Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
03-06-2007, 23:54
[CB4W 1.6] Drgania przy ok. 80km/h
Autor Wiadomość
pablodc
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 23:49   [CB4W 1.6] Drgania przy ok. 80km/h

Witam!
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich forumowiczów. Nie dawno stałem sie posiadaczem Lancera '94 kombi 1,6 16V. Autko super tylko że jedna rzecz mnie gnębi, a mianowicie wibracje przy ok. 80-90km/h głównie gdy auto "ciągnie" czyli na obciążeniu. Przegladając forum natrafiłem na bardzo podobny wątek tylko że dotyczył on Galanta i było tam wymienione coś takiego jak balans (pasek balansu) który się zerwał i po jego wymienie było wszystko ok. Przegladając manual'a do Lancerka niestety nie natrafiłem na żaden dodatkowy pasek w okolicach rozrządu (pewnie źle patrzę:). Moje pytanie brzmi, jak jest z wymieną tego paska (trudność, koszt itp) gdyż nigdy z czymś takim się nie spotkałem
P.S. Gdzieś w innych wątkach spotkałem się też z balansem na pompie oleju i jego odpowiednim ustawieniem
Byłbym wdzięczny za przybliżenie mi tematu i odpowiedzi:)
Pozdrawiam serdecznie!
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-05-2007, 00:11   

Pablodc sprawdź najpierw jak wyglądają oponki, potem zbieżność(obejrzyj najpierw oponki czy gdzieś nie są na bokach więcej starte) , następna rzecz to jedź na diagnostykę na szarpaki i niech sprawdzą wahacze ,szczególnie dolny sworzeń + końcówki drążków.
Zapomniałem dodać że wyważenie kół też ma duże znaczenie.

Pozdrav

PS Czy występują drgania przy delikatnym hamowaniu ?
 
 
pablodc
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 00:18   

Raczej nie występują drgania przy hamowaniu, opony dlatego odrzuciłem gdyż samochód był na nowych zimówkach na poczatku i też tak samo się działo jak po przekładce na letnie opony (używane). Objawy są raczej dość chrakterystyczne IV, V bieg i spokojna jazda 80-90 (nie zawsze, raz mniej, raz więcej). chiałbym żeby to była wina opon i felg
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 04-05-2007, 00:30   

Zmień jeszcze tył na przód. Może to felga?
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-05-2007, 00:34   

Czyli najlepiej diagnostyka i szarpaki,goście na diagnostyce za taką usługę bez bicia pieczątki liczą sobie ok. 30 zł.


Pozdrav

Zapomniałem zapytać czy jak przejeżdżasz przez jakieś wyboje , nie słychać jakichś odgłosów z przedniego zawieszenia ?
Ostatnio zmieniony przez BUBU 04-05-2007, 00:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pablodc
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 00:35   

Tak jak pisałem wczesniej auto jeździło na dwóch różnych kompletach kół i w obu przypadkach działo się to samo.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-05-2007, 08:26   

pablodc, tak jak piszeBUBU, proponuje jechac i sprawdzic jak sa wywazone kola, bo nowe opony to jedno, ale jak sa walniete felgi to i tak drgania moga byc bardzo duze
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-05-2007, 10:52   

w tym silniku nie masz ani paska balansowego ani walka balansowego przy pompie oleju, wiec musisz zaczac od najprostszych rzeczy - jak wywazenie kol, sprawdzenie opon, przegubow, zawieszenia itd.
 
 
pablodc
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 11:57   

Bardzo cieszy mnie taka odpowiedź:) Jak zwykle szukam dziury w całym i niestworzonych rzeczy. Przejechałem się na wyważenie, a potem na wymienę opon na inne felgi (poprzednie miały dość duże bicie) i wydaje mi się że chyba drżenie ustało ale przekonam sie o tym dokładnie na równej drodze jak pojadę dziś do Krakowa. Serdeczne dzięki za odpowiedzi:)
P.S. Co do zawieszenia to auto było na przeglądzie (sprowadzony) i wszystko było ok.
Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.