Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania silnika
Autor Wiadomość
slawek1001 
Forumowicz


Auto: grandis 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 75
Skąd: brzesko
Wysłany: 21-08-2013, 23:43   

Witam obroty bieg jałowy ok 850 gdy są drgawki. Podniesienie obrotów w każdym zakresie likwiduje problem czy to 900 czy 4000.
_________________
Jest misiek i jest i gwiazda audi 80 b2 bj 85 1.8 GTE 112ps
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 22-08-2013, 15:10   

Podnieś obroty na 900 i po problemie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slawek1001 
Forumowicz


Auto: grandis 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 75
Skąd: brzesko
Wysłany: 26-08-2013, 22:22   

Hej rozumiem, że tuner bądź serwis z MUTIII czy może czymś innym da się to zaadoptować??

[ Dodano: 12-07-2014, 22:38 ]
ZAMYKAM ....DWUMASA :/
_________________
Jest misiek i jest i gwiazda audi 80 b2 bj 85 1.8 GTE 112ps
 
 
Jak-Szymon 
Forumowicz

Auto: Grandis DiD 136 kM 2007/8
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21-10-2017, 17:03   

Lekkie szarpanie, jąkanie, raczej na zimnym do 2,5k obr? - Wlasnie to przerabialem..Na bank źle działa blok zaworow el-magnetycznych o sygnaturze 6Q0 906 625. ( jest umieszczony pod szybą, wychodzi z niego 6 gumowych węży podcisnienia)
W starszych modelach do ok 2010 byly stosowne przez WAG wadliwe zawory tj szybko psujace się.
Dzis Wag wypuscil nową wersję poprawioną dla 6Q0 906625E.
Niestety sa drogie. Ok 900 zl. Uzywka ok 200 ale jest ich malo na rynku. Nie kupujcie bez litery E. Ta nowa wersja jest przekonstruowana i mniej awaryjna.
Kupilem uzywke z Leona180 zl. wlsnie wersje E i mój Grandis (po 80k km) przestał przycinać, zmiejszyl zużycie paliwa 8-10% i wyraźnie zyskał na dynamice.
Ten zepsuty zawór dawał za slabe podcisnienie na sterownie turbsprezarką
Teraz to aż mi sie chce depnac z radością

[ Dodano: 19-03-2018, 19:21 ]
Miałem podobny problem, expert z miejscowego VW zasugerował, że to magnetyczny zawór zespolony łączący, rurki systemu podciśnienia . Znajduje się w kom. silnika tuż pod szybą. Okazuje się, że jest on wadliwy fabrycznie. Dopiero modele z ok po 2010 roku mają już fabrycznie poprawiony .
Kupiłem używany z rozbitego Leona z 2012 .Sam zabieg wymiany to 10-15 minut. Samochód odżył, płynnie teraz przyspiesza przycinania, jakością zupełnie ustąpiły.
Podobne objawy może wykazać brudny przepływomierz. Wymienilem nie na Boscha za prawie trzy stówy a na zamiennik, mniej znanej niemieckiej firmy za połowę ceny. Jeden mechanik wyśmiał mnie, drugi zaś wyśmiał tego pierwszego. Jeżdżę już rok na tym zamienniku i chodzi bez problemu.
_________________
Jak-Szymon
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.