 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Drgania silnika |
Autor |
Wiadomość |
slawek1001
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: brzesko
|
Wysłany: 21-08-2013, 23:43
|
|
|
Witam obroty bieg jałowy ok 850 gdy są drgawki. Podniesienie obrotów w każdym zakresie likwiduje problem czy to 900 czy 4000. |
_________________ Jest misiek i jest i gwiazda audi 80 b2 bj 85 1.8 GTE 112ps |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-08-2013, 15:10
|
|
|
Podnieś obroty na 900 i po problemie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slawek1001
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: brzesko
|
Wysłany: 26-08-2013, 22:22
|
|
|
Hej rozumiem, że tuner bądź serwis z MUTIII czy może czymś innym da się to zaadoptować??
[ Dodano: 12-07-2014, 22:38 ]
ZAMYKAM ....DWUMASA :/ |
_________________ Jest misiek i jest i gwiazda audi 80 b2 bj 85 1.8 GTE 112ps |
|
|
|
 |
Jak-Szymon
Forumowicz
Auto: Grandis DiD 136 kM 2007/8
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21-10-2017, 17:03
|
|
|
Lekkie szarpanie, jąkanie, raczej na zimnym do 2,5k obr? - Wlasnie to przerabialem..Na bank źle działa blok zaworow el-magnetycznych o sygnaturze 6Q0 906 625. ( jest umieszczony pod szybą, wychodzi z niego 6 gumowych węży podcisnienia)
W starszych modelach do ok 2010 byly stosowne przez WAG wadliwe zawory tj szybko psujace się.
Dzis Wag wypuscil nową wersję poprawioną dla 6Q0 906625E.
Niestety sa drogie. Ok 900 zl. Uzywka ok 200 ale jest ich malo na rynku. Nie kupujcie bez litery E. Ta nowa wersja jest przekonstruowana i mniej awaryjna.
Kupilem uzywke z Leona180 zl. wlsnie wersje E i mój Grandis (po 80k km) przestał przycinać, zmiejszyl zużycie paliwa 8-10% i wyraźnie zyskał na dynamice.
Ten zepsuty zawór dawał za slabe podcisnienie na sterownie turbsprezarką
Teraz to aż mi sie chce depnac z radością
[ Dodano: 19-03-2018, 19:21 ]
Miałem podobny problem, expert z miejscowego VW zasugerował, że to magnetyczny zawór zespolony łączący, rurki systemu podciśnienia . Znajduje się w kom. silnika tuż pod szybą. Okazuje się, że jest on wadliwy fabrycznie. Dopiero modele z ok po 2010 roku mają już fabrycznie poprawiony .
Kupiłem używany z rozbitego Leona z 2012 .Sam zabieg wymiany to 10-15 minut. Samochód odżył, płynnie teraz przyspiesza przycinania, jakością zupełnie ustąpiły.
Podobne objawy może wykazać brudny przepływomierz. Wymienilem nie na Boscha za prawie trzy stówy a na zamiennik, mniej znanej niemieckiej firmy za połowę ceny. Jeden mechanik wyśmiał mnie, drugi zaś wyśmiał tego pierwszego. Jeżdżę już rok na tym zamienniku i chodzi bez problemu. |
_________________ Jak-Szymon |
|
|
|
 |
|
|