Łuków
Wysłany: 17-03-2017, 20:37   maska do outlandera turbo

spoko trochę mi rozjaśniliście temat ... chyba pójdę w FMICa w sumie jest to w miarę rozsądne rozwiązanie a przynajmniej będę mógł wyciągnąć z auta co najlepsze. ale Koledzy to nie koniec mojego nękania mam jeszcze prośbę... podeślecie mi jakieś linki gdzie mógłbym w rozsądnej cenie (skłaniam się ku najtańszej ale wmiare dobrej opcji) kupić Fmic i elementy montażowe wchodziłem na stronę Fmic.com ale tam ceny są takie, że raczej nie wyjdzie mnie taniej niż maska w ASO. proszę o jakąś podpowiedź o tanie a dobre rozwiązanie. :lol: :lol:
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 17-03-2017, 21:01   

FMIC w najtańszej opcji (jeśli zakładamy, że kupisz nowy cooler) wyjdzie Cie około 1000zł jeśli będziesz dłubał sam, albo około 2000 jeśli oddasz do warsztatu :-)

Sam cooler to koszt 400zł na FMIC.pl do tego potrzebne są uszczelka zimnej flanszy turbiny (trzeba ją obrócić o 180 stopni) lub jak u mnie kolano 90 stopni fi45mm, do tego około 0,5m rury fi45, zeby spr9wadzic powietrze w dol. Reszta u mnie to orurowanie z EVO delikatnie zmodyfikowane pod cooler i łączniki silikownowe fi54.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2017, 17:17   

Nawiązując do tematu maski do Turbka to ja szukałam ponad rok i wszystkie, które widziałam używane to ceny ok 1000zł i każdą jeszcze ekstra trzeba było robić bo jak wiadomo lubi brać je w niektórych miejscach ruda. W końcu stwierdziłam, że nie ma się co bawić i tracić czasu na szukanie oddałam autko do blacharza- lakiernika na zabezpieczenie podłogi, progów, zrobienie nadkoli tylnych, bo niby wyglądały ładnie ale pod plastikowymi osłonami to tragedia była (reperaturek oczywiście nie ma) do tego jeszcze kilka pierdółek porobiłam, które są słabymi punktami w kwestii blachy w naszych autkach i wtedy stwierdziłam, że maskę kupie nową z ASO mechanik na warsztat zamówił z Auto GT na ul. Połczyńskiej w Warszawie (serwis i salon mitsubishi) i wyszło niecałe 1600zł. Jakbym chciała kupować sama to brutto wyszło by niecałe 2000zł. Jak ktoś planuje jeździć autem dłużej jak ja, to moim zdaniem nie ma co oszczędzać, zwłaszcza że autko jest wartę włożenia w niego każdego grosza, ładne, mocne i funkcjonalne. Może ma mały bagażnik ale za to miejsca dla pasażerów nie brakuje :)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 05-08-2017, 22:57   

FMIC.

No właśnie. Brzmi dumnie i groźnie. Ciągle brak rzeczowych informacji i konkretnych wymiarów oraz opisu montażu. Niestety w związku z małym zapotrzebowaniem na rynku nie występuje gotowy kit dla outlandera turbo. Wszystko trzeba rzeźbić samemu. Tak się zastanawiam czy nie postawić outlandera w jakiejś znanej firmie na przymiarki i stworzenie zestawu plug&play. Zgromadziłem setki zdjęć komory i przodów 4g63t ale to zbyt malo. Jak macie przydatne info, linki foty namiary cenniki coś co się przyda w budowie to śmiało :-D
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.