Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
galant... czyli jak się wszedłem na minę i jak ją rozbrajam
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-02-2017, 04:33   

eremita napisał/a:
Ja mam tak zrobione, od ponad dwóch lat wszystko ok
Może masz obejme ze stopniowana srednica, zgadywał nie bede, ale próbowałem tego rozwiazania i poprostu do pewnego zaliczyć go nie mogłem, to ze sie trzyma i wyglada solidnie to nie wszystko, skoro pod mocniejszym uchwytem reki czulem ze to jednak nie porzylega pełnym obszarem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 20-03-2017, 20:23   

Ja w swoim to łączenie zregenerowałem dorabiając dwie blachy na wymiar nowej uszczelki, wspawane jak w oryginale i spokój. Bo chyba mowa o połączeniu skręcanym na 3 śruby? Ale fakt, drugi ori mało używany tłumik leży i czeka na montaż, ale to jak stary całkiem się rozleci :wink;
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
awas 
Forumowicz

Auto: Avance 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 169
Skąd: ZKL
Wysłany: 05-07-2017, 10:51   

Kończąc temat pierdzącego tłumika sprzed pół roku wyjaśniam, że brzęczała przerdzewiała osłona termiczna katalizatora.

Teraz nowy problem... a w zasadzie dwa ale może są ze sobą połączone:
Po pierwsze od dłuższego czasu mimo wymienionych świec i przewodów przy ruszaniu na LPG potrafi mi strzelić w dolot (na niskich obrotach silnik co chwilę na ułamek sekundy przerywa). Druga sprawa, że na zimnym silniku na benzynie odpala ładnie ale wystarczy przygazować i zamiast się wkręcać, obroty bardzo spadają, silnik potrzebuje jakichś 2 minut żeby się nagrzać i wtedy jest ok. O co kaman?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-07-2017, 13:08   

awas napisał/a:
O co kaman?
Cewki i przewody zapłonowe sprawdzone?
 
 
awas 
Forumowicz

Auto: Avance 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 169
Skąd: ZKL
Wysłany: 28-08-2017, 14:37   

No więc po dłuższym czasie, wymianie świec na nowe, fajkocewek na nowe (przewody wymieniałem z 1,5 roku temu) nadal to samo - przy ruszaniu czasem strzela, na niskich obrotach potrafi przerywać (zarówno na benzynie jak i LPG). Co mogę jeszcze sprawdzić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.