 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
galant... czyli jak się wszedłem na minę i jak ją rozbrajam |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-02-2017, 04:33
|
|
|
eremita napisał/a: | Ja mam tak zrobione, od ponad dwóch lat wszystko ok | Może masz obejme ze stopniowana srednica, zgadywał nie bede, ale próbowałem tego rozwiazania i poprostu do pewnego zaliczyć go nie mogłem, to ze sie trzyma i wyglada solidnie to nie wszystko, skoro pod mocniejszym uchwytem reki czulem ze to jednak nie porzylega pełnym obszarem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 20-03-2017, 20:23
|
|
|
Ja w swoim to łączenie zregenerowałem dorabiając dwie blachy na wymiar nowej uszczelki, wspawane jak w oryginale i spokój. Bo chyba mowa o połączeniu skręcanym na 3 śruby? Ale fakt, drugi ori mało używany tłumik leży i czeka na montaż, ale to jak stary całkiem się rozleci :wink; |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
awas
Forumowicz
Auto: Avance 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 169 Skąd: ZKL
|
Wysłany: 05-07-2017, 10:51
|
|
|
Kończąc temat pierdzącego tłumika sprzed pół roku wyjaśniam, że brzęczała przerdzewiała osłona termiczna katalizatora.
Teraz nowy problem... a w zasadzie dwa ale może są ze sobą połączone:
Po pierwsze od dłuższego czasu mimo wymienionych świec i przewodów przy ruszaniu na LPG potrafi mi strzelić w dolot (na niskich obrotach silnik co chwilę na ułamek sekundy przerywa). Druga sprawa, że na zimnym silniku na benzynie odpala ładnie ale wystarczy przygazować i zamiast się wkręcać, obroty bardzo spadają, silnik potrzebuje jakichś 2 minut żeby się nagrzać i wtedy jest ok. O co kaman? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-07-2017, 13:08
|
|
|
awas napisał/a: | O co kaman? | Cewki i przewody zapłonowe sprawdzone? |
|
|
|
 |
awas
Forumowicz
Auto: Avance 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 169 Skąd: ZKL
|
Wysłany: 28-08-2017, 14:37
|
|
|
No więc po dłuższym czasie, wymianie świec na nowe, fajkocewek na nowe (przewody wymieniałem z 1,5 roku temu) nadal to samo - przy ruszaniu czasem strzela, na niskich obrotach potrafi przerywać (zarówno na benzynie jak i LPG). Co mogę jeszcze sprawdzić? |
|
|
|
 |
|
|