Przesunięty przez: mkm 23-11-2009, 20:42 |
Tuning - Zwiększenie mocy, modyfikacje - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 28-09-2017, 11:05
|
|
|
Powinien pasować. Na pewno pasuje ten: http://www.torquesolution...p/ts-ss-009.htm , ponieważ go mam. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Jalal_79
Forumowicz Booya
Auto: Lancer Sedan Intense BLACK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 85 Skąd: OTWOCK
|
Wysłany: 28-09-2017, 12:03
|
|
|
To ile sekund.....ups, raczej milisekund urwałeś? |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 28-09-2017, 12:19
|
|
|
Nie ważne ile milisekund. Fajnie wygląda i lepiej się biegi zmienia.
https://youtu.be/hppjCSVwtmc |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 29-09-2017, 10:24
|
|
|
HUGIO, Za te pieniądze brałbym to natychmiast, ale widzę że towar niedostępny. Do tego jeszcze trzeba dorzucić: http://www.torquesolution...p/ts-bb-002.htm , ja to zrobiłem, tylko uważać, aby nie przekręcić gwintu podczas przykręcania śrub. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
|
|
|
 |
sk0ras
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2016 Posty: 29 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 08-11-2017, 09:57
|
|
|
tokyo napisał/a: | testuje w tej chwili chip dla 1.6 opis pod koniec m-ca 3 lancery i 2 asxy |
Jakieś konkluzje po testach? |
|
|
|
 |
M4ci3X
Forumowicz fotopstryk-sadysta

Auto: sprzedany wrak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2016 Posty: 136 Skąd: LLB
|
Wysłany: 29-03-2018, 13:01 dokładanie turbo lub kompresora
|
|
|
Ogólnie wątek uturbiania i kompresorów na lancerze z silnikami bez owych - kradziony z facebooka
Na facebookowej grupie niedawno pojawiło się zagadnienie uturbiania silników i dość szybko padło. Zaintrygowany zacząłem grzebać czy ktoś już się czymś takim chwalił, na jutubie jest dobrych parę filmików z 4a92 + turbo wykręconych na, według wrzucającego "180 HP 271 Nm torque" czy 166 Ps low boosted Lancer 1.6 invite M/T przyspieszających wręcz niemoralnie jak na takie maleństwo pod maską, ewentualnie wykręcony na 283hp 4b10. niestety komentarzy pod spodem mało, jak już są to są w nieznanych mi językach i żadnych konkretów, modeli, części, nic. Najlepsze że wszyscy się zarzekają że sam silnik nie ruszany. A tu filmikowe niemiarodajne porównanie przyspieszenia 1.6 turbo i evo: kliku kliku
Także z ciekawości klepię ten temat, żeby po prostu zapytać o Wasze zdanie
ogólnie:
- jaki to ma sens i trwałość
- czy swap albo zmiana samochodu nie jest tańsza?
- czy ktoś to u nas robił, jak efekty?
- jaka turbina / kompresor pasuje do takich zabawek?
- jaką wytrzymałość na takie różnice mocy mają OEMowe części typu skrzynia, sprzęgło?
- itd.
dyskusja otwarta - ktoś coś wie, kojarzy, czytał? |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 29-03-2018, 13:28
|
|
|
Ogólnie masz 19 stron do przeczytania, które odpowiedzą na Twoje pytania LINIK do tematu
Ja jeszcze kiedyś, gdy się tym interesowałem, to doszedłem do wniosku, że najtaniej i najlepiej jest dołożyć i kupić Ralliarta (jak i chyba spora część osób wypowiadających się w tamtym temacie), bo turbo możesz zrobić tanio i słabo, albo drogo i dobrze.
W tamtym temacie jest wspomniana osoba, która dołożyła kompresor, ale z tego co pamiętam "dokładnego poradnika" tam nie ma, a same zdjęcia już nie działają. |
|
|
|
 |
Zygier
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2018 Posty: 1 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 26-06-2018, 19:16 [CY3A 1.8] modyfikacja Lancera
|
|
|
Witam wszystkich grupowiczów. Od niedawna stałem się posiadaczem Lancera najnowszej generacji z silnikiem 1.8 mivec (105kw). Temat pewnie już był poruszany niejednokrotnie, ale jako nowa osoba na forum ciężko mi się połapać i cokolwiek znaleźć, dlatego jeżeli post się powtarza, jest w złym miejscu to proszę o nakierowanie na prawidłową drogę, dzięki!
A teraz do sedna. Chodzi mi dokładnie o zamulanie Lancera do około 3 tys. obrotów, potem już idzie w miarę przystępnie. Modyfikował ktoś/robił chiptuning (nie znam fachowej nazwy)? Nie chodzi mi o podnoszenie mocy i wyżyłowanie silnika, bo wiadomo że wersji Evolutnion nie zrobię, bardziej chodzi mi o jakieś indywidualne strojenie, aby Lancer łapał moc i kręcił od dołu, a nie tak jak teraz - czyli od około 3 tys. obrotów. Czy jest to możliwe? Czy ktoś robił coś podobnego? Jeżeli tak, to jak to wygląda cenowo i jakiego efektu można spodziewać się po? Czy gra jest warta świeczki? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź, pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Tygr
Forumowicz

Auto: Lancer 2004 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2018, 20:12
|
|
|
Zygier, zobacz jak wygląda krzywa momentu - będziesz wiedział.
koszt mapy u tunera to ok 1000zł, |
_________________ My rifle is my best friend. It is my life. |
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-06-2018, 21:42
|
|
|
To jest silnik ze zmiennym fazami rozrządu i zawsze będzie tak, że dopiero dostanie kopa ja się wkręci na obroty i przełączą się fazy a akurat w tym jest bodajże powyżej 2900RPM pierwsza a potem powyżej 4000RPM wchodzi następna,
Ten silnik tak ma i będzie jechać jak będziesz go trzymał na obrotach (czytaj pow 4000) ale i będzie palił więcej a tak to pali mniej do 3000RPM .
Na dole raczej nic nie ugrasz nawet jak zamontujesz turbo (przykład w Evo w pełni turbo pompuje powyżej 4000RPM):P
Chyba kolega się przerzucił z diesla co albo małej benzyny?
Remaping dużo nie da może 10Nm i 5-7KM
Tu jest krzywa momentu serii i po zmianie mapy(znalazłem w Google to nie reklama ) na dole raczej nic się nie odczuje po takiej modyfikacji a 177Nm czy po tuningu 187 dopiero powyżej 4000RPM wskakuje i auto w pełni sił wtedy jedzie:
http://vtech.pl/katalog/l...Chip_manual.jpg |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 27-06-2018, 22:01
|
|
|
Zawsze jest jeszcze kompresor, który da "kopa na dole"
Kiedyś czytałem, że ktoś tu na forum nawet dołożył, ale nie znalazłem konkretnej wypowiedzi/tematu i porównania efektów przed, i po poza jednym filmikiem. |
|
|
|
 |
krzysztof_olo
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 2 Skąd: Iława
|
Wysłany: 07-07-2018, 21:46
|
|
|
Jestem umówiony z Dawidem (Tokyo) na Remaping mojego miśka 1,6. Po wgraniu nowej mapy przeznaczonej na Japonię zyskam wzrost mocy w stosunku do posiadanej (Europa Wschodnia). Po przeprowadzeniu napiszę wrażenia. |
_________________ Krzysztof_Iława |
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-07-2018, 21:23
|
|
|
HUGIO napisał/a: | Zawsze jest jeszcze kompresor, który da "kopa na dole"
Kiedyś czytałem, że ktoś tu na forum nawet dołożył, ale nie znalazłem konkretnej wypowiedzi/tematu i porównania efektów przed, i po poza jednym filmikiem. |
Tak ale to w Lancerze 7ce ktoś dołożył kompresor do 4G63 z forum. Do 4B10 widziałem tylko turbo i to koleś bodajże z Grecji zrobił:
https://www.youtube.com/watch?v=XtXH1a6vGKg |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
|