Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
23-11-2009, 20:42
Tuning - Zwiększenie mocy, modyfikacje - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 28-09-2017, 11:05   

Powinien pasować. :roll: Na pewno pasuje ten: http://www.torquesolution...p/ts-ss-009.htm , ponieważ go mam. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Jalal_79 
Forumowicz
Booya

Auto: Lancer Sedan Intense BLACK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 85
Skąd: OTWOCK
Wysłany: 28-09-2017, 12:03   

To ile sekund.....ups, raczej milisekund urwałeś?
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 28-09-2017, 12:19   

Nie ważne ile milisekund. :wink: Fajnie wygląda i lepiej się biegi zmienia. :P
https://youtu.be/hppjCSVwtmc
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 28-09-2017, 18:20   

tyku,
Fajnie by było, bo zastanawiam się nad tym: http://mtuning.pl/Short-S...r-EVO-10-p15860 (o ile będzie jeszcze dostępny w takiej cenie) i na oko wygląda identycznie jak ze strony, którą podałeś.
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 29-09-2017, 10:24   

HUGIO, Za te pieniądze brałbym to natychmiast, ale widzę że towar niedostępny. Do tego jeszcze trzeba dorzucić: http://www.torquesolution...p/ts-bb-002.htm , ja to zrobiłem, tylko uważać, aby nie przekręcić gwintu podczas przykręcania śrub. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 29-09-2017, 14:08   

tyku,
Obowiązkowo te tulejki trzeba? Bo w filmiku instalacyjnym z pierwszego linku, który podałeś chyba ich nie wymienia.
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
sk0ras 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 29
Skąd: wlkp
Wysłany: 08-11-2017, 09:57   

tokyo napisał/a:
testuje w tej chwili chip dla 1.6 opis pod koniec m-ca :) 3 lancery i 2 asxy


Jakieś konkluzje po testach?
 
 
M4ci3X 
Forumowicz
fotopstryk-sadysta


Auto: sprzedany wrak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 136
Skąd: LLB
Wysłany: 29-03-2018, 13:01   dokładanie turbo lub kompresora

Ogólnie wątek uturbiania i kompresorów na lancerze z silnikami bez owych - kradziony z facebooka ;)

Na facebookowej grupie niedawno pojawiło się zagadnienie uturbiania silników i dość szybko padło. Zaintrygowany zacząłem grzebać czy ktoś już się czymś takim chwalił, na jutubie jest dobrych parę filmików z 4a92 + turbo wykręconych na, według wrzucającego "180 HP 271 Nm torque" czy 166 Ps low boosted Lancer 1.6 invite M/T przyspieszających wręcz niemoralnie jak na takie maleństwo pod maską, ewentualnie wykręcony na 283hp 4b10. niestety komentarzy pod spodem mało, jak już są to są w nieznanych mi językach i żadnych konkretów, modeli, części, nic. Najlepsze że wszyscy się zarzekają że sam silnik nie ruszany. A tu filmikowe niemiarodajne porównanie przyspieszenia 1.6 turbo i evo: kliku kliku


Także z ciekawości klepię ten temat, żeby po prostu zapytać o Wasze zdanie ;)
ogólnie:
- jaki to ma sens i trwałość
- czy swap albo zmiana samochodu nie jest tańsza?
- czy ktoś to u nas robił, jak efekty?
- jaka turbina / kompresor pasuje do takich zabawek?
- jaką wytrzymałość na takie różnice mocy mają OEMowe części typu skrzynia, sprzęgło?
- itd.

dyskusja otwarta - ktoś coś wie, kojarzy, czytał? ;)
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 29-03-2018, 13:28   

Ogólnie masz 19 stron do przeczytania, które odpowiedzą na Twoje pytania LINIK do tematu

Ja jeszcze kiedyś, gdy się tym interesowałem, to doszedłem do wniosku, że najtaniej i najlepiej jest dołożyć i kupić Ralliarta (jak i chyba spora część osób wypowiadających się w tamtym temacie), bo turbo możesz zrobić tanio i słabo, albo drogo i dobrze.

W tamtym temacie jest wspomniana osoba, która dołożyła kompresor, ale z tego co pamiętam "dokładnego poradnika" tam nie ma, a same zdjęcia już nie działają.
 
 
Zygier 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2018
Posty: 1
Skąd: Ostrołęka
  Wysłany: 26-06-2018, 19:16   [CY3A 1.8] modyfikacja Lancera

Witam wszystkich grupowiczów. Od niedawna stałem się posiadaczem Lancera najnowszej generacji z silnikiem 1.8 mivec (105kw). Temat pewnie już był poruszany niejednokrotnie, ale jako nowa osoba na forum ciężko mi się połapać i cokolwiek znaleźć, dlatego jeżeli post się powtarza, jest w złym miejscu to proszę o nakierowanie na prawidłową drogę, dzięki! :)

A teraz do sedna. Chodzi mi dokładnie o zamulanie Lancera do około 3 tys. obrotów, potem już idzie w miarę przystępnie. Modyfikował ktoś/robił chiptuning (nie znam fachowej nazwy)? Nie chodzi mi o podnoszenie mocy i wyżyłowanie silnika, bo wiadomo że wersji Evolutnion nie zrobię, bardziej chodzi mi o jakieś indywidualne strojenie, aby Lancer łapał moc i kręcił od dołu, a nie tak jak teraz - czyli od około 3 tys. obrotów. Czy jest to możliwe? Czy ktoś robił coś podobnego? Jeżeli tak, to jak to wygląda cenowo i jakiego efektu można spodziewać się po? Czy gra jest warta świeczki? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź, pozdrawiam. :)
 
 
Tygr 
Forumowicz


Auto: Lancer 2004 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2018, 20:12   

Zygier, zobacz jak wygląda krzywa momentu - będziesz wiedział.
koszt mapy u tunera to ok 1000zł,
_________________
My rifle is my best friend. It is my life.
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-06-2018, 21:42   

To jest silnik ze zmiennym fazami rozrządu i zawsze będzie tak, że dopiero dostanie kopa ja się wkręci na obroty i przełączą się fazy a akurat w tym jest bodajże powyżej 2900RPM pierwsza a potem powyżej 4000RPM wchodzi następna,

Ten silnik tak ma i będzie jechać jak będziesz go trzymał na obrotach (czytaj pow 4000) ale i będzie palił więcej a tak to pali mniej do 3000RPM ;) .

Na dole raczej nic nie ugrasz nawet jak zamontujesz turbo (przykład w Evo w pełni turbo pompuje powyżej 4000RPM):P

Chyba kolega się przerzucił z diesla co albo małej benzyny?

Remaping dużo nie da może 10Nm i 5-7KM

Tu jest krzywa momentu serii i po zmianie mapy(znalazłem w Google to nie reklama :P ) na dole raczej nic się nie odczuje po takiej modyfikacji a 177Nm czy po tuningu 187 dopiero powyżej 4000RPM wskakuje i auto w pełni sił wtedy jedzie:

http://vtech.pl/katalog/l...Chip_manual.jpg
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 27-06-2018, 22:01   

Zawsze jest jeszcze kompresor, który da "kopa na dole" :wink:
Kiedyś czytałem, że ktoś tu na forum nawet dołożył, ale nie znalazłem konkretnej wypowiedzi/tematu i porównania efektów przed, i po poza jednym filmikiem.
 
 
krzysztof_olo 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: Iława
Wysłany: 07-07-2018, 21:46   

Jestem umówiony z Dawidem (Tokyo) na Remaping mojego miśka 1,6. Po wgraniu nowej mapy przeznaczonej na Japonię zyskam wzrost mocy w stosunku do posiadanej (Europa Wschodnia). Po przeprowadzeniu napiszę wrażenia.
_________________
Krzysztof_Iława
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-07-2018, 21:23   

HUGIO napisał/a:
Zawsze jest jeszcze kompresor, który da "kopa na dole" :wink:
Kiedyś czytałem, że ktoś tu na forum nawet dołożył, ale nie znalazłem konkretnej wypowiedzi/tematu i porównania efektów przed, i po poza jednym filmikiem.


Tak ale to w Lancerze 7ce ktoś dołożył kompresor do 4G63 z forum. Do 4B10 widziałem tylko turbo i to koleś bodajże z Grecji zrobił:

https://www.youtube.com/watch?v=XtXH1a6vGKg
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.